a co bedzie mniał do tego podłokietnik przeciez drazek bedzie tylko krutszydjtom pisze:ja nie bardzo mam jak skrócic bo podłokietnik zacznie przeszkadac
[mk3 GTI] skrócenie dźwigni zmiany biegów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
-
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: sob gru 11, 2004 21:44
- Lokalizacja: Skarżysko-Kam
- Kontakt:
skrócenie dźwigni
znalazłem kiedyś na necie foto porade, i tak po odmierzeniu gwintujemy dźwignie bez wymontowywania, a nastepnie obcinamy obcinakiem do rurek, dostępnym w jakimś markecie, można tez pożyczyć od znajomego hydraulika
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
dobra teraz takie pytanie, czy da sie bez łamania ani żadnych niehumanitarnych czynów oddzielić w MK3 seryjną gałkę od seryjnego mieszka ??? jeśli tak to jak ??? podważyć srubokrętem ??? Wole sie upewnić czy to w ogóle wykonalne i czy ktoś tego kiedyś dokonał niż połamać coś bo będę nie tak robił jak trzeba... drugie pytanie czy seryjna gałka od MK2 wejdzie na gwint drążka w MK3 i czy da sie mieszek seryjny od MK3 jakoś połączyć z gałką od MK2 bo wiem, że mają one inną konstrukcje. Ewentualnie wchodzi w grę założenie takiego mieszka http://www.allegro.pl/item120947967_ory ... f_iii.html o nieco innej konstrukcji niż w MK3 (nie nachodzi na gałkę)a bardziej przypomina rozwiązanie z MK2. Jeśli ktoś kiedyś próbował którcyhś z tych kombinacji niech się podzieli doświadczeniami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości