[mk3 gti] ktos ma schetmat rozrusznika z silnika 2E ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
juuzek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: czw paź 28, 2004 15:41
Lokalizacja: Legnica (DL)
Kontakt:

[mk3 gti] ktos ma schetmat rozrusznika z silnika 2E ?

Post autor: juuzek » śr maja 17, 2006 22:06

byl bym bardzo wdzieczny :)


JEST->Jetta V, A4 B6 1.8T, BoraT V5, Golf Mk4, Audi A3 Ambiente, Lupo 1.4 16v,Audi A3 8L Ambition, mk2 Fire & Ice, mk2 1.6 GL, mk3 GTI Edition, mk2 1.3 Bistro, Jetta Mk1 1.1 <- BYŁO :)

Obrazek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr maja 17, 2006 22:16

A to jakiś specjalny rozrusznik???? W czym masz problem lepiej powiedz...



Awatar użytkownika
juuzek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: czw paź 28, 2004 15:41
Lokalizacja: Legnica (DL)
Kontakt:

Post autor: juuzek » śr maja 17, 2006 22:21

Nie no nie specjalny, chociaz w 1.3 mialem inny, a problem polega na tym ze przy rozruszniku jest miedziany kabel, ktory sparchnial, dotychczas krecil i auto palilo na dotyk, dzis wymieniajac kilka rzeczy musialem go ruszyc i rozrusznik przestal krecic, a silnik nie uruchamia sie, wyjelem rozrusznik, podlaczylem na krotko, to sie wysuwa (bendiks? dobrze mowie ? :grin: ) ale sie nie obraca, oczywiscie sparchnialy kabelek wymienilem tez na miedziany ale nowy. tak jak by cos go trzymalo w srodku, bo nawet reka bardzo ciezko chodzi :(


JEST->Jetta V, A4 B6 1.8T, BoraT V5, Golf Mk4, Audi A3 Ambiente, Lupo 1.4 16v,Audi A3 8L Ambition, mk2 Fire & Ice, mk2 1.6 GL, mk3 GTI Edition, mk2 1.3 Bistro, Jetta Mk1 1.1 <- BYŁO :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 17, 2006 22:43

pewnie podłączyłeś kabel tylko pod bendix, to ten cieńszy, a nie podłączyłeś plusa z aku do samego rozrusznika (ten gruby miedziany). Jak ręką obrócisz to i rozrusznik da radę. To jest mocna rzecz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw maja 18, 2006 20:23

juuzek pisze:tak jak by cos go trzymalo w srodku, bo nawet reka bardzo ciezko chodzi
Jesli to jest rozrusznik bez głowiczki - z tulejka w obudowie sprzęgła na silniku,to wątpię,żeby wyjety zakręcił,bo pewnie pole magnetyczne przyciaga niepodparty w tej tulejce wirnik do stojana.To jest rozrusznik z magnesami w stojanie?Konstrukcja jest elektrycznie prosta - gruby+ z akumulatora-wyłącznik elektromaggnetyczny- szczotka plusowa-wirnik-szczotka minusowa-masa samochodu.+ na cienki kabelek powoduje wypchniecie bendiksu i zamkniecie obwodu na wirnik tzn. zamkniecie styków w wyłączniku.Nie kreci też włozony?jesli tak, to spróbuj 2 duże śruby na wyłączniku rozrusznika zewrzeć, np. kluczem.Powinien wtedy zakręcić wirnikiem,ale nie zazebiając.Tak samo po podłączeniu plusa do wsówki tylko wysuniebendiks obracajac.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości