Po wymianie amortyzatora-Problem...

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rafał1984zrm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pt lis 23, 2007 21:40
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Po wymianie amortyzatora-Problem...

Post autor: Rafał1984zrm » ndz gru 19, 2010 01:20

Witam

Wymieniałem u siebie ostatnio amortyzatory z przodu. Z lewej strony, był tak zapieczony w zwrotnicy, że musiałem wymontować go z całą zwrotnicą.
Po włożeniu nowego amortyzatora koło " wystaje poza błotnik". Kierownica jest przestawiona o jakieś pół obrotu jak jadę to nie mogę jej utrzymać. Koledzy powiedzcie mi, czy mogę to jakoś sam podregulować? Mieszkam teraz w Holandii. Byłem na geometrii, ale oni rozkładają ręce, dziwiąc się że to koło jest aż tak " rozjechane". Jeżeli ktoś wie co można z tym zrobić w garażu to proszę o łopatologiczne wskazówki, bo inaczej auto na lawecie przyjedzie do Polski. Pozdrawiam


Rafał

Awatar użytkownika
martinezz123
DZIADZIA
DZIADZIA
Posty: 938
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

Po wymianie amortyzatora-Problem...

Post autor: martinezz123 » ndz gru 19, 2010 01:55

kolego czy rozwiąząłeś problem, czy zwrotnica zamontowana stara i jaki to golf ??


vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: Po wymianie amortyzatora-Problem...

Post autor: grze693 » ndz gru 19, 2010 11:01

a ustawiłeś geometrie czyli kąty pochylenia kół
kolego koło pewnie krzywo stoi i górą wychyla się za błotnik bo jest zły kąt jak zdejmowałeś zwrotnice to się przestawiły bo nic innego mi nie przychodzi do głowy



Awatar użytkownika
katerpi
_________________
_________________
Posty: 901
Rejestracja: wt gru 08, 2009 20:39
Lokalizacja: RZ/RLU

Po wymianie amortyzatora-Problem...

Post autor: katerpi » ndz gru 19, 2010 11:02

To żeś się nie popisał :jezor: Trzeba było wbić w zwrotnice klina, przecinak, gruby śrubokręt i amor sam by wyskoczył...

Teraz sprawa wygląda tak:
rozkręciłeś sworzeń (3 śrubki) czy wybiłeś sworzeń ze zwrtotnicy?

Jak rozkręciłeś to rozjechały się kąty i masz efekt. Kiera pół obrotu w w którąś tam stronę i wystaje koło. Trzeba ustawić zbieżność i kąty. A mechaniorom pokaż paluszkiem, że trzeba rokręcić te 3 śrubeczki i regulować koło.

Możesz jechać do Polski, ale od razu kup sobie opony na allegro bo z Twoich nic nie zostanie :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości