Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
Witam, zauważyłem że zawartość płynu w zbiorniczku chłodzącym jest poniżej wartości minimum. Chciałbym się zabrać za wymianę tego płynu tylko szczerze mówiąc nie wiem co było lane wcześniej, bo mam te auto od niedawna. Jest to GOLF IV 1.6 16v z przebiegiem 106000 tys. Moje pytanie co mam wlać tam aby było dobrze i czy ja jako laik mogę zabrać się sam za wymianę czy lepiej zapłacić parę złoty w warsztacie żeby się tym zajęli? Z góry dzięki za odpowiedź.
Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
kol.mazt,to twój wybór kto zrobi tą wymianę Płyn vw to G12 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=277338" onclick="window.open(this.href);return false;mazt pisze:Z góry dzięki za odpowiedź.
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
Re: Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
Skoro chcesz wymienić płyn, to nie ważne co było wcześniej, spuścisz stary płyn i zalejesz nowy
Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
Dziesięciolatki to wszystkie tyle mająmazt pisze:z przebiegiem 106000 tys.
mnozesz sammazt pisze:co mam wlać tam aby było dobrze i czy ja jako laik
Na dole przy chłodnicy masz kranik, więc spuszczasz stary płyn, napełniasz nowym. Ori płyn to G12
Re: Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
Oczywiście, że mój wybór, natomiast mi chodzi o to czy ja jako laik se z tym poradzę po Waszych wskazówkach.Rafał 21 pisze:kol.mazt,to twój wybór kto zrobi tą wymianę Płyn vw to G12 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=277338" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli chciałbym dolać to najlepiej by było gdybym dolał oryginalny G12 biorąc pod uwagę fakt, że na pewno był ten lany bo auto było serwisowane w Belgii w ASO ? Poza tym kolor płynu jest czerwony. Bez problemu mogę to zrobić?Jazz_Blue pisze:Skoro chcesz wymienić płyn, to nie ważne co było wcześniej, spuścisz stary płyn i zalejesz nowy
Mój właśnie tyle ma. Full serwis z Belgii. Wszystko sprawdzane w ASO. Poza tym mechanior jak wymieniał rozrząd to stwierdził, że od nowości pasek nie był wymieniany.wron pisze:Dziesięciolatki to wszystkie tyle mająmazt pisze:z przebiegiem 106000 tys.
Na kanał muszę wjechać czy wystarczy zajrzeć pod podwozie. Ile płynu muszę wlać do zbiorniczka (aby było między min-max?) i czy muszę wykonać jakieś dodatkowe czynności ?wron pisze:mnozesz sammazt pisze:co mam wlać tam aby było dobrze i czy ja jako laik
Na dole przy chłodnicy masz kranik, więc spuszczasz stary płyn, napełniasz nowym. Ori płyn to G12
Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 3903c45fd8" onclick="window.open(this.href);return false;
Na tej fotce(zdjęcie zapożyczone) masz pokrętło do spuszczania płynu , po lewej stronie złączek przewodów wentylatora.Powinieneś poradzić sobie bez problemu , ile wlać to będziesz widział przy uzupełnianiu .G12 jest to koncentrat , gdy rozcieńczysz w stosunku 1-1 to masz na ok. -37st.
Na tej fotce(zdjęcie zapożyczone) masz pokrętło do spuszczania płynu , po lewej stronie złączek przewodów wentylatora.Powinieneś poradzić sobie bez problemu , ile wlać to będziesz widział przy uzupełnianiu .G12 jest to koncentrat , gdy rozcieńczysz w stosunku 1-1 to masz na ok. -37st.
Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
mazt, widać że nie czytasz tylko pleciesz swoje dalej . W zamieszczonym pierwszym linku jest ile wchodzi plynu jaki stosunek i zdjęcie gdzie sie spuszcza .. [kranik też zamieścił kol. Sztomel fotkę.. Dwie Butelki + woda destylowana odkręcasz zalewasz nowy i po kłopocie ! http://allegro.pl/plyn-chlodniczy-g12-o ... 02950.html" onclick="window.open(this.href);return false;mazt pisze:Na kanał muszę wjechać czy wystarczy zajrzeć pod podwozie.
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 42 gości