teraz musisz zrobić mostek - czyli połączyć końce termika drucikiemmieczus pisze:Tu jest ta kostka
Nic nie dmucha !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
oki to porobie zdjecia a pozniej zrobimy opis
[ Dodano: Sob 20 Maj, 2006 ]
ten termik to bezpiecznik termiczny o numerze 4538AI dziala do max 300 stopni C wiec jak tam uzylismy lutowania to przy tej temp wytopi sie cyna i w ten sposob nastapi przerwa w obwodzie, przez co silnik nie ulegnie spaleniu, natomiast gdy wlutujemy tam nowy bezpiecznik to i tak moze on nie zadzialac z powodu wyzej opisanego.
[ Dodano: Sob 20 Maj, 2006 ]
dla zainteresowanych:
http://www.alliedelec.com/catalog/catal ... geNum=1078
[ Dodano: Sob 20 Maj, 2006 ]
ten termik to bezpiecznik termiczny o numerze 4538AI dziala do max 300 stopni C wiec jak tam uzylismy lutowania to przy tej temp wytopi sie cyna i w ten sposob nastapi przerwa w obwodzie, przez co silnik nie ulegnie spaleniu, natomiast gdy wlutujemy tam nowy bezpiecznik to i tak moze on nie zadzialac z powodu wyzej opisanego.
[ Dodano: Sob 20 Maj, 2006 ]
dla zainteresowanych:
http://www.alliedelec.com/catalog/catal ... geNum=1078
mieczus
postaraj się żeby były o dobrej ostrości i z demontażu wiatraka poróbmieczus pisze:oki to porobie zdjecia a pozniej zrobimy opis
jeżeli bedziesz długo nagrzewał do moze on się przepalić, a jesli zrobisz szybkie lutowanie to on sie nie zepsujemieczus pisze:ten termik to bezpiecznik termiczny o numerze 4538AI dziala do max 300 stopni
...
Problem z dmuchawą został rozwiazany
Tak jak doradzaliście zdemontowałem dmuchawę, wyjąłem tą płytkę , na której znajduje się bezpiecznik termiczny, wypiąłem kabelki z kostki i podłączyłem na krótko z akumulatorem.
Jakaż była moja radość kiedy dmuchawa o mały włos nie wyskoczyłaby mi z ręki czyli, że to nie dmuchawa. wziąłem sie więc za czyszczenie styków i kabelków.
Papierek ścierny, szmatka itp. Po solidnym wyczyszczeniu próba ! Wszystko podłączone i ognia !!! DZIAłA, DZIAłA, DZIAłA. wszystkie 3 biegi i to jak ??? Tak na poważnie to wydaje mi się , że to czyszczenie dało bardzo dużo. Dmucha znacznie mocniej. Aż miło teraz jeździć gofrem
Dzięki wszystkim za porady
Tak jak doradzaliście zdemontowałem dmuchawę, wyjąłem tą płytkę , na której znajduje się bezpiecznik termiczny, wypiąłem kabelki z kostki i podłączyłem na krótko z akumulatorem.
Jakaż była moja radość kiedy dmuchawa o mały włos nie wyskoczyłaby mi z ręki czyli, że to nie dmuchawa. wziąłem sie więc za czyszczenie styków i kabelków.
Papierek ścierny, szmatka itp. Po solidnym wyczyszczeniu próba ! Wszystko podłączone i ognia !!! DZIAłA, DZIAłA, DZIAłA. wszystkie 3 biegi i to jak ??? Tak na poważnie to wydaje mi się , że to czyszczenie dało bardzo dużo. Dmucha znacznie mocniej. Aż miło teraz jeździć gofrem
Dzięki wszystkim za porady
chodzilo o to, ze kolega mial problem, poniewaz nie dzialala mu dmuchawa w ogole i jak sie okazalo mial zabrudzone styki wiec jak je przeczyscil to zaczelo mu dzialac, natomiast w moim przypadku nie dzialala mi dmuchawa na biegach 1 i 2 a na 3 dzialala wiec nalezalo to naprawic wiec wykrecilem dmuchawe i wyciagnalem taka kostke co ja widac na zdjeciu. Tam nalezalo przylotowac kawalek przewodu i zlozyc do kupy. Chyba prosciej sie tego opisac nie da
mieczus
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 245 gości