TEMP PLYNU CHLODZACEGO

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lysy99

TEMP PLYNU CHLODZACEGO

Post autor: lysy99 » ndz sty 23, 2005 14:11

Mam takie pytanko:jaka powinna byc temperatura plynu chlodzacego przy temperaturze okolo 0?Jezdze mk3 2.0 lpg i na wskazniku temp jest w granicach 70-80 stopni, a nie 90 czyli srodek.Czy jest to moze wina uszkodzonego termostatu, czy moze klimatronic, czy moze tak powinno byc??co bedzie w przypadku minus 20??? :chytry:
POMOZCIE!!!



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: TEMP PLYNU CHLODZACEGO

Post autor: briano » ndz sty 23, 2005 14:16

Hmm ciężko powiedzieć aczkolwiek u mnie jak już sie rozgrzeje mój AKS to już raczej trzyma te 90[ok] Ale wogóle ci nie wskakuje na 90??



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz sty 23, 2005 14:17

Jak nie masz zasłoniętej chłodnicy to jest dobrze. Wiadomo, że w lecie jeździ sie z niezasłoniętą chłodnicą i ma temperature w granicach 90 stopni. A zimą otoczenie ma dużo niższą temperature i lepiej chłodzi chłodnice. Silnik wtedy nie jest w stanie wytworzyć wyższej temperatury.



lysy99

Re: TEMP PLYNU CHLODZACEGO

Post autor: lysy99 » ndz sty 23, 2005 16:44

briano pisze:Hmm ciężko powiedzieć aczkolwiek u mnie jak już sie rozgrzeje mój AKS to już raczej trzyma te 90[ok] Ale wogóle ci nie wskakuje na 90??

WLASNIE W TYM PROBLEM ZE NIE.80 MAX PRZY 0 STOPNI.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 23, 2005 16:54

jest dobrze a jak chcesz miec 90 to go troche pokatuj na osiedlu to mu sie polepszy z ta temperatura:D
ta temp co masz to jest temp poczatku otwierania termostatu


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: TEMP PLYNU CHLODZACEGO

Post autor: BruceLee30 » ndz sty 23, 2005 18:36

lysy99 pisze:Mam takie pytanko:jaka powinna byc temperatura plynu chlodzacego przy temperaturze okolo 0?Jezdze mk3 2.0 lpg i na wskazniku temp jest w granicach 70-80 stopni, a nie 90 czyli srodek.Czy jest to moze wina uszkodzonego termostatu, czy moze klimatronic, czy moze tak powinno byc??co bedzie w przypadku minus 20??? :chytry:
POMOZCIE!!!
sprawdz termostat !
wjedz na jakies wieksze wzniesieni aby temp troche podskoczyla ok 90 stopni i pozniej z gory na luzie jezeli temperatura zacznei ci spadac to termostat wymien jezeli nie to jest ok nic nie kombinuj z przykrywaniem chlodnicy !!! to jest PRL owska metoda do regulacji temperatury w silniku sluzy termostat a nie tektura na chlodnicy poszukaj postow na forum wyjasnielem co jak i dlaczego sie wymienia termostat
pozdrawiam !



Tomek_Dx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pt sty 07, 2005 01:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomek_Dx » śr sty 26, 2005 02:31

Na 1000% termostat miałem ten sam problem temp silnika max 70-80st po wymianie termostatu (prosta czynność z książką z wyd. Auto:) nawet przy minus 10st po 10 min jazdy po mieście temp 90st (nowy termostat reguluje niemalże co do stopnia:)


Tomek Dx

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr sty 26, 2005 02:38

a ja mam inaczej grzeje mi sie do 90 stopni i czasami sie wychyla poza pozniej wraca
a jak zjezdzam z gorki na luzie to spada mi temperatura lekko ale spada poznizej 90
i nie mam zaslonietej chlodnicy
co otym sadzicie?



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » śr sty 26, 2005 02:45

przed wymiana termostatu w zaleznosci czy miasto etc jaka temperatura etc.... teraz caly czas pinowo 90 stopni.... dopiero jak wentylator sie wlaczy spadnie o jakies 2mm ale za chwile i tak wraca na sztorc...


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » śr sty 26, 2005 02:47

U mnie temperatura w zimie około 75-80 C , w lato 90. Ale jak w zimie w korkach na mieście troche postoje to do 90 dochodzi,ale na trasie znów te 75-80-powietrze w kabinie leci gorące i autko dosyć szybko sie nagrzewa. I co termostat do wymiany bo sam juz nie wiem :kac:



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » śr sty 26, 2005 02:55

79Adam79 pisze:U mnie temperatura w zimie około 75-80 C , w lato 90. Ale jak w zimie w korkach na mieście troche postoje to do 90 dochodzi,ale na trasie znów te 75-80-powietrze w kabinie leci gorące i autko dosyć szybko sie nagrzewa. I co termostat do wymiany bo sam juz nie wiem :kac:
cholera wie, jak mialem 1.3i z gazem (moze to przez lpg) mialoem dokladnie tak samo i termostat byl wymieniony...
w 1,8 bez lpg zawsze na sztorc.... tyle ze np w 1.8 mam wszystkie zaslony fabryczne i lewe powietrze nie ma szans zeby dostalo sie do silnika tak jak w 1.3 (tam chlodnica tez mniejsza)


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr sty 26, 2005 02:56

MaLiBU pisze:przed wymiana termostatu w zaleznosci czy miasto etc jaka temperatura etc.... teraz caly czas pinowo 90 stopni.... dopiero jak wentylator sie wlaczy spadnie o jakies 2mm ale za chwile i tak wraca na sztorc...
wlasnie tak mam tylko z jednym wyjatkiem jeszcze nie slyszalem zeby mi sie wlaczyl wentylator moze sie wlaczyl bynajmniej nie slyszalem jeszcze
ale tak jest jak piszesz schlodzi sie i po chwili znowu stoi na sztorc czasami wychyli sie poza i znowu na sztorc i tak w kolko
silnik mi sie nagrzewa dosc szybko po przejechaniu jakis 6-8km
a chlodnice mam ciepla bo sprawdzalem nie raza to znaczy ze termostat puszcza plyn.wiec teraz nie wiem czy tak ma byc czy nie?



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » śr sty 26, 2005 03:00

Krzylu pisze:
MaLiBU pisze:przed wymiana termostatu w zaleznosci czy miasto etc jaka temperatura etc.... teraz caly czas pinowo 90 stopni.... dopiero jak wentylator sie wlaczy spadnie o jakies 2mm ale za chwile i tak wraca na sztorc...
wlasnie tak mam tylko z jednym wyjatkiem jeszcze nie slyszalem zeby mi sie wlaczyl wentylator moze sie wlaczyl bynajmniej nie slyszalem jeszcze
ale tak jest jak piszesz schlodzi sie i po chwili znowu stoi na sztorc czasami wychyli sie poza i znowu na sztorc i tak w kolko
silnik mi sie nagrzewa dosc szybko po przejechaniu jakis 6-8km
a chlodnice mam ciepla bo sprawdzalem nie raza to znaczy ze termostat puszcza plyn.wiec teraz nie wiem czy tak ma byc czy nie?
IMHO jest idealnie :bigok: tylko sie cieszyc


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Peterus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 02:25
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: Peterus » śr sty 26, 2005 03:01

Tez mam problem moze sie dolacze i ktos pomoze:)
Otoz wlasnie zauwazylem ze mam ponizej poziomu min plynu chlodniczego...A ja sie dziwilem czemu mam w zimie bardziej pod ok 100stopni a nie 90:),wiec pytanie moje brzmi czy moge dolac teraz jakiegokolwiek plynu?CZy moze wymienic calkowicie na nowy?NIedawno go sprowadzilem i tak pokolei sobie robie,w tyg czeka mnie wymiana rozrzadu i uszczelniacza kolo niego bo wlasnie mi poszedl..:/,Pozdrawiam all



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 217 gości