Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
paczu
- Ma gadane

- Posty: 173
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
- Lokalizacja: stamtąd
Post
autor: paczu » śr lis 10, 2010 17:00
temat już wielokrotnie przerabiany ale mój przypadek jest trochę inny. zlokalizowałem miejsce przecieku, nie jest to lampa, nieszczelny wężyk spryskiwacza ani przelot kablowy karoseria-klapa tylko uszczelka bagażnika.
nisko przy zderzaku woda napływa na uszczelkę i dalej do bagażnika, poniżej fotka
wygląda na to że klapa nie dociska uszczelki w zaznaczonym miejscu. i tu moje pytanie. czy da się regulować zamek klapy tak aby klapa lepiej dolegała do uszczelki czy raczej uszczelka już się "uklepała" i nadaje się tylko do wymiany? a może macie inne sugestie?
-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » pt lis 12, 2010 00:28
Jeśli klapa ładnie dolega do całości .. i wszędzie szpary są jednakowe ... to wina pozostaje raczej po stronie samej uszczelki ... możesz ją zdemontować w tym miejscu w którym pokazałeś na fotce i zobaczyć czy syfu tam nie ma pod nią ... wyczyścić wszystko ładnie i dobrze docisnąć na swoje miejsce .
Po tym zabiegu - jeden pakuje się do bagażnika a 2 polewa autko wodą ... i będzie wiadomo co się dokładnie dzieje
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
paczu
- Ma gadane

- Posty: 173
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
- Lokalizacja: stamtąd
Post
autor: paczu » pt lis 12, 2010 11:41
no właśnie wygląda na to, że nie dolega uszczelka do klapy na tym łuku w okolicy pierwszej strzałki, zaznaczone zieloną kropką, woda wlewa się tam wierzchem na uszczelkę i zbiera się w rowku (żółta strzałka), dalej leje się do koła zapasowego. dlatego zastanawiam się czy da się regulować zamek tak aby dociągnąć klapę do uszczelki.

-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » pt lis 12, 2010 13:34
Zobacz czy te ucho na które wskakuje rygiel - nie przesunie się choć kawałek w stronę bagażnika... powinno wtedy ładniej docisnąć klapę ... Ucho jest na 2 śrubach typu Torx
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
paczu
- Ma gadane

- Posty: 173
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
- Lokalizacja: stamtąd
Post
autor: paczu » sob lis 13, 2010 18:19
ucho sprawdziłem jest przykręcone na śruby typu spline. można je regulować ale już było ustawione na maksymalne dociągnięcie klapy.
-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » sob lis 13, 2010 18:45
Hmmm może i w tym jest problem - uszczelkę klapa za mocno dociska ( deformując ją ) i przez to woda leci do bagażnika - --- jedziemy w 2 stronę z tym uchem..

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
paczu
- Ma gadane

- Posty: 173
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
- Lokalizacja: stamtąd
Post
autor: paczu » pn gru 20, 2010 21:31
no i okazało się że to nie wina uszczelki. zdjąłem tapicerkę i zapakowałem się do bagażnika. uszczelka idealnie dolega i tam się nie przelewa. kanały kablowe wymienione i uszczelnione, klamka też uszczelniona. po dłuuugich testach i oględzinach znalazłem źródło problemu, woda zapiernicza pod szybą. puściło na klejeniu na dole szyby. silikon nie pomógł. pozostaje wycinanie i wklejanie na nowo... jeden facjhowiec krzyknął mi 200zł

wydaje mi się, że drogo. myślicie że da się to taniej zrobić?
-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » wt gru 21, 2010 20:30
paczu pisze:no i okazało się że to nie wina uszczelki. zdjąłem tapicerkę i zapakowałem się do bagażnika. uszczelka idealnie dolega i tam się nie przelewa. kanały kablowe wymienione i uszczelnione, klamka też uszczelniona. po dłuuugich testach i oględzinach znalazłem źródło problemu, woda zapiernicza pod szybą. puściło na klejeniu na dole szyby. silikon nie pomógł. pozostaje wycinanie i wklejanie na nowo... jeden facjhowiec krzyknął mi 200zł

wydaje mi się, że drogo. myślicie że da się to taniej zrobić?
Za 200 zł we Wrocku to mam nową szybę z wklejeniem .... samo wycięcie - oczyszczenie - nałożenie nowego kleju - nie powinno przekroczyć 50-70 zł ....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
guziolek
- Forum Master

- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
-
Kontakt:
Post
autor: guziolek » wt gru 21, 2010 20:39
W lublinie wklejenie, co prawda przedniej, ale w gruncie rzeczy to jeden grzyb, około 100. Zależy gdzie, jak, jakie auto itp.
-
paczu
- Ma gadane

- Posty: 173
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
- Lokalizacja: stamtąd
Post
autor: paczu » wt gru 21, 2010 21:36
no właśnie spodziewałem się ceny góra 100zł. widzę, żę warto więc pojeździć i poszukać innych warsztatów. dzięki za zainteresowanie tematem. napiszę później jaki był finał sprawy. pozdrawiam
-
ato
- Mały gagatek

- Posty: 117
- Rejestracja: wt cze 03, 2014 13:14
Post
autor: ato » czw mar 12, 2015 15:45
Szkoda, że nie napisałeś nic bo mam identycznie od już circa paru lat. Możliwe, że i u mnie puszcza szybą mam nieruszaną oryginalną od 2002. Jak najlepiej to zdiagnozować ? Rozebrałeś plastik klapy i siedzialeś w bagażniku, ktoś polewał i było widać, że leci tamtędy ? Dodam jedynie, że wężyk w spryskiwaczu naprawiałem, wymieniłem także kolanko od spryskiwacza. Dzisiaj lałem wodą i wiem, że leci mi z prawej kratki wentylacyjnej, nie wiem tylko skąd mam z lewej strony również wodę w korytku bo z tamtej kratki nie leci jest w bardzo ładnym stanie. Lałem po lampach, lałem po tym splocie z harmonijką gdzie wchodzą kable i nie leci

Tutaj woda zalega po obu stronach
http://s2.ifotos.pl/img/201111101_wnwsesn.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » czw mar 12, 2015 15:49
ato, najlepsze rozwiązanie ... a jeszcze by było bardzie wiarygodne którędy woda się dostaje --- to robić test na myjce z wysokim ciśnieniem ...
Z klapy zdemontować wszystko ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
ato
- Mały gagatek

- Posty: 117
- Rejestracja: wt cze 03, 2014 13:14
Post
autor: ato » czw mar 12, 2015 15:58
Haki dojrzałem jeszcze, że uszczelka od tej tylnej lewej lampy ma w jednym miejscu przerwe (jest przecięta) i dół tej uszczelki (prawej też) ma biały osad, nieraz widziałem tam trochę zalegającej wody. Skąd ona się tam bierze ? Przeczytałem na elektrodzie, że można je wykonać samemu jedna osoba je sobie zrobiła z pianki kauczukowej elastyczno-gumowej - grubość 9mm tylko nie mogę takiej znaleźć. Znajduję jedynie klejoną.
http://obrazki.elektroda.pl/1900019500_1411290605.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://obrazki.elektroda.pl/2005045900_1411290634.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » czw mar 12, 2015 18:57
ato, to pianka do wygłuszania aut ,,,, kup 0,5m to starczy na obie lampy
ale najlepsza byłaby uszczelka
http://www.essentracomponents.pl/uszczelka-okragla" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości