Jakie ciśnienie doładowania w MK3 1.9TD AAZ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
michnik zaworek o ktorym napomknąłem mają passaty z silnikiem wyposażonym w EGR - zaworek ten na jałowych obrotach i pod niewielkim obciążeniem częściowo pozwala na zasysanie spalin w dolot
zmniejsza to emisję NOx i takie tam euro 1234
w związku z działaniem tego tałatajstwa podnoszenie ciśnienia niewiele daje , silnik się grzeje bo spaliny własne ciepłe zasysa , robi się mułowaty ze względy na zwłoke w dostarczaniu świerzego powietrza; czas zamknięcia EGR i takie tam - dziś najnormalniej w świecie odłączyłem kabel zasilający od zaworu i EGR domknął się i koniec otwierania
z czasem wyżuce EGR całkowice a tymczasem ciesze się zrywnością cięzkiego passata na niskich obrotach ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości