Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
No i chyba diagnoza będzie taka, że rozrząd jest albo przesunięty, albo ukręcił się klin na kole wału lub rozrządu. Nie udało mi się dokładnie sprawdzić czy jest przesunięty, ale spojrzałem na pompę to widać było że trzy śruby trzymające na kole były świeżo przesunięte. Rok temu oddawałem do regulacji kąta wtrysku i mechanik musiał zwalić robotę. Te śruby powinny być brane na klej czy inne specyfiki, a one były luźne, lekko ruszyłem grzechotką i śruby się przekręcały. Próbowałem pompą trochę poregulować, wrócić na stare miejsce śrub pompy ale to nic nie dało. Także nie sama pompa jest w tej chwili rozregulowana.
Trochę potrwa naprawa, jak się uda to dam znać, Może macie jakieś fotoporady i dokładne opisy jak wymieniać rozrząd.
Pozdrawiam
Trochę potrwa naprawa, jak się uda to dam znać, Może macie jakieś fotoporady i dokładne opisy jak wymieniać rozrząd.
Pozdrawiam
Tanie części samochodowe.
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
ale patrzyłeś czy na plaka zapala???? zwalaj osłony i sprawdzaj ustawienie rozzz. wał na punkt na zamachu wałek na płaskownik a pompe na blokade.. wszystko się wyjaśni.. nie kręć juz rozrusznikiem do puki tego nie sprawdzisz.. opis znajdziesz na forum
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
Próbowałem na plaka. nie było żadnego efektu. Jutro się zabieram za rozbieranie auta, żeby się dostać do tego rozrządu. Jak będę coś wiedział dam znać. Dzieki bardzo
Tanie części samochodowe.
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
Czy przy odpalaniu auta pojawia ci się kontrolka świec żarowych ??
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
tak świece nagrzewają się normalnie, po chwili wyłączają.
Tanie części samochodowe.
- mobi65
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
sprawdz czy ci czasem klapa gaszaca nie jest w pozycji zamknietej
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
dobra podpowiedź! Sprawdzę klapę gaszącą. Sprawdziłem rozrząd z mechanikiem, to niestety ale to nie to, wszystkie koła mają dobrą pozycję. Kolejna rzecz. Czy elektronika na pompie może nie podawać ropy do silnika? Na wtryskiwaczach leci jak się je lekko poluzuje. Spójrzcie na zdjęcia. Na zdjęciu jest sterowanie pompa? Jak się z tym wiąże pedał gazu. Jest on sterowany elektronicznie, ale czy ma bezpośrednie powiązanie z tym sterowaniem pompą? Na następnym zdjęciu umieszczam pierwszą kostkę do jakiej idzie to sterowanie z pompy. Dokąd idą te kable? Czy może wiecie do jakich przekaźników lub kostek to idzie? Chce sprawdzić kable. Czy po rozkręceniu tej kostki na pompie z pierwszego zdjęcia nie się nie stanie? Jakie tam mogą być napięcia?
Tanie części samochodowe.
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
Witam
Sprawdź rozrusznik najprawdopodobniej sprzęgło bendiksu się rozleciało dlatego
po ruszeniu silnika sprzęgiełko puszcza i słyszysz tylko rozrusznik.
Pozdrawiam
Sprawdź rozrusznik najprawdopodobniej sprzęgło bendiksu się rozleciało dlatego
po ruszeniu silnika sprzęgiełko puszcza i słyszysz tylko rozrusznik.
Pozdrawiam
NIXON
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
Rozrusznik raczej nie gdyż jak kręcę stacyjką, to pierwsze co jest to lekkie zatrzepanie silnikiem, później już nie tak jak by wszystko odcina, brak kompresji, ale wszystkie paski się kręcą. Także gdyby rozrusznik miał walnięte sprzęgiełko to by chyba nie dał rady kręcić całym rozrządem. W piątek będę sprawdzał klapę gaszącą i tą elektronikę do pompy. Jak coś wiecie na temat tych kabli to dajcie znać.
Proszę o pomoc!!
Proszę o pomoc!!
Tanie części samochodowe.
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
zaraz zaraz jak rozrząd ok i na plaka nie zapalił powinien rabotać do puki nie przestaniesz psikać. piszesz ze po chwili silnik lekko kręci tak jak by kompresji nie było.. poproś no tego mechanika niech ci tą kompresje sprawdzi. nie wiem czy dobrze rozumiem co piszesz ale sprawdz to co pisze elektronike narazie zostaw
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
Panowie, nie wytrzymałem pomimo mojej gorączki i poszedłem do garażu. mam trochę silnika rozebranego i go nie odpalałem dziś, ale.... wsadziłem palca do EGR, klapka zamknięta, pcham mocniej, nic nie rusza się. W końcu puściła i już odbijała. Kurde jest już w 99% pewien że to to! Napisze jutro czy już działa
Tanie części samochodowe.
- conrad81
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
- Lokalizacja: Stargard, PL
- Kontakt:
Re: Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
to właśnie typowy objaw zatkanego dolotu.... pisałeś wcześniej, że sprawdzałeś tą klapę to już nawet nie pytam gdzie tego placka zapodawałeś.Tekilus pisze:Rozrusznik raczej nie gdyż jak kręcę stacyjką, to pierwsze co jest to lekkie zatrzepanie silnikiem, później już nie tak jak by wszystko odcina, brak kompresji, ale wszystkie paski się kręcą. Także gdyby rozrusznik miał walnięte sprzęgiełko to by chyba nie dał rady kręcić całym rozrządem. W piątek będę sprawdzał klapę gaszącą i tą elektronikę do pompy. Jak coś wiecie na temat tych kabli to dajcie znać.
Proszę o pomoc!!
Rozbieraj dolot i skrob do żywego, tak jak pisał kolega powyżej dostaniesz extra kucy zanim twoja suszarka powie cyaaaa.
Często ludzie jeżdżą dość długo zanim wpadną na to, że auto muli (przepływka, N75, dziura w dolocie) efekt bywa ten sam.... zawalony sadzą dolot.
Zrób logi przed i po robocie, a sam się przekonasz. Dieslem trzeba jeździć tak, żeby tam była tylko mgiełka oleju a nie komin Batorego. 1500rpm i już piaty bieg. Aż mnie skręca jak o tym myślę.
Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości