zwykły diesel na TDi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piotroxxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr maja 10, 2006 17:04
Lokalizacja: w-ch
Kontakt:

zwykły diesel na TDi

Post autor: Piotroxxx » czw maja 18, 2006 20:03

Mam vw golf MK3 1.9 D 64PS i chciałem wymienić silnik na 1.9 TDi 90PS lub 110PS i mam pytanie co musze nabyć jaki osprzęt oprócz silnika ?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw maja 18, 2006 21:54

Wszystko, skrzynia, ECU.. elektryka.. pedaly, wydech, pozostala drobnica pod maska.. W TDI jest duzo elektroniki..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

diodas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 19:17
Lokalizacja: szczecin

Post autor: diodas » czw maja 18, 2006 22:30

Witam, jestem właśnie w trakcie takiej wymiany-przy koncu została juz tylko wymiana wiazek silnika na nowe o ile wszystko zadziała choc troche ;)
Tak jak kolega wyzej mowil potrzebne jest wszystko, kawalek rury wydechowej tej od silnika, silnik ze wszystkim(arternator stary, reszta nowa nawet rozrusznik) skrzynia z lapami, linki biegów z gałka cała, pedały nowe, sprzegło i pompka do niego, zbiornik oleju hamulcowego z rurka z boku i jeszcze nie wiem czy czegos mi nie zabraknie...Mam nadzieje ze juz nie!
Pozdrawiam i jak cos zycze powodzenia!



Awatar użytkownika
Piotroxxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr maja 10, 2006 17:04
Lokalizacja: w-ch
Kontakt:

Post autor: Piotroxxx » czw maja 18, 2006 22:55

to ja chyba dam sobie spokój widze że lepiej sprzedać tego a kupić innego :-s



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw maja 18, 2006 23:22

dobrze myslisz. takie swapy sa dla maniakow. mi sie w moim marzy TDI, ale pewnie nigdy nie bede mial 10 tys zeby zaczac zabawe. bylby chyba jedyny pasek b3 z TDI pod macha w Polsce :bajer:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Katherina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lut 22, 2005 00:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Katherina » pt maja 19, 2006 08:20

skoro jest i 90ps i 110ps w serii mk3 to nie wiem po co się wogóle zastanawiać nad takim swapem?
taniej wyjdzie zakupić takowy mk3 i o ile mniej nerwów

roboty kupa, przynajmniej u mnie tak było
tak jak koledzy napisali prawie wszystko spod machy TDI
u mnie nawet zegary trzeba było nowe
bez 10tys nie ma nawet co zaczynać zabawy
pozdrawiam


www.vwpolo-squad.pl

190KM/395Nm
by Aligator Master's Tuning

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości