[GOLF MKV] R32 Turbo by CompSport

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: zlos » pn gru 20, 2010 15:47

maciej551 pisze:Ale coś mnie nie przekonują te wyniki 0-100 km/h 3,9 ...
Golf Proturbo miał 600 - 700 ps i miał 3,5
Moje +300 chudych kucyków robi 4,8 sek 0-100. Piter ma 460 wypasionych, z grubymi niemieckimi dupami - pociągowych i identyko masę oraz napęd. 3,9 sek jak najbardziej.
Golf Daniela ma ok. 600 kucy ( :kac: ) przy pełnej butli NOX-a. Z kolei Piter to purysta. Jego kunie na diecie, karmione tylko benzynką...

Możliwe, czy nie - kwestia do dywagacji nad piwskiem i kiełbaską. Racelogic jest na tyle dokładny, że koniec dyskusji. BTW: moje też mierzone racelogic'iem.

Mogę się przyznać, że kajtnąłem się jesienią tą eRką i wrażenia kosmiczne. Dobrze jest, szczególnie, że auto jeździ ze skrzynką DSG - więc płynność przyspieszenia super no i efekty murowane (profi-marchewa przy odjęciu gazu i takie tam). Przyspieszenie zdecydowanie z tych brutalnych, ale dzięki dobrym fotelom do przeżycia. Zanim wsiądziesz i tak musisz podpisać papier, że wątroba jest w miejscu lewego płuca jest Twoim zdaniem całkiem fajnym zjawiskiem, a brak jednej gałki ocznej jest pomijalny, bo na pewno odrośnie. ;)

Auto do polowania na wszelkie audice RS i BMW M-ki i nieuturbione porszawki. A jak kolejne konie wejdą do stajni, to fiufiu...

Uwagi, że mój czarnuch jest brzydszy olewam ciepłym moczem. Piękny jest! No!


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
stepniak.p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 547
Rejestracja: pn lis 17, 2008 18:38
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: stepniak.p » pn gru 20, 2010 16:02

zlos pisze: Uwagi, że mój czarnuch jest brzydszy olewam ciepłym moczem. Piękny jest! No!
Ważne że jest kilka prawdziwych znaczków "R" :bigok: :bigok:

a i tak obydwa są piękne :bigok: :bigok:


OBECNIE : MK6 1.6 TDI DSG

BYŁO: Polo IV 9n3
BYŁO : MK5
12.03.2012 18:40 - Golf mk5 został sprzedany :rozpacz:
BYŁ : MK 6 ; 1.4 TSI ; 122KM ; HIGHLINE :rozpacz:

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: cowboy » pn gru 27, 2010 15:18

PiSi pisze:Projekt bedzie sie rozwijal zatem jezeli Admin lub Mod uznaja ze mozna przesiesc go do projektow to bardzo prosze :)
juz w tej chwili to najfajniejsze MKV R32 w PL - mocno dowinwestowany, przemyslany i kompleksowy projekt !!

przenosze do działu projekty, bo sie natknąłem na temat przypadkiem ;)

czekamy na prezentację stage II - bo juz chyba jest co pokazać ? :food:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: cowboy » pn gru 27, 2010 15:21

PiSi pisze:Lepiej Daniel napisz czym chcesz pograzyc Nikolasa 8) Widze ze szukales poczatkowo jakiegos Mitsu 3000GT potem jakiec W12 czy cos podobnego. A teraz cos ostanio chyba z S6 bylo grane. Masz jakis pomysl ?
juz wiadomo, bedzie MKIV R32 :) tylko sie Daniel nie chce pochwalić :)

jak wrzuci na forum, to bedzie temat w projektach, bo pewnie bedzie 500KM :bigok:



gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: gluszcz » pn gru 27, 2010 15:34

Auto jak i modyfikacje robią duże wrażenie ,czekam na dalszy rozwój sytuacji :satan:
3 strony i jeszcze nikt nie napisał -zakładaj air :rotfl:
cowboy pisze:juz wiadomo, bedzie MKIV R32 tylko sie Daniel nie chce pochwalić
chyba jest ... :smoke: Tam tez napewno bedzie ciekawie :bajer:



lamikluki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt cze 12, 2007 22:40
Lokalizacja: Imielin

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: lamikluki » pn gru 27, 2010 15:59

Super projekt powodzenia w dalszych modach


Najszybszy VW w PL ET 9.99

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: becior » pn gru 27, 2010 22:48

Bardzo profesjonalny projekt, piękny wynik z hamowni, ciekawe jak będzie po Stage2. Co do wyglądu to właściciel pisał na racingforum, że będzie lżejsza felga :D
Golfy robią zamieszanie:)


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

PiSi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 22:55
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa

Re: MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: PiSi » śr gru 29, 2010 00:39

cowboy pisze:
PiSi pisze:Projekt bedzie sie rozwijal zatem jezeli Admin lub Mod uznaja ze mozna przesiesc go do projektow to bardzo prosze :)
juz w tej chwili to najfajniejsze MKV R32 w PL - mocno dowinwestowany, przemyslany i kompleksowy projekt !!

przenosze do działu projekty, bo sie natknąłem na temat przypadkiem ;)

czekamy na prezentację stage II - bo juz chyba jest co pokazać ? :food:
Cowboy dzieki :)

Temat bedzie żył bo juz praktycznie jest gotowy Stage II a gdzies tam po głowie chodza mi jeszcze jakies modyfikacje. Wszystko bede na biezaco uzgadnial z CS a topik aktualizował. Ile bedzie i gdzie dojde czas pokaze. Pogoda i pewne drobiazgi nie pozwalaja na zamkniecie Stage II ale to juz tuz, tuz i mysle ze wynik bedzie naprawde fajny :)



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: kkkacper » śr gru 29, 2010 00:52

na prawde fajny projekcik, przegladalem juz na sr, ale ze nie za duzo tam urzeduje to darowalem sobie opinie. Tak jak cowboy napisal, najfajniejsze jest to, ze projekt jest przemyslany, robiony z glowa i przyslowiowym olowkiem w reku. Gratki i powodzenia w zaliczaniu nastepnych stage! :pub:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: zlos » czw gru 30, 2010 17:05

PiSi pisze:juz praktycznie jest gotowy Stage II a gdzies tam po głowie chodza mi jeszcze jakies modyfikacje
Ktoś powinien hamować Twoje tempo do kolejnych Stage'ów ;) i postanowiłem, że to będę ja :)
Proponuję przejechać autem choć jeden bak pomiędzy kolejnymi - jednakowoż bardzo mądrymi - poprawkami. Inaczej wsiądziesz od razu do 900 koni i zginiesz... nam z oczu ;)

Ergo:
- wiosna 2011: zatankuj i pojedź w miasto. W ten sposób powstają legendy ;)
- wiosna 2011 + 1 dzień, możesz robić stage III... a chłopaki z CS-a będą się głowić, jak zmieścić coś takiego pod maską:
Obrazek

BTW: Szczęśliwego Nowego Turboroku!


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

PiSi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 22:55
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa

Re: MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: PiSi » pt gru 31, 2010 02:31

zlos pisze:
PiSi pisze:juz praktycznie jest gotowy Stage II a gdzies tam po głowie chodza mi jeszcze jakies modyfikacje
Ktoś powinien hamować Twoje tempo do kolejnych Stage'ów ;) i postanowiłem, że to będę ja :)
Proponuję przejechać autem choć jeden bak pomiędzy kolejnymi - jednakowoż bardzo mądrymi - poprawkami. Inaczej wsiądziesz od razu do 900 koni i zginiesz... nam z oczu ;)

Ergo:
- wiosna 2011: zatankuj i pojedź w miasto. W ten sposób powstają legendy ;)
- wiosna 2011 + 1 dzień, możesz robić stage III... a chłopaki z CS-a będą się głowić, jak zmieścić coś takiego pod maską:

BTW: Szczęśliwego Nowego Turboroku!
Nie bedzie tak zle Tomek :)

Tak naprawde to od poczatku bylo wiadomo, ze rozpoczne Stage II. Wlasciwie to z tymi stage'ami to jest niezla zmota. Bo zasadniczo w/g CS Stage III powinien konczyc sie na +/- 500 KM, ale ze ja lubie sie wymykac schematom to od razu postanowilismy pojsc inaczej. W toku prac okazalo sie jednak ze uturbienie MK V R32 DSG z 2009 roku (celowo zaznaczam rok bo to jest bardzo wazne o czym za chwile) nie jest prosta sprawa. W pewnym momencie wydawalo sie nawet, ze to auto nigdy nie bedzie mialo wiecej jak 450 KM. ZTCW to na chwile obecna jest tylko pare sztuk uturbionych MK V R32 DSG z koncowki produkcji. Ja chcialem miec jak najnowszy samochod i nieswiadomie okazalo sie ze spowodowalem tym przy uturbianiu same problemy (a to z softem a to z kompem a to ze skrzynia itd). A poniewaz auto bylo z konca produkcji (wlasciwie jedna z ostatnich sztuk zanim model R32 definitywnie przeszedl na emeryture) to i dostepnosc do jakiegokolwiek know-how byla zadna. CS praktycznie wszedziej probowal szukac jakiegos info ale nikt nie mogl (a moze i nie chcial pomoc). W koncu po wielu dziesiatkach a moze i setkach godzin pracy, analizowania i dochodzenia do rozwiazan udalo sie sprawic ze auto nie tylko osiagnelo to co osiagnelo, ale i skrzynia dziala i z kompem nie ma problemow i jest ekspektatywa na przyszlosc. Mozna wprawdzie powiedziec, ze to była droga przez meke, ale pomimo tych wszystkich perypetii nie zaluje swojej decyzji bo wszyscy na tym wygrali. CS zdobyl mega wiedze i jest w stanie dzisiaj rozwiazac chyba kazdy problem z uturbieniem VR-a oraz z dowolnym programowaniem skrzyn DSG a ja mam fajnie jezdzace auto :)

Jak juz skonczymy Stage II to napewno autem pojezdze i zobacze co i jak. Mysle ze +500 KM, dobra guma i lekka felga w polaczeniu z ta skrzynia juz niezle odepchna to auto wiec nawet jesli juz nic nie byloby wiecej dlubane to i tak bede zadowolony.

Dzieki za zyczonka. Tobie rowniez wszystkiego naj :pub:



Awatar użytkownika
Alan GTI
wolnoo i niskoo
wolnoo i niskoo
Posty: 25
Rejestracja: wt paź 14, 2008 21:35
Lokalizacja: PyskoVWice/Wolfsburg
Kontakt:

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: Alan GTI » sob sty 01, 2011 15:59

Witam,mega projekt,szacunek za włożenie sporej ilości kasy,pewnie nerwów i mnóstwa roboczogodzin podczas dłubania przy vweju :grin:
Podoba mi sie najbardziej to,że golf mimo takiej stadniny kuni pod maską jest dość niepozorny :)
Bd śledził temat,bo już jestem ciekaw STAGE II
Pozdravwiam


Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów, sztuką jest zrobić to bez nich...

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: miskieusz » ndz sty 09, 2011 18:03

KU$%@!
To jest legalne jeszcze? :bigok:



DamiGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 17:59
Lokalizacja: Kraków

[GOLF MKV] R32 Turbo by CompSport

Post autor: DamiGTI » wt sty 11, 2011 22:08

W planach poza podniesieniem mocy ładna i lekka felga, dobre letenie opny (prawdopodobnie Yokohama) i moze jakas zawiecha (to sie jeszcze zobaczy). Aaa no i najgrubszy mod aluminowa podstopnica bo mnie ten plastik drazni ;)
Uważam że strzałem w 10tkę będzie niżej zaprezentowana felga w rozmiarze 19" :D

Obrazek

Obrazek


Gratuluję zajebitnego samochodu oraz aktualnej mocy pod maską . Życzę powodzenia w dalszych modyfikacjach i z niecierpliwością czekam na STAGE II :food:


...Wszystko po to, aby Twoje auto wzbudzało zachwyt. ...

Zobacz Moje MK III --- > http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=361669 <---

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości