2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?
Witam. Mam nie mały problem dlatego zarejestrowałem sie na tym forum. Jakiś czas temu padł mi sinik w moim Vento. Zakupiłem silnik 2E z głowicą od G60. Wszystko juz siedzi pod maską. Kolektor ssący dopasowałem od passata 1.8 b3. Problem mam z przepustnicą bo jest inna a muszę swoją załozyć. Problem tez jest z wtryskami bo nie wiem czy moje moge załozyć czy jakie?? Czy ktoś mógł by mi w tym wszystkim pomóc?
2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?
Nie założysz swojej przepustnicy ani wtrysków z 2E do tego co masz, zmień głowice na starą ze swojego silnika
Re: 2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?
Jesteś pewien? Bo przepustnica juz prawie siedzi w kolektorze. Oczywiście bez przeróbek by nie przeszło. Chciałem jeszcze zaznaczyć ze wcześniej miałem Silnik AGG który teraz sie do niczego nie nadaje dlatego kupiłem inny. A co z wtryskami? Jakie założyć?
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?
Przepustnice musisz jakos spasowac do tego kolektora, bo z paska czy tam z mk2 nie ma potencjometru. A wtryskwacze musisz sobie sprawic listwe wtryskowa z pf/pb/pg razem z wtryskami , bo glowica z 2E a glowica PG to znaczaca roznica .
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?
wtryski spasowałem przedwczoraj. Przepustnica zamontowana z AGG. Problem jest taki ze nia mam ikry. Z powodu braku czujnika połozenia wału którego w 2E niema. I co teraz? POMOCY!!
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 152
- Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
- Lokalizacja: Łomża, podlaskie
Re: 2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?
czujnik wału? przecież to jest w aparacie zapłonowym pod kopułką
smaruj gofera dżemorem!!!
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?
W aparacie zaplonowym jest czujnik halla a to co innego niż czujnik położenia wału. Jest kilka opcji zeby problem rozwiążać.
1. Trzeba zamocować dodatkowe kółko imitujące pierścień 60-2 który był w silniku AGG wraz z czujnikiem. Można to albo kupić tutaj:
http://www.034motorsport.com/engine-com ... jno4vg6ug1" onclick="window.open(this.href);return false;
Albo zrobić samemu używając zdolności ślusarskich i czujnika z Cinquecento.
2. Przełożyć wał z silnika AGG do bloku 2E i zrobić otwór na czujnik.
3. Przezborić całość na elektronikę z silnika 2E/PF/PB/1P/RV z przepływomierzem klapkowym (zestaw nie wymaga wtedy czujnika polożenia wału)
1. Trzeba zamocować dodatkowe kółko imitujące pierścień 60-2 który był w silniku AGG wraz z czujnikiem. Można to albo kupić tutaj:
http://www.034motorsport.com/engine-com ... jno4vg6ug1" onclick="window.open(this.href);return false;
Albo zrobić samemu używając zdolności ślusarskich i czujnika z Cinquecento.
2. Przełożyć wał z silnika AGG do bloku 2E i zrobić otwór na czujnik.
3. Przezborić całość na elektronikę z silnika 2E/PF/PB/1P/RV z przepływomierzem klapkowym (zestaw nie wymaga wtedy czujnika polożenia wału)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości