
Posiadam golfa2 z silnikiem 1.8RV mam problemy z obrotami!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Posiadam golfa2 z silnikiem 1.8RV mam problemy z obrotami!
na wolnych obrotach mój silnik pracuje nierówno! jak temu zaradzić! prosze o pomoć!

- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Cześc dzięki za podpowiedź ale to już przerabiałem! tak mi powiedzili w gazowni jak mu gaz zakładałem żeby go przemyć ale nie pomogło więc sie wkurzyłem i pojechałem do serwisu i gośc mi powiedział co może być i chyba będzie to tylko nie wiem czy da mi sie zlaleść zamiennik!teraz uważaj jak to sie nawywacarrot pisze:Sprawdź kopułkę, kable i świece, to po pierwsze
Sprawdź też zawór wolnych obrotów (ten walec nad pokrywą zaworów), po przekręceniu kluczyka powinien brzęczeć, jeśli się zapiekł, co się dość często zdarza po trzeba go dokładnie przemyć benzyną (lub izopropylenem), niestety jest nierozbieralny
Pzd

Witam!a tego to nie wiem czy był montowany ale ja tej wersji nie mam poprostu to jest auto ściągnięte z kanady a składane w meksyku silnik 1.8 jak napisałem tylko na wielopunktowym wtrysku i ten wtrysk jakoś sie tam nazywa ale nie zaprzątałem sobie głowy tym bo jak pisałem mam inny problem mały ale wkurzający:-) silnik podobno ma 98km i co tam jeszcze klime dołozyli a tak wogóle to różni sie tym że ma światła od jetty pozycje razem z kierunkiem w zderzaku i inny kierunek podłóżny pasek na nadkolu, inaczej sie troche tylne światła świecą tak jak tu sobie niektóży mostkują przeciwmgłowe ze stopem tylko że u mnie jeszcze pozycja dochodzi a i jak narazie zrobiłem już na nim 260tyś i śmiga!! nie ma to tamto:-)pozdro!Michael G60 pisze:RV był podobno montowany w GT Usa? Czy masz taką wersję?
Witaj
Nie napisałeś od razu, że auto ma gaz, a to wyjaśnia wszystko. Po wystrzale gazu krzywi się oś przepływomierza (ten aluminiowy podzespół na obudowie filtra powietrza), klapa spiętrzająca się zacina i auto wariuje.
Nie da się wymienić potencjometra w przepływomierzu, trzeba wymienić cały.
Mam takie samo auto jak Twoje, z tym, że zmieniłem silnik na PB (112km), starego RV nie opłacało się naprawiać (brał 2l oleju na 100 km)
Silnik RV jest na wtrysku Digifant II z sondą lambda i katalizatorem.
Przednie światła przerobiłem na normalne, europejskie, poprzez zmianę pasa przedniego (80zł), atrapy z dodatkowymi światłami (120zł) i samych lamp (40zł/szt). Od kierunkowskazów przednich i bocznych odłączyłem kable świateł pozycyjnych i podłączyłem je do żarówek w reflektorach.
Pzd
Nie napisałeś od razu, że auto ma gaz, a to wyjaśnia wszystko. Po wystrzale gazu krzywi się oś przepływomierza (ten aluminiowy podzespół na obudowie filtra powietrza), klapa spiętrzająca się zacina i auto wariuje.
Nie da się wymienić potencjometra w przepływomierzu, trzeba wymienić cały.
Mam takie samo auto jak Twoje, z tym, że zmieniłem silnik na PB (112km), starego RV nie opłacało się naprawiać (brał 2l oleju na 100 km)
Silnik RV jest na wtrysku Digifant II z sondą lambda i katalizatorem.
Przednie światła przerobiłem na normalne, europejskie, poprzez zmianę pasa przedniego (80zł), atrapy z dodatkowymi światłami (120zł) i samych lamp (40zł/szt). Od kierunkowskazów przednich i bocznych odłączyłem kable świateł pozycyjnych i podłączyłem je do żarówek w reflektorach.
Pzd
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Czyli wersja USA. Tak ogólnie określam wersje na rynkach : USA, Kanady, Meksyku.Dziadek_G2 pisze:Witam!a tego to nie wiem czy był montowany ale ja tej wersji nie mam poprostu to jest auto ściągnięte z kanady a składane w meksyku silnik 1.8 jak napisałem tylko na wielopunktowym wtrysku i ten wtrysk jakoś sie tam nazywa ale nie zaprzątałem sobie głowy tym bo jak pisałem mam inny problem mały ale wkurzający:-) silnik podobno ma 98km i co tam jeszcze klime dołozyli a tak wogóle to różni sie tym że ma światła od jetty pozycje razem z kierunkiem w zderzaku i inny kierunek podłóżny pasek na nadkolu, inaczej sie troche tylne światła świecą tak jak tu sobie niektóży mostkują przeciwmgłowe ze stopem tylko że u mnie jeszcze pozycja dochodzi a i jak narazie zrobiłem już na nim 260tyś i śmiga!! nie ma to tamto:-)pozdro!Michael G60 pisze:RV był podobno montowany w GT Usa? Czy masz taką wersję?
Kierunki na błotnikach szerokie? I przód od Jety?
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
carrot pisze:Witaj
Nie napisałeś od razu, że auto ma gaz, a to wyjaśnia wszystko. Po wystrzale gazu krzywi się oś przepływomierza (ten aluminiowy podzespół na obudowie filtra powietrza), klapa spiętrzająca się zacina i auto wariuje.
Nie da się wymienić potencjometra w przepływomierzu, trzeba wymienić cały.
Mam takie samo auto jak Twoje, z tym, że zmieniłem silnik na PB (112km), starego RV nie opłacało się naprawiać (brał 2l oleju na 100 km)
Silnik RV jest na wtrysku Digifant II z sondą lambda i katalizatorem.
Przednie światła przerobiłem na normalne, europejskie, poprzez zmianę pasa przedniego (80zł), atrapy z dodatkowymi światłami (120zł) i samych lamp (40zł/szt). Od kierunkowskazów przednich i bocznych odłączyłem kable świateł pozycyjnych i podłączyłem je do żarówek w reflektorach.
Pzd
Nie ja już jak jeździłem na benzynie to tak miał! a ja juz sie wypytałem wcześniej w gazowni czy to coś zmieni że założe gaz a oni mi powiedzieli że auto troche starci na mocy co i mieli racje a tak poza tym to nic jak lekko falował na obrotach tak faluje a na gazie zrobiłem 40tyś i nic mi nie strzeliło bo jak by mi strzeliło to napewno by sie to odbiło na zdrowiu kierownika tego zakładu;) bo powiem ci że gaz w tym aucie mam dopiero rok czasu i długo sie zastanawiałem nad przeróbką ale w końcu wziołem to ekonomicznie i jak narazie jestem zadowolony za instalacje zapłaciłem rok temu!1800zł gaz załącza wtedy gdzy tem. na parowniku osiągnie 15st.C i oczywiście 2500tyś obr/mintak że jak zdecydowałem sie na założenie gazu to wierz mi że pół roku szukałem godnej gazowni która mogła mi założyć instalacje do mojego golfika:)bo róznymi samochodami jeździłem na gazie i widziałem i słyszałem jak wali gaz w 2,5V6 omega że az kumpel sobie łeb pożadnie stłukł o podniesiona maske gdy ja robiłem przegazuwe w jego aucie:) a tak już na koniec to nie orjętujesz sie jaki to jest koszt kupienia grugiego i sprawnego przepływomierza?
tak dokładnie to ten model szerokie zderzaki i plastokowe półnadkola!Michael G60 pisze:Czyli wersja USA. Tak ogólnie określam wersje na rynkach : USA, Kanady, Meksyku.Dziadek_G2 pisze:Witam!a tego to nie wiem czy był montowany ale ja tej wersji nie mam poprostu to jest auto ściągnięte z kanady a składane w meksyku silnik 1.8 jak napisałem tylko na wielopunktowym wtrysku i ten wtrysk jakoś sie tam nazywa ale nie zaprzątałem sobie głowy tym bo jak pisałem mam inny problem mały ale wkurzający:-) silnik podobno ma 98km i co tam jeszcze klime dołozyli a tak wogóle to różni sie tym że ma światła od jetty pozycje razem z kierunkiem w zderzaku i inny kierunek podłóżny pasek na nadkolu, inaczej sie troche tylne światła świecą tak jak tu sobie niektóży mostkują przeciwmgłowe ze stopem tylko że u mnie jeszcze pozycja dochodzi a i jak narazie zrobiłem już na nim 260tyś i śmiga!! nie ma to tamto:-)pozdro!Michael G60 pisze:RV był podobno montowany w GT Usa? Czy masz taką wersję?
Kierunki na błotnikach szerokie? I przód od Jety?
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 106 gości