ździeranie opon tylnich

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

ździeranie opon tylnich

Post autor: 79Adam79 » sob sty 22, 2005 19:13

I stało się,człowiek troche kasy odłożył, żeby w końcu zimówki zakupić(300 używki felgi + opony), a tu tylne opony od wewnątrz zdarte, pojechałem na diagnostykę i okazało się że belka tylnia pogieta ,i w związku z tym pytanie poniewaz mam belke tylnią od gti z tarczami, czy jak przełożę belke od zwykłego mk2 to czy bede mógł tarcze zostawić czy niestety trzeba bedzie na bębny zamienić? :crazy:



Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » sob sty 22, 2005 22:11

kup belke od gti bo ta zwykla nie pasuje i niema stabilizatora przechyłu :bigok:



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz sty 23, 2005 02:01

ja mam zwykla i jest stabilizator



79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » ndz sty 23, 2005 02:22

panowie jestem zielony w te klocki,jedni mówią że bedzie pasowała od zwykłego 1,6 pn(lub innego 1,6), i że bębny sie tarczami da zamienić a inni mówią że nie da rady i że najtaniej zwykłą z bębnami wrzucić(ale ja nie chce bębnów z tyłu!!!!!!)-już sam nie wiem co robić bo koleś ma belke do sprzedania za 100 zł od zwyklasa 1,6 pn i jego pracownicy sami nie wiedzą co zrobić -mówią że belke sie przełoży bez problemu a co dalej to nikt nie wie :crazy:tzn. nie wiadomo czy tarczepodejdą :grrr:



Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » ndz sty 23, 2005 03:36

ja zmieniałem belke u siebie i miałem tarcze :grin: i zaprzyjaznieni mechanicy powiedzieli mi ze belka zwykła na bebnach nie pasuje wiec kupiłem z tarczami bo niechciałem ryzykowac i dałem 110zł razem z tarczami hamulcami i abs-em wiec chyba lepiej kupic z tarczami i miec problem z głowy :bigok: niz pozniej kombinowac jak nie bedzie pasowac ta z bebnami :grrr: a roznica w cenie jest nie wielka :jezor:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz sty 23, 2005 14:34

Ludzie dlaczego ma nie pasować. Ten co tak mówi to chyba nie ma siły i czasu żeby ośki przekręcić i już. Nie wiem tylko czy da się do zwykłej belki stabilizator przełożyć. A tak to odkręcasz zacisk, potem zdejmujeszpiastotarcze, następnie odkręcasz cztery śryby trzymające ośke i już masz gołą belke. W belce z bembnami odkręcasz bęben, zdejmujesz szczęki, potem odkręcasz ośke i już masz gołą belke. Zakręcasz ośki z belki z tarczami montujesz piastotarcze i zacisk i już masz z powrotem tarcze z tyłu. Jak by się nie dało żmienić to nie miał bym tarcz z mk2 na tyle w mk1.



Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » ndz sty 23, 2005 14:47

jezeli tak to tylko zmieniac :bigok:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz sty 23, 2005 15:08

:bigok: :bigok: :bigok:



vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » ndz sty 23, 2005 15:37

ja miałem czopa ugiętego w mk1 ciężka sprawa .... nowe pirellki poszły sie .... ale wymieniłem czop i było ok :)


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » ndz sty 23, 2005 22:08

Dzięki wszystkim za podpowiedzi, teraz tylko nastepna kasę trzeba zbierać, pewnie wszystko wyjdzie ze 250-350 zł. :kac: Bo na mechanice sie nie znam i tzreba będzie na warsztacie zostawić dodatkowo straszyli mnie też czopem, że może być krzywy ale najpierw belke diagnosta kazał zmienić, a później znowu 30zł za sprawdzenie(mam nadzieje że to tylko sama belka)ewentualnie czop trza będzie dokupić. Ile taki czop może kosztować(używka)? :crazy:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn sty 24, 2005 12:02

Komplet hamulców na tył do golfa to koszt 200zł.



79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » pn sty 24, 2005 19:11

A możnaby, dopuki nie wsadze drugiej belki, obniżyć trochę ciśnienie w oponach żeby nie zajeździć nowych(używanych) zimówek?? kasa dopiero będzie za miesiąc a przez ten czas to ja zrobie około 3500-5000 kilometrów(mam daleko do roboty), jeśli można tak zrobić to do ilu obniżyć w atmosferach lub barach
z góry dzięki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości