Modyfikacje przeprowadzone w samochodzie wykonałem sam własnoręcznie.
Projekt Golfa MK2 jest kontynuacja Golfa MK3 i zaczyna się od 13 strony
Golf powstał na bazie jednostki napędowej golfa 3
Poniższy samochód to uturbiona wersja golfa mk3 Vr6 2.8 z silnikiem AAA
Samochód obecnie jest rekordzistą polski w Klasie Street FWD z czasem 11,90
i mistrzem polski roku 2009 i 2010 w tej klasie.
Ogólnie rzecz biorąc Hondy jak na racie wymiękają.
Modyfikacje
Silnik:
-kute korbowody firmy PEC,
-zmodyfikowane tłoki
-stalowa uszczelka pod głowicę
-sportowe wałki rozrządu dedykowane pod turbo firmy Cat Cams
-sportowe sprężyny zaworowe
Układ paliwowy:
-wtryski Lucas 1200cc
-trzy pompy paliwa 150l/h niestety nie walbro bo wystarczyły by dwie
Układ dolotowy i wydech:
-krótki kolektor ssący z kompensacją dolotów [by Lamik]
-kolektor wydechowy 6-1 [by Lamik]
-turbina T72 + Wastegate 60mm
-Blov off 50mm
-intercooler maksymalnie duży jak się zmieścił [by Lamik]
-dolot do turbiny 100mm + stożek [by Lamik]
-układ wydechowa 3.5" z tłumikiem przelotowym [by Lamik]
-układ dolotowy 2" [by Lamik]
Przeniesienie napędu
-skrzynia org VR6+szpera typu Helical firmy OBX
-wymieniony 5bieg na szybszy dla ekonomii
-docisk wzmacniany na podwójnej sprężynie [by Lamik]
-tarcza organiczna
Elektronika:
-komputer typu standalone Megasquirt 3
-wskaźnik ciśnienia oleju
-wskaźnik AFR
-wskaźnik boost
-wskaźnik EGT niestety już nie działający.
-wskaźnik ciśnienia paliwa
Zawieszenie:
-sportowe sprężunu
-opony toyo R888 235/50/15
Osiągi samochodu
od 0-100 nie zmierzone jak kupie G-tech to dopisze
od 0-220 w 12s
1/4 mili w powyższe 12.02 zmierzone na zawodach GeckoCup w Lublinie
prędkość maksymalna nie osiągalna.
Maksymalna prędkość samochodu na każdym biegu
1- 70km/h
2- 135km/h
3- 210km/h
4- 260km/h
5- nie sprawdzane przełożenia do 320km/h
Kilka fotek:













Kilka dodatkowych zdjęć z starszą turbiną T3/T4 i dawną konfiguracją samochodu





I jeszcze jakiś filmik na początek
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]