Witam
Wymieniałem u siebie ostatnio amortyzatory z przodu. Z lewej strony, był tak zapieczony w zwrotnicy, że musiałem wymontować go z całą zwrotnicą.
Po włożeniu nowego amortyzatora koło " wystaje poza błotnik". Kierownica jest przestawiona o jakieś pół obrotu jak jadę to nie mogę jej utrzymać. Koledzy powiedzcie mi, czy mogę to jakoś sam podregulować? Mieszkam teraz w Holandii. Byłem na geometrii, ale oni rozkładają ręce, dziwiąc się że to koło jest aż tak " rozjechane". Jeżeli ktoś wie co można z tym zrobić w garażu to proszę o łopatologiczne wskazówki, bo inaczej auto na lawecie przyjedzie do Polski. Pozdrawiam
Po wymianie amortyzatora-Problem...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 105
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 21:40
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
Po wymianie amortyzatora-Problem...
kolego czy rozwiąząłeś problem, czy zwrotnica zamontowana stara i jaki to golf ??
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
Re: Po wymianie amortyzatora-Problem...
a ustawiłeś geometrie czyli kąty pochylenia kół
kolego koło pewnie krzywo stoi i górą wychyla się za błotnik bo jest zły kąt jak zdejmowałeś zwrotnice to się przestawiły bo nic innego mi nie przychodzi do głowy
kolego koło pewnie krzywo stoi i górą wychyla się za błotnik bo jest zły kąt jak zdejmowałeś zwrotnice to się przestawiły bo nic innego mi nie przychodzi do głowy
Po wymianie amortyzatora-Problem...
To żeś się nie popisał Trzeba było wbić w zwrotnice klina, przecinak, gruby śrubokręt i amor sam by wyskoczył...
Teraz sprawa wygląda tak:
rozkręciłeś sworzeń (3 śrubki) czy wybiłeś sworzeń ze zwrtotnicy?
Jak rozkręciłeś to rozjechały się kąty i masz efekt. Kiera pół obrotu w w którąś tam stronę i wystaje koło. Trzeba ustawić zbieżność i kąty. A mechaniorom pokaż paluszkiem, że trzeba rokręcić te 3 śrubeczki i regulować koło.
Możesz jechać do Polski, ale od razu kup sobie opony na allegro bo z Twoich nic nie zostanie
Teraz sprawa wygląda tak:
rozkręciłeś sworzeń (3 śrubki) czy wybiłeś sworzeń ze zwrtotnicy?
Jak rozkręciłeś to rozjechały się kąty i masz efekt. Kiera pół obrotu w w którąś tam stronę i wystaje koło. Trzeba ustawić zbieżność i kąty. A mechaniorom pokaż paluszkiem, że trzeba rokręcić te 3 śrubeczki i regulować koło.
Możesz jechać do Polski, ale od razu kup sobie opony na allegro bo z Twoich nic nie zostanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości