Witam.
Szukałem ale nic nie znalazłem pasującego do mojego problemu. Otóż w moim samochodzie mam założone sprężyny Eibacha problem w tym że przed założeniem nie sprawdziłem jakie mają obniżenie Jeżdżę już ponad półtora roku ale teraz mnie to jakoś zainteresowało. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie obniżenia bez wyjmowania kolumn?? Patrzyłem na temat jednego z forumowiczów który ma też tak jak ja 15cali felgi i kit -70 przód i - 80 tył, a mój "siedzi" jeszcze niżej. Może ma ktoś ile w serii w 1.6 TD ma być od mocowania wahacza do ziemi i wtedy oblicze ile jest na moją korzyść z obniżeniem.
Z góry dziękuję za jakiekolwiek porady,informację.
Pozdrawiam
Jak sprawdzić obniżenie [Mk2]
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Jak sprawdzić obniżenie [Mk2]
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
Re: Jak sprawdzić obniżenie [Mk2]
pomiar od wahacza do ziemi nie uwzględni rozmiaru kół i opon czy ciśnienia w oponach.
to pomiar obniżenia auta a nie obniżenie zawieszenia.
jest oczywiście czymś konkretnym jeżeli wyliczamy efekt po zmianie zawieszenia ale do porównań z innymi nie zapewni obiektywności i uniwersalności.
wystarczy że ktoś nie dopompuje koło lub założy niższy profil opony i już ma np. 20 mm niżej do ziemi mimo tych samych springów
rzeczywiste obniżenie obiektywnie wylicza się mierząc od osi koła do krawędzi błotnika. różnica tych wymiarów przed (ori) i po zmianie to właśnie jest obniżenie które podają katalogi producentów sprężyn.
w twoim przypadku radzę znaleźć identyczne mk2 1,6 td, bliźniaka z tego samego roku i podobnym przebiegu, w którym jest ori zawieszenie i porównać wymiar jw.
to pomiar obniżenia auta a nie obniżenie zawieszenia.
jest oczywiście czymś konkretnym jeżeli wyliczamy efekt po zmianie zawieszenia ale do porównań z innymi nie zapewni obiektywności i uniwersalności.
wystarczy że ktoś nie dopompuje koło lub założy niższy profil opony i już ma np. 20 mm niżej do ziemi mimo tych samych springów
rzeczywiste obniżenie obiektywnie wylicza się mierząc od osi koła do krawędzi błotnika. różnica tych wymiarów przed (ori) i po zmianie to właśnie jest obniżenie które podają katalogi producentów sprężyn.
w twoim przypadku radzę znaleźć identyczne mk2 1,6 td, bliźniaka z tego samego roku i podobnym przebiegu, w którym jest ori zawieszenie i porównać wymiar jw.
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości