zmiana ze stalowych kół na aluski

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr maja 17, 2006 00:27

tauka pisze:Przemas_82, coraz bardziej mnie rozwalasz. Załozyłes fele z większa średnica na piastę bez pierścieni?? :panna:

no faktycznie... :kac:

o tym nie wspomnial nawet heh to trzeba bylo od razu pisac ze nie masz pierscienie..

ladnie to tak zakaldac bez pieerscieni i niewywazone kola? pamieaj ze oszczedzanie na takich rzeczach moze skonczyc sie dla ciebei i innych tragicznie! a to nie sa duze wydatki!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

pływanie na alumach

Post autor: mg-maciek » śr maja 17, 2006 08:40

witam
przede wszystkim sprawdź amory jak juz wcześniej ktoś pisał.
podobno szerokie opony powodują nasilenie negatywnych objawów uszkodzeń elementów zawieszenia jak np końcówki no i amory
pozdro


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Awatar użytkownika
Przemas_82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt lut 21, 2006 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Przemas_82 » czw maja 18, 2006 21:14

Przyznam ze o tych pierscieniach poprostu nie widzialem, coz taki blad poczatkujacego ;)ale teraz juz zalozym i wszystko wrocilo do normy :D dzieki za rady.

Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości