gaśnie na ciepłym silniku

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: pancerniak665 » czw gru 16, 2010 13:55

może się myle ale nie wszystkie 1.6 miały ten zbiorniczek (tak przy okazji to zbiorniczek ten odpowiada za podciśnienie i opóźniacz ssania).Jak miałeś ten zbiorniczek to dobrze zaślep wężyk co kiedyś szedł do niego.Ja bym proponował przyjrzeć się bardziej SPUR-owi (tej czarnej puszce przy gaźniku bo to podciśnienie rozruchowe)może membrana się wysypała w środku


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » czw gru 16, 2010 16:46

jutro kupuje komputer i moduł. jeżeli się to nie sprawdzi to będziemy się dalej martwić



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: binekbnk » czw gru 16, 2010 23:06

Moim zdaniem jak chce się dalej jeździc Pn-ką to założyc wtrysk od Rp-ka np. razem z kompem i wiązką trochę kasy, ale na dłuższą metę na pewno opłacalne i jak tak w najbliższym czasie będę robił mam znajomego co do 1.6 właśnie założył wtrysk i mówił że takiej mocy to chyba po wyjeździe z salonu nawet nie miał :bajer: obroty wszystko elegancko spalanie nawet trochę mniejsze. Pozdrawiam :bigok:


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » pt gru 17, 2010 15:22

nie kupiłem komputera i bardzo dobrze. chciałem na szrocie jednym drugim trzecim kupić gaźnik ale nie ma :( . nawiązując do tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=371554" onclick="window.open(this.href);return false; po odłączeniu komputera cykanie ustało . przejechałem dzisiaj sporo km i ani razu nie zaczął wariować, jak na złość



Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » sob gru 18, 2010 10:47

podejdzie ten gaźnik http://allegro.pl/gaznik-pierburg-2e-vw ... 27769.html" onclick="window.open(this.href);return false; do 1.6pn?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: Paweł Marek » sob gru 18, 2010 11:39

tak ale za tyle kasy? Szkoda wydawać. Ale gdybyś się decydował to żądaj pełnego numeru gaźnika niech będzie do 1.6, plus inna podstawka i węże do podgrzewania 2E2


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » sob gru 18, 2010 14:09

wiem że to sporo :( numery gaźnika to 027 129 015 G, 027 129 015 R lub 027 129 016 G



Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: pancerniak665 » sob gru 18, 2010 15:09

poszukaj na forum może się trafi za 4-paka wyrwać :grin:


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: binekbnk » sob gru 18, 2010 16:03

Nie lepiej za tą kasę wtrysk wstawić?


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » sob gru 18, 2010 17:30

z 1.3 wtrysk?



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: binekbnk » sob gru 18, 2010 19:34

Albo z 1.8 Rp jednopunktowy.


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: ostry » sob gru 18, 2010 19:39

jest do sprzedania z 1.3 za mała kasę dlatego pytam. co trzeba jeszcze dokupić, zmienić, przerobić?



Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: pancerniak665 » sob gru 18, 2010 19:50

nie zakładaj pelnej szprycy (nawet nie wiem czy się da).Jednopunkt jeszcze spoko


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: binekbnk » ndz gru 19, 2010 01:27

Nie wielo-punkt... oczywiście jedno-punkt, musisz kupić tak, sam wtrysk z nakładką i obudową filtra powietrza, komputer z wiązką i pompkę paliwa do baku bo przy 1.6 PN pompkę paliwa masz przy silniku i to wszystko i będzie śmigało bo musi, sonda lambda będzie dobrze czytała bo mam u siebie od 1.8 Rp i jest Ok. :bigok:

Od 1.3 też powinieneś normalnie założyć nie powinno być różnicy :hmm:


MK2 TDI by BiNeK
viewtopic.php?f=87&t=574569
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości