Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
bylo na allegro juz wczesniej jakies kolo za jakies smieszne pieniadza ale troszke wieniec zebaty wyslizgany do tego mlotem troszke oklepane. Koles do mnie pisal z zapytaniem czy to w czyms przeszkadza. Pisalem mu ze wieniec mozna odwrocic a te oklepania nie powinny miec znaczenia. Ja swoje kolo kupilem juz jakis czas temu za 90 zl z przesylka wiec wydaje mi sie ze w miare dobrze trafilem. O te 20 zl nie ma co sie kłócić.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
jak ktoś chce to ja mogę się kołem zamachowym od 1Z'a wymienić za docisk od VR'a może być używany pod warunkiem że nie przegrzany i nie przetaczany, oraz nie pokancerowany.
chodzi o bazę do przeróbek
chodzi o bazę do przeróbek
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
arwam ile wytrzyma sprzęgło od vra? ja już nie mogę odjąłem tyle ropy w mapach i sprzęgło jak na lodzie, powoli to się mogę rozbujać ale tylko przycisne pedał gazu gwałtownie i *#cenzura#* stoje :/ auto przeszło już sporo przeróbek, dolot arl plus duży smic, przelot 2,5, turbo asz, egr out, zamach 1z plus sprzęgło KUR.. LUK g60
, nawet po chipie na wtryskach 205 zaczynało się ślizgać :/ troche odjołem ropy było okej, teraz dałem 216 i klne teraz na te sprzęgło jak cholera, auto na kapciu r17/215/45, zastanawiam się ile mam teraz nm i czy vr6 dało by radę a ile ten "luk" nie może ehh

EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
nie wiem czy tarcza nie jest juz na tyle przypalona ze bedzie jak lusterko i mocniejszy docisk moze sprawy nie zalatwic.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
admin911,
Luk robi kiepskie sprzęgła jak miałem AAZ'a to jeszcze dobrze się "z garażu nie wyjechało" a już sie do niego wracało.
najkrócej żyły sprzęgła właśnie tej firmy.
z tego co inni mówią to sprzęgło od VR'a powinno wytrzymać około 450-500Nm możesz jeszcze spróbować pojeździć jakiś czas spokojnie ograniczając jazdę na półsprzęgla do minimum.
może pomóc a napewno nie zaszkodzi.
chyba że jest spalenizna sięga już głęboko w głąb okładziny to już nic nie wytrzyma.
P.S. przy składaniu sprzęgło było odtłuszczane?
Luk robi kiepskie sprzęgła jak miałem AAZ'a to jeszcze dobrze się "z garażu nie wyjechało" a już sie do niego wracało.
najkrócej żyły sprzęgła właśnie tej firmy.
z tego co inni mówią to sprzęgło od VR'a powinno wytrzymać około 450-500Nm możesz jeszcze spróbować pojeździć jakiś czas spokojnie ograniczając jazdę na półsprzęgla do minimum.
może pomóc a napewno nie zaszkodzi.
chyba że jest spalenizna sięga już głęboko w głąb okładziny to już nic nie wytrzyma.
P.S. przy składaniu sprzęgło było odtłuszczane?
- --Andree--
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
- Lokalizacja: Hajnówka
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
To ile ty masz momentu mniej więcej w tym swoim golfie, że ślizga się sprzęgło?admin911 pisze:arwam ile wytrzyma sprzęgło od vra? ja już nie mogę odjąłem tyle ropy w mapach i sprzęgło jak na lodzie, powoli to się mogę rozbujać ale tylko przycisne pedał gazu gwałtownie i *** stoje :/ auto przeszło już sporo przeróbek, dolot arl plus duży smic, przelot 2,5, turbo asz, egr out, zamach 1z plus sprzęgło KUR.. LUK g60, nawet po chipie na wtryskach 205 zaczynało się ślizgać :/ troche odjołem ropy było okej, teraz dałem 216 i klne teraz na te sprzęgło jak cholera, auto na kapciu r17/215/45, zastanawiam się ile mam teraz nm i czy vr6 dało by radę a ile ten "luk" nie może ehh
Ja u siebie mam podobne mody jak ty i nic się nie dzieje
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
no właśnie zastanawiam się czy może przez to że nie odtłuściłem, raz przy przekręceniu skazówki do 5tys obrotów zaśmierdziało spalonym smarem a nie sprzęgłem :/ może przez to że tego sprzęgła nie przemyłem ehh, nie mam pokrywy pod silnikiem a żyje w UK a dość wilgotno tutaj myślę że wilgoć itp ma na to wpływ ehh jeżdżę spokojnie jak na razie plus odjąłem sporo z paliwa, na trasie średnie spalanie przy 110km 3,7litra hehe ;] ale i tak jest pod nogą czym przydusić.
jagod - nie jestem w stanie ci odp ile mam nm bo nawet jakbym chciał to przecież nie sprawdzę jak sprzęgło się ślizga powyżej 3tys :/, mapy ecu koryguje dość logicznie ale co z tego jak auto nie pędźi,
nawet jak pamiętam przy wyższym podlaniu na osprzęcie bez wtrysków się ślizgało,
Fahoo - załamujesz mnie
, nie strzelałem z biegów(nie mam takich zwyczajów) lubię przycisnąć ale na trasie np wyminąć, ominąć kogoś dość dynamicznie ale to przy 4 - 5 biegu, więc heh myślę że nie miałem kiedy przypalić tego sprzęgła, tylko co daje mi do myślenia, to że wymieniałem sprzęgło z ojcem i ojciec mówił że nasmarował wałek napędu żeby sprzęgło się spokojnie przesuwało na niej(bo widział rdzę na tym wałku w miejscu gdzie stare sprzęgło się suwało), nie wiem czy nie przesadził i to świństwo jest na tarczach, muszę do niego przedzwonić ahh szlak by to , nie wiem czy jest jakieś dobre wyjście na to jeśli to tego wina :/ nalać rozpuszczalnik na sprzęgło czy porostu srać na to i przygotować się do wymiany na vr6 
jagod - nie jestem w stanie ci odp ile mam nm bo nawet jakbym chciał to przecież nie sprawdzę jak sprzęgło się ślizga powyżej 3tys :/, mapy ecu koryguje dość logicznie ale co z tego jak auto nie pędźi,
nawet jak pamiętam przy wyższym podlaniu na osprzęcie bez wtrysków się ślizgało,
Fahoo - załamujesz mnie


EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
wezyk z rozpylaczem jak od preparatu do odgrzybiczania i bym nitrem potraktowal sprzeglo. Wylej w ten sposob z 1L i powinno sie odtluscic. Owszem walek sie smaruje smarem ale raczej leciutko i najlepiej smarem miedziowym dosc gestym. Mozliwe ze kapło na tarcze i teraz jest uslizg.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
admin911, w zestawie jest naparstek smaru od sachsa i to wystarcza moze faktycznie nawaliłes za dużo?
w ahl podobno słaby jest docisk i to pewnie przez niego są uslizgi
w ahl podobno słaby jest docisk i to pewnie przez niego są uslizgi
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
hmm wesoł fajnie pomyślane tylko teraz, auto na zapalonym silniku, wlewać z góry a powiedz mi co z łożyskiem jak wypłukam cały smar niezbyt to będzie fachowe choć w razie braku wyjścia najlepsze rozwiązanie patrząc że trochę zimno i pod warunkiem że to ten smarwesol pisze:wezyk z rozpylaczem jak od preparatu do odgrzybiczania i bym nitrem potraktowal sprzeglo. Wylej w ten sposób z 1L i powinno sie odtłuścić. Owszem wałek sie smaruje smarem ale raczej leciutko i najlepiej smarem miedziowym dosc gestym. Mozliwe ze kapło na tarcze i teraz jest uslizg.



arwam- "jazdę na półsprzęgla do minimum" <? sprzęgło wymieniłem 20tys km temu przez ten czas auto normalnie eksploatowane , myślisz że tarcze mogą być nie dotarte?, a np. jazda na półsprzęgła przetrze ten syf bo nie odtłuściłem przed założeniem?
fahoo - "w ahl podobno słaby jest docisk i to pewnie przez niego są uslizgi " - no ale ja mam ahf i sprzęgło kompletne od g60(tarcza, docisk i łożysko)
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
admin911, sory zakreciłem sie....skoro masz g60 musi trzymac nie ma bata
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
no właśnie jest g60 firmy luk i nie trzyma :/ ślizga się przy 70-100% naciśnięciu pedału np masz 50% i naciśniesz gwałtownie to niestety pierw poślizg później zaczyna ciągnąć auto to też dziwne, że robi poślizg i później zaczyna ciągnąć powoli bude
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości