1.8T błąd po wymianie czujnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8T błąd po wymianie czujnika
Paweł Marek, własnie się doczytałem, ze jest to ten czujnik, dzięki za szybką reakcję.
Sprawa tylko dziwna, ponieważ wg błedów VAG, symbol 16497 wskazuje na czujnik G42.
Sprawa tylko dziwna, ponieważ wg błedów VAG, symbol 16497 wskazuje na czujnik G42.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.8T błąd po wymianie czujnika
Tu coś pisze: nie kapuje całkiem ale to chyba prawie to samo http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39944" onclick="window.open(this.href);return false;
bo jeden jest zwany czujnikiem temperatury powietrza dolotowego, a drugi czujnikiem temperatury kolektora dolotowego, myślę że to to samo albo jakieś niuanse, ale myślę że chodzi o ten w każdym razie nad którym dumasz.
bo jeden jest zwany czujnikiem temperatury powietrza dolotowego, a drugi czujnikiem temperatury kolektora dolotowego, myślę że to to samo albo jakieś niuanse, ale myślę że chodzi o ten w każdym razie nad którym dumasz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.8T błąd po wymianie czujnika
haps, ten polski vag chyba źle interpretuje te błędy,przy braku napięcia powinien byc błąd zbyt niskie lub zwarty do masy.
napięcia szukaj przy wtyczce komputera ,drugi pin u dołu w tej mniejszej wtyczce.
napięcia szukaj przy wtyczce komputera ,drugi pin u dołu w tej mniejszej wtyczce.
1.8T błąd po wymianie czujnika
Panowie;
Co do czujnika, to okazało się że przerwany był przewód i stąd te problemy...
Sonda lambda wymieniona na nową Bosh - uniwersalna, problem przerywania itp póki co wyeliminowany, z tym że podłączyłem VAG-a i wyskoczył mi błąd
16519 - problem z ogrzewaniem sondy.. nówka sztuka i juz problemy?? spotkal się ktoś z Was z czymś takim?
Co do czujnika, to okazało się że przerwany był przewód i stąd te problemy...
Sonda lambda wymieniona na nową Bosh - uniwersalna, problem przerywania itp póki co wyeliminowany, z tym że podłączyłem VAG-a i wyskoczył mi błąd
16519 - problem z ogrzewaniem sondy.. nówka sztuka i juz problemy?? spotkal się ktoś z Was z czymś takim?
1.8T błąd po wymianie czujnika
taka sonda też ma przewody,może się uszkodziły albo bezpiecznik spalił,trzeba poprostu ją sprawdzic (opór grzałki),a potem czy dostaje zasilanie(12V).Jest to banalnie proste.haps pisze: problem z ogrzewaniem sondy.. nówka sztuka i juz problemy??
1.8T błąd po wymianie czujnika
Dzis oddalem samochod do elektronika, który sprawdzil go pod kazdym mozliwym wzgledem, cale uklad zasilania, sonda itp i wszystko mu wyszlo ze jest w porzadku, a mimo to sonda daje uboga mieszanke.
auto ma od niedawna lpg, i elektronik zwala wine na gazownika, ze namieszal w przewodach i dlatego tak sie moze dziac, a gazownik tylko podpial sie pod wtryskiwacze, które maja wrecz ksiazkowe czasy otwarcia.
Problem polega na tym, ze zaden z nich nie umie rozwiazac problemu, elektronik sugeruje, ze auto moze pobierac lewe powietrze, stad uboga mieszanka, a ze to prosty komputer to wywala blad sondy lambda (grzałka sondy), poniewaz nie umie inaczej zinterpretowac ubogiej mieszanki. Sonda ma ksiazkowa opornosc, zasilanie rowniez jest ok, a mimo to wspolczynnik lambda na analizatorze spalin wychodzi 1,6 i grozi mi to wypaleniem gniazd zaworowych i poplynieciem tlokow
Co tu mozna zrobic zeby ogarnac ten temat?
A co do lewego powietrza to chyba zaraz go odpale i bede psiukal dezodorantem przy kolektorze (gazownik go zdejmowal przy montazu wtryskow) i załozył na stara uszczelke z silikonem..
auto ma od niedawna lpg, i elektronik zwala wine na gazownika, ze namieszal w przewodach i dlatego tak sie moze dziac, a gazownik tylko podpial sie pod wtryskiwacze, które maja wrecz ksiazkowe czasy otwarcia.
Problem polega na tym, ze zaden z nich nie umie rozwiazac problemu, elektronik sugeruje, ze auto moze pobierac lewe powietrze, stad uboga mieszanka, a ze to prosty komputer to wywala blad sondy lambda (grzałka sondy), poniewaz nie umie inaczej zinterpretowac ubogiej mieszanki. Sonda ma ksiazkowa opornosc, zasilanie rowniez jest ok, a mimo to wspolczynnik lambda na analizatorze spalin wychodzi 1,6 i grozi mi to wypaleniem gniazd zaworowych i poplynieciem tlokow
Co tu mozna zrobic zeby ogarnac ten temat?
A co do lewego powietrza to chyba zaraz go odpale i bede psiukal dezodorantem przy kolektorze (gazownik go zdejmowal przy montazu wtryskow) i załozył na stara uszczelke z silikonem..
1.8T błąd po wymianie czujnika
haps, grzałka to grzałka ,a uboga mieszanka to dwie odrębne rzeczy ,sprecyzuj z czym masz problem.
1.8T błąd po wymianie czujnika
edzio, 16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction
P0135 - 35-00 - - taki jest błąd.
Powoduje on, ze silnik pracuje na ubogiej mieszance.
Wg elektronika grzalka sondy jest sprawna, impuls z komputera rowniez jest prawidlowy, ale mimo to wywala ten blad i silnik ma uboga mieszanke.
Na analizatorze spalin wychodzi wyliczona lambda 1,6 a powinno byc maxymalnie 1,05, wszystko powyzej to uboga mieszanka..
P0135 - 35-00 - - taki jest błąd.
Powoduje on, ze silnik pracuje na ubogiej mieszance.
Wg elektronika grzalka sondy jest sprawna, impuls z komputera rowniez jest prawidlowy, ale mimo to wywala ten blad i silnik ma uboga mieszanke.
Na analizatorze spalin wychodzi wyliczona lambda 1,6 a powinno byc maxymalnie 1,05, wszystko powyzej to uboga mieszanka..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości