słabe cisnienie w 1.6TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
słabe cisnienie w 1.6TD
koledzy mam problem z moim dieslem. po wymianie pierścieni i kilku innych rzeczy oprucz panewek, silnik gdy sie troche zozgrzeje (bo go docieram) traci cisnienie oleju.podam szczegóły, silnik jeżdził wczesniej na mineralnym lotosie dieslu 15W40 a teraz wlany półsyntetyczny mobil 10W40. w silniku nie zostały wymienione panewki bo mechanik powiedział ze nie są nawet całkowicie dotarte i że mają chodzić, nic nie stukają nie pukają. wiec pytanie brzmi czy to może być pompa czy jednak panewki czy coś jeszcze innego? pozdrawiam
słabe cisnienie w 1.6TD
A co ogolnie mechanik na to skladal silnik to powinien miendzy inymi sie domyslac co jest powodem braku cisnienia
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
słabe cisnienie w 1.6TD
ja składałem silnik. wszystko podokręcane jak powinno być wczoraj patrzyłem na panewki i mają lekkie rysy ale nawet nie czuć ich pod palcem.
słabe cisnienie w 1.6TD
A cos takiego jak posredni walek odkrecales od niego kolo Bo znam przypadki ze po skladaniu silnika zapomniano to kolo dokrecic ono napedza walek posredni ktory napedza waku i pompe olejowa Sprawdz tez zaworek na pompie oleju moze byc zacienty Ostateczne tez moze byc uszkodzona panewka okragla na walku posrednim tez bendzie gubil cisnienie
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
słabe cisnienie w 1.6TD
wałek dokręcony.zaworek zprawdze dziś to napisze.a co do tej wałka pośredniego to pamiętam że lekki luz to na nim był ale chyba nie aż taki żeby cisnienie stracił.
słabe cisnienie w 1.6TD
Luz na nim jest to normalne Ale chodzi o te okragle panewki na ktorych obraca sie walek one lubia pekac
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
słabe cisnienie w 1.6TD
o to może być możliwe bo coś mi się przypomina że była peknieta.a czy ona ma być cała czy w jednym miejscu nacieta? jutro wykrece wałek to napisze w jakim są stanie.co do pompy to odpada bo okazało sie ze ta co mam to od 1.9 jest. a jak wsadziłem inna od 1.6 kontrolka zaświeciła się jeszcze wczesniej. tu niżej są zdjecia panewek, jedna z pod tłoka a druga z wału.czy one są jeszcze dobre czy do wymiany?i jest szansa ze mogłem pomylić panewki,czy to moze być problem?
słabe cisnienie w 1.6TD
okazał sie czujnik cisnienia, w sklepie pomyliła i dała mi czarny a ma być brązowy. temat zamykam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości