Wymiana końcówek (rozpylaczy) w 1,6D/TD oraz 1,9D

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Wymiana końcówek (rozpylaczy)

Post autor: karol8114 » śr gru 15, 2010 22:55

grandi pisze:Ja proponuje dodać parę słówek o samej procedurze wykręcania wtrysków
i wkręcania,a raczej dokręcania, u mnie trzy gniazda spawane.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Wymiana końcówek (rozpylaczy)

Post autor: grandi » czw gru 16, 2010 03:01

U mnie z kolei jedno gniazdo było zapieczone na amen , gniazda wyczyściłem szczoteczką do zębów ile się da i psikałem z 3 dni wirtem po nich na zimnym silniku , następnie

Popsikałem odkosiłem -popsikałem trochę dokręciłem i tak parę razy aby rozruszać gwint i jakoś się udało wykręcić

Kolega znowu dokręcał wtryski na przedłużkę i się przebił


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Wymiana końcówek (rozpylaczy)

Post autor: twardy » sob gru 18, 2010 18:01

Wtryski powinny byc dokręcone z siłą 70nm ale jak to będzie gdy gwinty są już ziechane ?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Wymiana końcówek (rozpylaczy)

Post autor: karol8114 » sob gru 18, 2010 18:08

Nie ma się czym przejmować, u mnie ścianki na trzech wtryskach były już spawane.



Awatar użytkownika
faradek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 23:07

Wymiana końcówek (rozpylaczy)

Post autor: faradek » ndz gru 19, 2010 19:58

Mamy tutaj fajny temat o rozpylaczach więc się podepnę. :helm: Otóż w tym temacie pisałem o swoich problemach: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5&start=15" onclick="window.open(this.href);return false; Główne podejrzenia padły na wtryski, więc je wykręciłem i zaniosłem do pompiarza który wymieniał mi też uszczelnienia w pompie. Okazało się że wszystkie wtryski rozpylają bardzo dobrze, mają idealne ciśnienia i ogólnie są OK. Dodam że wcześniej popuszczałem przewody od wtrysków i wyszło na to że silnik kuleje na drugim garze. Wczoraj poskładałem wszystko do kupy lecz postanowiłem zamienić wtryski na garach 2 i 4. Po odpaleniu motor chwilę szedł dobrze a za chwile znowu zaczął kuleć jak zdechły pies. :kac: No i co? Klucz w łapę, popuszczam przewody i okazuje się że w ogóle nie pali na czwarty cylinder.
Zastanawia mnie to że wtryski są idealne (sam widziałem jak rozpylają) a w silniku po kilkunastu sekundach jeden z nich zaczyna niedomagać. Postanowiłem go więc rozebrać i zastanowiło mnie miejsce zaznaczone strzałką: Obrazek Widać tam takie jakby przytarcie, które nie jest symetryczne na całym obwodzie iglicy. Czy to może być przyczyna moich problemów? W sumie i tak wymienię końcówkę na tym wtrysku, ale piszę tak z ciekawości, poza tym może ten post komuś coś pomoże.

Pozdrawiam. :pub:



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Wymiana końcówek (rozpylaczy)

Post autor: grandi » pn gru 20, 2010 01:03

Zatarty wtryskiwacz?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

pinio18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pn lip 02, 2007 17:43
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
Kontakt:

Wymiana końcówek (rozpylaczy)

Post autor: pinio18 » wt lut 08, 2011 22:47

w 1.9tdi dokładniej wtryski afn zasada działania ta sama??? mam taka maszynkę do sprawdzania, moje juz przy 180bar wtryskuja i ogólnie leja, chciałem wymienić na 230 bo czekam teraz na pompe 11, i jak potem wyregulować na te 220 podkładkami??? ile 0,1mm bedzie trzeba podłozyć mniej wiecej?? kupie takie w intercar??? czy to inna bajka??



Awatar użytkownika
KamaPL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn gru 31, 2007 21:31
Lokalizacja: Podkarpackie

Wymiana końcówek (rozpylaczy)

Post autor: KamaPL » śr lut 09, 2011 10:12

W AFN jak i w każdym TDI/SDI (oprócz tych na pompo-wtryskach) masz wtryskiwacze dwusprężynowe o dwóch ciśnieniach otwarcia, jest to całkiem inna bajka, kolega Cowboy zajmuje się regeneracją takich wtryskiwaczy:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=332478" onclick="window.open(this.href);return false;



pinio18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pn lip 02, 2007 17:43
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
Kontakt:

Wymiana końcówek (rozpylaczy)

Post autor: pinio18 » śr lut 09, 2011 15:54

wiem ze sie zajmuje ale chce to zrobić sam i troche taniej. same konćowki 230 FRATELLI BOSIO wychodza 800zł a sprzet do sprawdzania ciśnień mam taki jak kolega na fotkach w temacie. interesuje mnie tylko to, ze po zmianie konćowek i tak bedzie ciśnienie 190/300 i jak to wyregulować na 220/300 tymi podkładkami czy sie czpienie wymienia??



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Wymiana końcówek (rozpylaczy) w 1,6D/TD oraz 1,9D

Post autor: speckom » pn maja 28, 2012 17:04

podkladkami robisz,tyle ze lepiej wsadzi 1 wieksza jak 3 mniejsze.


nie ma mnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości