Modyfikacje przeprowadzone w samochodzie wykonałem sam własnoręcznie.
Projekt Golfa MK2 jest kontynuacja Golfa MK3 i zaczyna się od 13 strony
Golf powstał na bazie jednostki napędowej golfa 3
Poniższy samochód to uturbiona wersja golfa mk3 Vr6 2.8 z silnikiem AAA
Samochód obecnie jest rekordzistą polski w Klasie Street FWD z czasem 11,90
i mistrzem polski roku 2009 i 2010 w tej klasie.
Ogólnie rzecz biorąc Hondy jak na racie wymiękają.
Modyfikacje
Silnik:
-kute korbowody firmy PEC,
-zmodyfikowane tłoki
-stalowa uszczelka pod głowicę
-sportowe wałki rozrządu dedykowane pod turbo firmy Cat Cams
-sportowe sprężyny zaworowe
Układ paliwowy:
-wtryski Lucas 1200cc
-trzy pompy paliwa 150l/h niestety nie walbro bo wystarczyły by dwie
Układ dolotowy i wydech:
-krótki kolektor ssący z kompensacją dolotów [by Lamik]
-kolektor wydechowy 6-1 [by Lamik]
-turbina T72 + Wastegate 60mm
-Blov off 50mm
-intercooler maksymalnie duży jak się zmieścił [by Lamik]
-dolot do turbiny 100mm + stożek [by Lamik]
-układ wydechowa 3.5" z tłumikiem przelotowym [by Lamik]
-układ dolotowy 2" [by Lamik]
Przeniesienie napędu
-skrzynia org VR6+szpera typu Helical firmy OBX
-wymieniony 5bieg na szybszy dla ekonomii
-docisk wzmacniany na podwójnej sprężynie [by Lamik]
-tarcza organiczna
Elektronika:
-komputer typu standalone Megasquirt 3
-wskaźnik ciśnienia oleju
-wskaźnik AFR
-wskaźnik boost
-wskaźnik EGT niestety już nie działający.
-wskaźnik ciśnienia paliwa
Zawieszenie:
-sportowe sprężunu
-opony toyo R888 235/50/15
Osiągi samochodu
od 0-100 nie zmierzone jak kupie G-tech to dopisze
od 0-220 w 12s
1/4 mili w powyższe 12.02 zmierzone na zawodach GeckoCup w Lublinie
prędkość maksymalna nie osiągalna.
Maksymalna prędkość samochodu na każdym biegu
1- 70km/h
2- 135km/h
3- 210km/h
4- 260km/h
5- nie sprawdzane przełożenia do 320km/h
Kilka fotek:
![Obrazek](http://img814.imageshack.us/img814/8128/20090411028.jpg)
![Obrazek](http://img31.imageshack.us/img31/5368/snc00069a.jpg)
![Obrazek](http://img594.imageshack.us/img594/6168/dsc04721b.jpg)
![Obrazek](http://img717.imageshack.us/img717/6825/snc00059xj.jpg)
![Obrazek](http://img94.imageshack.us/img94/9039/snc00064r.jpg)
![Obrazek](http://img42.imageshack.us/img42/3563/20090924107.jpg)
![Obrazek](http://img804.imageshack.us/img804/8333/50mmbovredthumbs.th.jpg)
![Obrazek](http://img651.imageshack.us/img651/512/60mmredvband.th.jpg)
![Obrazek](http://img202.imageshack.us/img202/8317/snc00065g.th.jpg)
![Obrazek](http://img15.imageshack.us/img15/282/snc00062wy.th.jpg)
![Obrazek](http://img695.imageshack.us/img695/6152/hpim0580a.th.jpg)
![Obrazek](http://img713.imageshack.us/img713/436/hpim0582v.th.jpg)
![Obrazek](http://img46.imageshack.us/img46/1378/hpim1166.th.jpg)
Kilka dodatkowych zdjęć z starszą turbiną T3/T4 i dawną konfiguracją samochodu
![Obrazek](http://img8.imageshack.us/img8/8831/hpim0594.th.jpg)
![Obrazek](http://img192.imageshack.us/img192/6084/20090512042.th.jpg)
![Obrazek](http://img220.imageshack.us/img220/8398/1hpim0599.th.jpg)
![Obrazek](http://img574.imageshack.us/img574/7531/hpim0563.th.jpg)
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/1001/hpim0559.th.jpg)
I jeszcze jakiś filmik na początek
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]