Problem z czujnikiem ciśnienia oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dj domin1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
- Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
- Kontakt:
Problem z czujnikiem ciśnienia oleju
Nie dawno skończyłem mały remont silnika w swoim mk2 1.8 16V. Robiona była głowica i kompletne uszczelnienie silnika. Kiedy włożylem silnik do samochodu pojawił się problem ze smarowaniem. Na początku w ogóle ono nie świeciło. Wymieniłem czujnik niskiego ciśnienia i było dobrze. Jednak równo z tym działo się tak że po zagrzaniu przy 2000obr/min zapalała się kontrolka i włanczał brzęczyk od smarowania. Po dodaniu gazu gasło i cichło, ale za chwile znów. Wymienilem czujnik wysokiego ciśnienia, i było już ok. Do dzisiaj. Po zagrzaniu znów zaczął się problem z włanczjącą się kontrolką i brzęczykiem. Silnik chodzi9 normalnie, nie puka nie stuka. Dodam że z auta wyciągnięta była również instalacja. W czym może tkwić problem? Czujnik niskiego firmy febi a wysokiego eps. Lipne czy co??
[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
- Piotrek 2711
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
- Lokalizacja: Brzeg
Problem z czujnikiem ciśnienia oleju
Na początek to sprawdz lepiej te ciśnienie dla świetego spokoju jeżeli bedzie dobre to wtedy masz pewność że albo coś z czujnikami albo inst. elektryczną czujników lub deski rozdzielczej. Szkoda silnika i kasy która włożyłeś dlatego powinieneś sprawdzić to ciśnienie oleju to jest 5 min roboty a masz pewność co jest grane. A czy dół silnika był ruszany?
I LOVE MK3
- dj domin1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
- Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
- Kontakt:
Problem z czujnikiem ciśnienia oleju
Dół nie był ruszany. Tylko uszczelka pod miską wymieniana była. Po świętach wkręce zegar i sprawdze to ciśnienie. Zobaczymy
[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Problem z czujnikiem ciśnienia oleju
Sprawdz przewody do czujnika.Mialem podobny problem i okazało sie ,że to tylko przewód był uszkodzony
troche materialow o VW Golf IV http://chomikuj.pl/rhodek" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z czujnikiem ciśnienia oleju
mialem taki problem zdobyłem orginalny czujnik niskiego cisnienia ze szrotu i juz 2 lata oki a wymienilrm nowych ze 7
- dj domin1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
- Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
- Kontakt:
Problem z czujnikiem ciśnienia oleju
Raczej problem rozwiązany. Wczoraj wymieniłem pompe olejową. Zacięty zawór zwrotny rozerwał filtr oleju.
[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
problem z saniem autom MK2 88r 1.6 73KM
mam problem z ssaniem , jak nagrzeje sie silnik to ssanie powinno sie wyłączyć a ono dalej działa utrzymujac sie na 2000 obr. co robić niedawno wymieniłem termostat
Re: Problem z czujnikiem ciśnienia oleju
Piotrek 2711 pisze:Na początek to sprawdz lepiej te ciśnienie dla świetego spokoju jeżeli bedzie dobre to wtedy masz pewność że albo coś z czujnikami albo inst. elektryczną czujników lub deski rozdzielczej. Szkoda silnika i kasy która włożyłeś dlatego powinieneś sprawdzić to ciśnienie oleju to jest 5 min roboty a masz pewność co jest grane. A czy dół silnika był ruszany?
Jak sprawdza się ciśnienie oleju w mk2.
Mam podobny problem
Gdy jade szybciej, na wiekszych obrotach (mam skrzynie 4 biegowa) i potem zwolnie to zapala mi sie kontrolka Oleju oraz włacza sei brzeczyk. gdy przygazuje kontrolka i brzeczyk sie wyłacza.
Jeżeli nie przekraczaczm 100 km/h to nie ma problemów, gorzej na ekspresówkacch, autostradach. Lecąc 130 jest git, ale pojawia sie ograniczenie do 100, ściągam noge z gazu i jest brzeczyk i ciagle swiecenie kontrolki, jak dodam gazu przestaje. przy bardzo wolnym wytrącaniu predkosci (nie sciagam nogi z gazu) problem rzadko sie pojawia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości