pozycyjne , kierunki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pozycyjne , kierunki
wiem ze taki temat pewnie gdzies jest na forum ale nie moge znalesc wiec prosze o pomoc ; < chcialbym podlaczyc kierunki w szerokim zdesiu tak jak w wersjii us jako pozycyjne ale niewiem jak pomocy.
W życiu piękne są tylko chwile.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
pozycyjne , kierunki
W wersji USA jest oprawka żarówki na żarówkę dwuświatłową, jak z tyłu w 126p. Wówczas bez kłopotu do silniejszego włókna idzie migacz, do słabszego pozycja. Także klosz lampy musi mieć homologację na OBA rodzaje świateł, inaczej kłopoty na drodze i w przeglądzie.
pozycyjne , kierunki
dobra a pomijajac problemy jak to da sie zrobic ? ; >
W życiu piękne są tylko chwile.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
pozycyjne , kierunki
W "zwykłych" migaczach? chyba tylko wstawić dodatkową małą żaróweczkę z oprawką w otwór wykonany w odbłyśniku migacza.
Migacze mają kolor czarny z paskiem (zielonym lub białym, w zależności od strony pojazdu) a pozycyjne szary z czarnym lub czerwonym.
Migacze mają kolor czarny z paskiem (zielonym lub białym, w zależności od strony pojazdu) a pozycyjne szary z czarnym lub czerwonym.
pozycyjne , kierunki
mhm czyli musial bym wstawic dodatkowa zaroweczke mala pomaranczowa ?? nie da rady zeby ta duza mrugala i swiecila jako pozycja ?
W życiu piękne są tylko chwile.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
pozycyjne , kierunki
Białą, nie pomarańczową - pomarańczowy jest klosz.
A inaczej raczej się nie da. No chyba ze wstawić oprawkę z 126p z tylnej lampy. Albo szukać na allegro lampki kierunkowskazu wersji USA od kogoś, kto właśnie przerabia w "przeciwną stronę".
A inaczej raczej się nie da. No chyba ze wstawić oprawkę z 126p z tylnej lampy. Albo szukać na allegro lampki kierunkowskazu wersji USA od kogoś, kto właśnie przerabia w "przeciwną stronę".
pozycyjne , kierunki
napewno sie nie da ? ; d przez rzaden przekaźnik ? ; o cos Ci nie wierze ; )) poczekam moze ktos inny z innym doswiadczeniem sie wypowie
W życiu piękne są tylko chwile.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
pozycyjne , kierunki
No widzisz... Wolna wola, ja piszę jak jest.
Najpierw założenia: *) otóż siła kierunkowskazów(21W) musi być wyraźnie większa niż świateł pozycyjnych.
**) światła pozycyjne w Polsce świecić muszą cały czas.
To uwzględniając i stosując pracę lampy taką, jak w oryginale - czyli pozycyjne stale świecą a ta lampa rozbłyskuje mocniej, gdy kierunkowskaz tej strony jest włączony wymagana jest żarówka dwuwłóknowa.
Stosują oporniki dla tej żarówki, ale problemem jest ich wymagana wielkość i moc: opór nie jest wielki, rzędu kilku om ale moc to ok 15 do 20W; opornik o takich parametrach jest ogromny i bardzo się grzeje w pracy ciągłej.
Co może dać przekaźnik? Odłączać od zasilania? No mógłby odpinać tą żarówkę w czasie pracy migaczy, ale przerywacz kierunkowskazów też musi się przerabiać do innego obciążenia: zamiast 2 x po 21W, bedzie 21W + cewka przekaźnika ok. 2W. to raz, a dwa to podstawowe kierunkowskazy nie mogą w Polsce pracować w przeciwfazie.
Włączać? Musi zostać zachowana funkcja pozycyjnego (czyli słabsze, a do tego musi cały czas świecić) i kierunkowskazu - wyraźnie mocniejsze świecenie. Przy jednym włóknie żarówki nie jest to możliwe.
Wkłada Kolega tą oprawkę co widać na rysunku, część nr 8 i po kombinacjach jak koń pod górkę, może jest do dostania w serwisie VW.
Najpierw założenia: *) otóż siła kierunkowskazów(21W) musi być wyraźnie większa niż świateł pozycyjnych.
**) światła pozycyjne w Polsce świecić muszą cały czas.
To uwzględniając i stosując pracę lampy taką, jak w oryginale - czyli pozycyjne stale świecą a ta lampa rozbłyskuje mocniej, gdy kierunkowskaz tej strony jest włączony wymagana jest żarówka dwuwłóknowa.
Stosują oporniki dla tej żarówki, ale problemem jest ich wymagana wielkość i moc: opór nie jest wielki, rzędu kilku om ale moc to ok 15 do 20W; opornik o takich parametrach jest ogromny i bardzo się grzeje w pracy ciągłej.
Co może dać przekaźnik? Odłączać od zasilania? No mógłby odpinać tą żarówkę w czasie pracy migaczy, ale przerywacz kierunkowskazów też musi się przerabiać do innego obciążenia: zamiast 2 x po 21W, bedzie 21W + cewka przekaźnika ok. 2W. to raz, a dwa to podstawowe kierunkowskazy nie mogą w Polsce pracować w przeciwfazie.
Włączać? Musi zostać zachowana funkcja pozycyjnego (czyli słabsze, a do tego musi cały czas świecić) i kierunkowskazu - wyraźnie mocniejsze świecenie. Przy jednym włóknie żarówki nie jest to możliwe.
Wkłada Kolega tą oprawkę co widać na rysunku, część nr 8 i po kombinacjach jak koń pod górkę, może jest do dostania w serwisie VW.
pozycyjne , kierunki
to powinno pomóc http://allegro.pl/zarowka-12v-21-5w-p21 ... 10652.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości