Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
bylo na allegro juz wczesniej jakies kolo za jakies smieszne pieniadza ale troszke wieniec zebaty wyslizgany do tego mlotem troszke oklepane. Koles do mnie pisal z zapytaniem czy to w czyms przeszkadza. Pisalem mu ze wieniec mozna odwrocic a te oklepania nie powinny miec znaczenia. Ja swoje kolo kupilem juz jakis czas temu za 90 zl z przesylka wiec wydaje mi sie ze w miare dobrze trafilem. O te 20 zl nie ma co sie kłócić.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
jak ktoś chce to ja mogę się kołem zamachowym od 1Z'a wymienić za docisk od VR'a może być używany pod warunkiem że nie przegrzany i nie przetaczany, oraz nie pokancerowany.
chodzi o bazę do przeróbek
chodzi o bazę do przeróbek
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
arwam ile wytrzyma sprzęgło od vra? ja już nie mogę odjąłem tyle ropy w mapach i sprzęgło jak na lodzie, powoli to się mogę rozbujać ale tylko przycisne pedał gazu gwałtownie i *#cenzura#* stoje :/ auto przeszło już sporo przeróbek, dolot arl plus duży smic, przelot 2,5, turbo asz, egr out, zamach 1z plus sprzęgło KUR.. LUK g60 , nawet po chipie na wtryskach 205 zaczynało się ślizgać :/ troche odjołem ropy było okej, teraz dałem 216 i klne teraz na te sprzęgło jak cholera, auto na kapciu r17/215/45, zastanawiam się ile mam teraz nm i czy vr6 dało by radę a ile ten "luk" nie może ehh
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
nie wiem czy tarcza nie jest juz na tyle przypalona ze bedzie jak lusterko i mocniejszy docisk moze sprawy nie zalatwic.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
admin911,
Luk robi kiepskie sprzęgła jak miałem AAZ'a to jeszcze dobrze się "z garażu nie wyjechało" a już sie do niego wracało.
najkrócej żyły sprzęgła właśnie tej firmy.
z tego co inni mówią to sprzęgło od VR'a powinno wytrzymać około 450-500Nm możesz jeszcze spróbować pojeździć jakiś czas spokojnie ograniczając jazdę na półsprzęgla do minimum.
może pomóc a napewno nie zaszkodzi.
chyba że jest spalenizna sięga już głęboko w głąb okładziny to już nic nie wytrzyma.
P.S. przy składaniu sprzęgło było odtłuszczane?
Luk robi kiepskie sprzęgła jak miałem AAZ'a to jeszcze dobrze się "z garażu nie wyjechało" a już sie do niego wracało.
najkrócej żyły sprzęgła właśnie tej firmy.
z tego co inni mówią to sprzęgło od VR'a powinno wytrzymać około 450-500Nm możesz jeszcze spróbować pojeździć jakiś czas spokojnie ograniczając jazdę na półsprzęgla do minimum.
może pomóc a napewno nie zaszkodzi.
chyba że jest spalenizna sięga już głęboko w głąb okładziny to już nic nie wytrzyma.
P.S. przy składaniu sprzęgło było odtłuszczane?
- --Andree--
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
- Lokalizacja: Hajnówka
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
To ile ty masz momentu mniej więcej w tym swoim golfie, że ślizga się sprzęgło?admin911 pisze:arwam ile wytrzyma sprzęgło od vra? ja już nie mogę odjąłem tyle ropy w mapach i sprzęgło jak na lodzie, powoli to się mogę rozbujać ale tylko przycisne pedał gazu gwałtownie i *** stoje :/ auto przeszło już sporo przeróbek, dolot arl plus duży smic, przelot 2,5, turbo asz, egr out, zamach 1z plus sprzęgło KUR.. LUK g60 , nawet po chipie na wtryskach 205 zaczynało się ślizgać :/ troche odjołem ropy było okej, teraz dałem 216 i klne teraz na te sprzęgło jak cholera, auto na kapciu r17/215/45, zastanawiam się ile mam teraz nm i czy vr6 dało by radę a ile ten "luk" nie może ehh
Ja u siebie mam podobne mody jak ty i nic się nie dzieje
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
no właśnie zastanawiam się czy może przez to że nie odtłuściłem, raz przy przekręceniu skazówki do 5tys obrotów zaśmierdziało spalonym smarem a nie sprzęgłem :/ może przez to że tego sprzęgła nie przemyłem ehh, nie mam pokrywy pod silnikiem a żyje w UK a dość wilgotno tutaj myślę że wilgoć itp ma na to wpływ ehh jeżdżę spokojnie jak na razie plus odjąłem sporo z paliwa, na trasie średnie spalanie przy 110km 3,7litra hehe ;] ale i tak jest pod nogą czym przydusić.
jagod - nie jestem w stanie ci odp ile mam nm bo nawet jakbym chciał to przecież nie sprawdzę jak sprzęgło się ślizga powyżej 3tys :/, mapy ecu koryguje dość logicznie ale co z tego jak auto nie pędźi,
nawet jak pamiętam przy wyższym podlaniu na osprzęcie bez wtrysków się ślizgało,
Fahoo - załamujesz mnie , nie strzelałem z biegów(nie mam takich zwyczajów) lubię przycisnąć ale na trasie np wyminąć, ominąć kogoś dość dynamicznie ale to przy 4 - 5 biegu, więc heh myślę że nie miałem kiedy przypalić tego sprzęgła, tylko co daje mi do myślenia, to że wymieniałem sprzęgło z ojcem i ojciec mówił że nasmarował wałek napędu żeby sprzęgło się spokojnie przesuwało na niej(bo widział rdzę na tym wałku w miejscu gdzie stare sprzęgło się suwało), nie wiem czy nie przesadził i to świństwo jest na tarczach, muszę do niego przedzwonić ahh szlak by to , nie wiem czy jest jakieś dobre wyjście na to jeśli to tego wina :/ nalać rozpuszczalnik na sprzęgło czy porostu srać na to i przygotować się do wymiany na vr6
jagod - nie jestem w stanie ci odp ile mam nm bo nawet jakbym chciał to przecież nie sprawdzę jak sprzęgło się ślizga powyżej 3tys :/, mapy ecu koryguje dość logicznie ale co z tego jak auto nie pędźi,
nawet jak pamiętam przy wyższym podlaniu na osprzęcie bez wtrysków się ślizgało,
Fahoo - załamujesz mnie , nie strzelałem z biegów(nie mam takich zwyczajów) lubię przycisnąć ale na trasie np wyminąć, ominąć kogoś dość dynamicznie ale to przy 4 - 5 biegu, więc heh myślę że nie miałem kiedy przypalić tego sprzęgła, tylko co daje mi do myślenia, to że wymieniałem sprzęgło z ojcem i ojciec mówił że nasmarował wałek napędu żeby sprzęgło się spokojnie przesuwało na niej(bo widział rdzę na tym wałku w miejscu gdzie stare sprzęgło się suwało), nie wiem czy nie przesadził i to świństwo jest na tarczach, muszę do niego przedzwonić ahh szlak by to , nie wiem czy jest jakieś dobre wyjście na to jeśli to tego wina :/ nalać rozpuszczalnik na sprzęgło czy porostu srać na to i przygotować się do wymiany na vr6
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
wezyk z rozpylaczem jak od preparatu do odgrzybiczania i bym nitrem potraktowal sprzeglo. Wylej w ten sposob z 1L i powinno sie odtluscic. Owszem walek sie smaruje smarem ale raczej leciutko i najlepiej smarem miedziowym dosc gestym. Mozliwe ze kapło na tarcze i teraz jest uslizg.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
admin911, w zestawie jest naparstek smaru od sachsa i to wystarcza moze faktycznie nawaliłes za dużo?
w ahl podobno słaby jest docisk i to pewnie przez niego są uslizgi
w ahl podobno słaby jest docisk i to pewnie przez niego są uslizgi
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
hmm wesoł fajnie pomyślane tylko teraz, auto na zapalonym silniku, wlewać z góry a powiedz mi co z łożyskiem jak wypłukam cały smar niezbyt to będzie fachowe choć w razie braku wyjścia najlepsze rozwiązanie patrząc że trochę zimno i pod warunkiem że to ten smar myślę aby użyć rączki od spryskiwacza do szyb tylko przedłużyć wężyk i ewentualnie użyć zamiast nitro czegość słabszego ale coś co czyści tłuste a nie wypłuka smaru np koncentrat do spryskiwacza szyb, wyparowałby a może i odtłuścił tarcze. Sprzęgło vr6 u delara sachsa 550zł (jak powiedziałem do goscia że luk to ścierwo to powiedział że w 99% sprzedają tylko sachsa choć luka mają na stanie i że sam nie poleca, a mi chu... sprzedali więc ja byłem tym 1% co lepsze cena za luka i za Sachsa prawie to samo) TAK NA PRZYSZŁOŚĆ LUDZIE NIE LOOKAJCIE NA LUKA BO WAS WYSTUKA! A SACHS DA WAM NIEZŁY GAZwesol pisze:wezyk z rozpylaczem jak od preparatu do odgrzybiczania i bym nitrem potraktowal sprzeglo. Wylej w ten sposób z 1L i powinno sie odtłuścić. Owszem wałek sie smaruje smarem ale raczej leciutko i najlepiej smarem miedziowym dosc gestym. Mozliwe ze kapło na tarcze i teraz jest uslizg.
arwam- "jazdę na półsprzęgla do minimum" <? sprzęgło wymieniłem 20tys km temu przez ten czas auto normalnie eksploatowane , myślisz że tarcze mogą być nie dotarte?, a np. jazda na półsprzęgła przetrze ten syf bo nie odtłuściłem przed założeniem?
fahoo - "w ahl podobno słaby jest docisk i to pewnie przez niego są uslizgi " - no ale ja mam ahf i sprzęgło kompletne od g60(tarcza, docisk i łożysko)
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
admin911, sory zakreciłem sie....skoro masz g60 musi trzymac nie ma bata
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
no właśnie jest g60 firmy luk i nie trzyma :/ ślizga się przy 70-100% naciśnięciu pedału np masz 50% i naciśniesz gwałtownie to niestety pierw poślizg później zaczyna ciągnąć auto to też dziwne, że robi poślizg i później zaczyna ciągnąć powoli bude
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości