Witam. Dzisiaj miałem chwilową awarię przy próbie odpalenia golfika.
Zrobiłem parę km, więc auto nie było zimne i zamarznięcie czegoś raczej odpada.
Wyszedłem na chwilę do sklepu ( jakieś 10-15min ) i po powrocie wsiadam, przekręcam kluczyk. Uruchamia się dmuchawa ale nie palą się kontrolki, przekręcam na zapłon i nic. Tak kilka razy ( 3-4 ) i włączył mi się alarm w aucie. Zamknąłem i otworzyłem drzwi z pilota centralnego zamka i alarm ucichł.
Włożyłem z powrotem kluczyki i już wszystko było OK i tak do teraz.
Posądzam o to kostkę stacyjki. Wcześniej w okolicy początku listopada miałem podobnie, ale tu kontrolki się paliły, tylko w pozycji zapłonu nie było reakcji i tutaj po chwili to minęło.
Chodzi mi o to, czy kostka stacyjki może być przyczyną moich problemów z silnikiem, tzn. z spadającymi obrotami do 500rpm jak tylko wskazówka obrotomierza pokarze 800rpm. Później silnik wchodzi na 1000rpm i powoli opada na 800rpm i tak w kółko.
Chwilowy brak kontrolek i zapłonu - kostka stacyjki ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Chwilowy brak kontrolek i zapłonu - kostka stacyjki ?
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Chwilowy brak kontrolek i zapłonu - kostka stacyjki ?
a ja bym posądził o to twój alarm?? alarm ma blokadę, bez rozbrojenia nie ma zapłonu, w momencie otworzenia auta wyskoczył ci jakiś błąd na centralce do alarmu i nie wyczytał do końca pilota... można powiedzieć że auto zareagowało tak jakbyś chciał je ukraść hehe mam nadzieję że wiesz o co chodziPosądzam o to kostkę stacyjki. Wcześniej w okolicy początku listopada miałem podobnie, ale tu kontrolki się paliły, tylko w pozycji zapłonu nie było reakcji i tutaj po chwili to minęło.
jeśli masz alarm na gwarancji oddaj centralkę i piloty do naprawy albo zaprogramuj na nowo piloty o ile masz taką funkcję
Chodzi mi o to, czy kostka stacyjki może być przyczyną moich problemów z silnikiem, tzn. z spadającymi obrotami do 500rpm jak tylko wskazówka obrotomierza pokarze 800rpm. Później silnik wchodzi na 1000rpm i powoli opada na 800rpm i tak w kółko.
kostka stacyjki nie ma nic do falujących obrotów raczej bym patrzył na silnik krokowy, sonda lambda, możliwości jest dużo
- koczyk
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: śr lis 08, 2006 10:52
- Lokalizacja: Gdańsk - Grudziądz
- Kontakt:
Chwilowy brak kontrolek i zapłonu - kostka stacyjki ?
jezeli wedlug Ciebie alarm by sie nie rozbroil to w momencie otwarcia drzwi, lub pierwszym przekreceniu stacyjki powienien wyc, jaki masz tam alarm w srodku ? mozliwe ze przekźnik blokady nawala
Chwilowy brak kontrolek i zapłonu - kostka stacyjki ?
Dodam że nie mam immo.
Alarm fabryczny, bądź dokładany u dealera, bo sterownik centralnego jest dokładany ( tak mówią na forum ).
Kupiłem go bez ori pilotów, więc dołożyłem swoją centralkę z pilotami, pozostawiając tą "fabryczną" centralkę, bo bez niej nie było alarmu ( musi być jakoś połączona z modułem alarmu ).
Co do kostki, to może robi jakieś spadki napięć na elektronikę silnika ( tak sobie pomyślałem ).
Co do rzeczy które wymieniałem, bądź podmieniałem w aucie, to powiem że jeszcze nie wymieniałam tylko listwy wtryskowej z wtryskami, TPS-u ( podmieniałem, ale na niesprawny ), no i całego silnika nie wymieniałem , a poza tym to chyba już wszystko sprawdzane, wymieniane, czy podmieniane.
Alarm fabryczny, bądź dokładany u dealera, bo sterownik centralnego jest dokładany ( tak mówią na forum ).
Kupiłem go bez ori pilotów, więc dołożyłem swoją centralkę z pilotami, pozostawiając tą "fabryczną" centralkę, bo bez niej nie było alarmu ( musi być jakoś połączona z modułem alarmu ).
Co do kostki, to może robi jakieś spadki napięć na elektronikę silnika ( tak sobie pomyślałem ).
Co do rzeczy które wymieniałem, bądź podmieniałem w aucie, to powiem że jeszcze nie wymieniałam tylko listwy wtryskowej z wtryskami, TPS-u ( podmieniałem, ale na niesprawny ), no i całego silnika nie wymieniałem , a poza tym to chyba już wszystko sprawdzane, wymieniane, czy podmieniane.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości