SILNIK: 1,8 Digifant ---> 2.0 16V ABF
MOC: Było 90, obecnie 150
MODY POD MASKA: Swap silnika z golfa mk3 gti 97 2.0 16V, cały układ wydechowy z kwasówki 2,25, airbox simota, środkowy wydech rm motors, kolektor wydechowy turbo works 4-2-1
ZAWIESZENIE: Gewinde TA Technix, obecnie AirRide
UKŁAD HAMULCOWY: Z passata b3 1.8 16V, Przód tarcze nacinane, Klocki trw przód i tył
KOLA: Mercedes - 4 x 7,5j opony nankang ns-2 165/45 R16 ---> BBS RM 6,5 - 7,5J 15" - 165/45, 185/45 ---> DARE RS 8 i 9j 16 - 165/45, 195/40
NADWOZIE: ori US, Vento front
WNĘTRZE: Skórzana tapicerka ColourConcept, podgrzewane fotele, klimatyzacja, el. szyby, MFA
AUDIO: Może kiedyś

Parę fotek jak auto wyglądało zaraz po zakupie.


Kilka fotek z prac



Vento front gotowy do montażu

Nowe wnętrze - Niebieski Colour Concept po renowacji stał się czarny


Obecnie na tą chwile cały czas składam auto . Z zewnątrz jest juz prawie koniec teraz muszę uporać się z środkiem



Wnętrze ogarnięte


Auto gotowe do sezonu




Wygłuszenie drzwi pod głośniki hertz dsk 165 i montaż elektrycznych szyb




Przyszedł czas na budowę AirRide yupii






Zabudowa bagażnika




Przyszedł czas na zmianę koła 6,5 - 7,5j 15 BBS RM




Wrzesień 2011 - Czas na swap yupii Dawca 2.0 16v ABF







Tak było

Tak jest teraz



W międzyczasie wpadło nowe koło








Obecnie auto po raz kolejny jest rozebrane






20.12.2011
Okucia i osłony tarcz w proszku


Hamulce na aucie


Wpadł też wydech środkowy 40cm od rm motors

I filmik podglądowy jak chodzi air po modyfikacji

[youtube]BTFdGbD4cOU[/youtube]
29.12.2011
Jakieś tam foty z dzisiejszego dnia






23.01.12
Wpadło trochę nowych kosmetyków


7.03.2012
Coś tam się tworzy powoli


Wpadł tez nowy kolektor


Sesja i zapowiedź w GT



Mała niespodzianka na rozpoczęciu sezonu w Bełchatowie


