Do wlascicieli 1V o alternator

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bucus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 15:54
Lokalizacja: Koszalin / Nowe Bielice
Kontakt:

Do wlascicieli 1V o alternator

Post autor: Bucus » ndz maja 14, 2006 13:14

Jakie macie parametry napisane na alternatorze bo ostanio ogladjac swoj zauwazylem ze chyba mam jakis od benzyniaka i chcialbym sie dowiedziec jaki Wy macie.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz maja 14, 2006 14:59

Dieselki były wyposażone w alternator MOTOROLA lub BOSCH, i w zależności od wyposażenia to były alternatory dające prąd od 45 do 65A


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn maja 15, 2006 18:14

Jutro zamieszcze fotę swojego alternatora


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Marek09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lis 18, 2005 22:11

Post autor: Marek09 » śr maja 17, 2006 00:16

Chyba nie masz od benzyniaka, jeśli masz oryginalne jego mocowanie. Ja akurat w swoim 1V mam Bosh 45A.( zielona nalepka)
Alternator w dieslu jest napinany od dołu, jak byś chciał założyć od benzyny, to musiał byś go napiąć od góry (ale się nie da,bo przeszkadz pompa wtryskowa), ma wyżej uchwyt do napinania.
Tak więc różnią się umiejscowieniem uchwytu do napinacza.

Wiem o tym, bo sam zakładałem 65A i 90A od benzyniaka i musiałem dorobić napinacz na taki własnej konstrukcji od dołu prosty,potem jak banan wywinięty do góry i do alternatora.Ten 90A ładował nieźle, ale szybko niszczyły się paski klinowe i co chwila musiałem go napinać bo ciągle się polużniał albo pasek się wyciągał. Chyba za duży stawiał opór przy obciążeniu.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob maja 20, 2006 09:43

Witam pana Marka09 widze moje okolice :bigok: Prawie co dzienie mijam Wolin jak jadę do pracy do Międzyzdrojów. Po co takiej mocy alternator (90 A) chyba że sprzęt Car Audio wielgachny :bajer: . Ja mam też bosha 45A (zielona naklejka) i ładuje akumulator 72A\h. Jak znajdę ciut czasu to foty zamieszcze.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Marek09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lis 18, 2005 22:11

Post autor: Marek09 » sob maja 20, 2006 12:47

Witam vw_vandal.
Zakładałem 90A bo myślałem, że będzie lepiej ładował mi akumulator, wiadomo częste odpalanie diesla trochę prądu zżera, do tego tak jak mówisz był wzmacnicz. Trochę pograło radio i z ledwością wtedy zapalał, a czasem nie miał siły i trochę kicha, ale trzeba było lekko pchnąć furmankę, żeby odpalić.
I tak alternator nic tu nie pomógł, bo problem się skończył jak kupiłem nowy akumulator. Tamten poprostu stracił moc i teraz 45A wystarcza.
Pozdrowienia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości