przewod podcisnienia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mateusz889
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: czw sty 21, 2010 18:13
- Lokalizacja: raclawice
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przewod podcisnienia
steruje klapką przełączająca dopływem powietrza do silnika z ciepłego od kolektora wydechowego na zimne z błotnika - w zależnosci od temperatury , termostacik od tego jest w obudowie filtra powietrza tam gdzie węzyk się konczy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- mateusz889
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: czw sty 21, 2010 18:13
- Lokalizacja: raclawice
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przewod podcisnienia
niekoniecznie, zwykle nic odczuwalnego się nie dzieje, ale jednak w fazie rozgrzewania silnika (tylko na benzynie) ma to jakies tam znaczenie - benzyna w podgrzanej mieszance lepiej odparowywuje póki mrozy są.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
przewod podcisnienia
Brak wężyka= pozostawiona dziurka powoduje zaciąganie lewego powietrza, co objawia się skokami obrotów, przy przy gazowaniu powolnym schodzeniu z obrotów.
Brak wężyka powoduję również, że silnik się wolniej nagrzewa= podwyższone spalanie.
Brak wężyka powoduję również, że silnik się wolniej nagrzewa= podwyższone spalanie.
tsmuk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości