Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
Air Ride
jezeli cchesz miec jeden zawór na oś musi byc 5/3.albo 2/2 i 2sztuki na oś.ja mam takie tylko ze 1/2,no i duzoo taniej
http://allegro.pl/zawor-elektromagnetyc ... 59963.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/zawor-elektromagnetyc ... 59963.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Air Ride
Super to wygląda. Jak robisz uszczelnienie między gwintem a tuleją poduszki?
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
- Zaba91
- Użytkownik
- Posty: 290
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
- Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
- Kontakt:
Air Ride
Chcę zbudować zestaw air do golfa 2 i od jakiegoś czasu powoli się do tego zabieram. Mam tylko jedno pytanie... czy budował ktoś aira na seryjnych amorkach? Wszyscy piszą o sportowych z reg twardości, ciekawi mnie jaki efekt będzie na seryjnych... Pomoże ktoś?
Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Air Ride
myślę że na seryjnych amorkach to nie wytrzyma takie zawieszenie zbyt długo
- może być za miękko przy sporym obniżeniu
- szybko się zużyją amorki bo mają inna charakterystykę pracy
- może być za miękko przy sporym obniżeniu
- szybko się zużyją amorki bo mają inna charakterystykę pracy
Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition
Air Ride
auto będzie pływać, będzie za miękko stanowczo
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Air Ride
a robiliście to na serii że sie wypowiadacie że za miękko i te inne bzdety?? ja zrobiłem to na serii i jest twardziej niż na sprężynie,jakoś nie czuje aby pływało...
[url=https://www.viagrasansordonnancefr.com/commander-sildenafil/]commander sildenafil www.viagrasansordonnancefr.com[/url]
Re: Air Ride
Ale NooN i tak ma racje że amory szybciej padną bo nie są przystosowane do pracy na innej wysokości (długi czas) niż fabryczna i powiem tylko tyle że w moim dupo-wozie amory trzymają 7 lat i mają 75% ale zawieszenie jest fabryczne beż obniżania i innych modów a śmigam nie tylko asfaltami i amory nie są od koni. Po za tym kumpel przy obniżenie zawieszenia w polo o 60 mm zajechał amory w niecałe 2 lata a miał nówki wcale nie najgorszej firmy.
Air Ride
tak tam zrobione, tył jest ok ale przód jest za miękki
ogólnie ma jeszcze na to wpływ jaka jest poduszka (czytaj ile komór) i jak nisko jest zamontowana, bo wiadomo jak będzie się jeździć na większym ciśnieniu będzie bardziej twardy
ogólnie ma jeszcze na to wpływ jaka jest poduszka (czytaj ile komór) i jak nisko jest zamontowana, bo wiadomo jak będzie się jeździć na większym ciśnieniu będzie bardziej twardy
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Re: Air Ride
Jeżeli chodzi o uszczelnienie to ja dalem dobry silikon (w moim wypadku byl to klej do szyb SIKAFLEX czy jakos tak) a naprawde trzyma bardzo dobrze.azizi pisze:Super to wygląda. Jak robisz uszczelnienie między gwintem a tuleją poduszki?
A jeżeli chodzi o zwykle amory to jak budowalem AIr to jedna strone z przodu mialem na zwyklym amorku a druga na sportowym i musze powiedziec ze nie odczuwalem zbytnio roznicy ale w pompowaniu troche byla-bo jednak sportowy sie wolniej wysowa i ta strona szla troszke wolniej niz druga.
A tak moge uniesc na maxa na gore i na dol. Mam poduszki na 3 balwankach.
Jak macie pytania to dawajcie to postaram sie odpowiedziec systematycznie. Dodam ze teraz bede robil koledze amorki do GOLFA I i zobaczymy jak wyjdzie.
Air Ride
Fajnie się chowają koła w auto
Dobra pytanie numer jeden, dawałeś jakieś gumy/tuleje na czpień amora aby przy opadzie auta zamortyzować/ograniczyć (do pożądanego poziomu) obniżenie? Jak ktoś ma np wystające koła to wiadomo można sobie błotniki pogiąć
Druga sprawa jeździsz passkiem w zimie teraz?
Dobra pytanie numer jeden, dawałeś jakieś gumy/tuleje na czpień amora aby przy opadzie auta zamortyzować/ograniczyć (do pożądanego poziomu) obniżenie? Jak ktoś ma np wystające koła to wiadomo można sobie błotniki pogiąć
Druga sprawa jeździsz passkiem w zimie teraz?
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Air Ride
Latam, teraz na AIR i wszystko gra.trzeba tylko pilnowac wody w odstojniku zeby nie zamarzla bo jest zimno.Ale wszystko gra. Dzis robie rysunki czesci do golfa 1 dla kolegi na AIR. Pomiary porobione-zrobic rysunki i do tokarza.
Air Ride
...a jakie elektrozawory konkretnie masz i gdzie je umieściłeś, chodzi mi o to jak znoszą niskie temperatury
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości