Szalejace obroty...

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Szalejace obroty...

Post autor: Karol G60 » pn gru 13, 2010 22:54

witam. cos zaczeło sie dziać z mą golfina ... jak zaczeło sie robic zimno zaczeły obroty skakać.. znaczy czasem falowac od 1800-2200 obr/min, czasem zatrzymuje sie na 3 tys czasem na 4 czasem na 2.5tys obr/min, zapłon jest jak ma być..... dzieje sie to bardziej na ciepłym silniku choc rzadko ale sie zdaza na zimym, co moze byc przyczyna? mam chip rs2 czy mogł pasć lub padac sterownik? jutro włoze3 org chip i zobacze reakcje... moze ktos ma pomysły? aha po odłonczeniu niebieskiego czujnika jest ok obroty spadaja.. czujnik jest ok mikrostyki na przepustnicy ok, krokowy hm.. opór jest jak podaje fabryka miedzy 5-10 omów .... czekam na jakies sugestie....pozdrawiam.



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Szalejace obroty...

Post autor: saliczek » wt gru 14, 2010 00:25

szalejące obroty to świadczyło by coś z krokowcem, ale gdzies jakaś nieszczelnosc się zrobiła



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Szalejace obroty...

Post autor: Karol G60 » wt gru 14, 2010 08:40

wszystko szczelna jest przewody podcis. są na miejscu.... mozliwe ze pomimo właściej oporności krokowca pada on ale nie chce mi sie w to wierzyć.... musze poszukać innego na podmianke :)



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Szalejace obroty...

Post autor: saliczek » wt gru 14, 2010 13:53

mogę CI pożyczyć jak chcesz :) bo moje G to do wiosny na 100% nie wyjedzie



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Szalejace obroty...

Post autor: Ladro » ndz gru 19, 2010 10:51

Takie szopki się dzieją jak spadnie lub jest nie szczelny wężyk podciśnienia co idzie do kompa..Ewentualnie sprawdz ustawienie rozrządu bo są przypadki ,że zetnie klin na wale.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

moorcin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw sty 01, 2009 13:42
Lokalizacja: Krakow

Szalejace obroty...

Post autor: moorcin » wt gru 21, 2010 13:48

Na przepustnicy są przyciski od otwartej maksymalnie i zamkniętej przepustnicy,możliwe,że ten od zamkniętej masz zepsuty.



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Szalejace obroty...

Post autor: Karol G60 » pn gru 27, 2010 12:39

Mikrostyki sprawdziłęm działaja, wężyki są ok szczelne, klin na wale odpada bo nest po robieniu płaszczysny i nowe koło jest założone i przykrecone jak trzeba... Saliczek no może bym się uśmiechnął i bym pozyczył tego krokowca bo mój moczony w ropie i czyszczony był i nic może to jego wina... a innego nie mam od g60.... :pub:



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Szalejace obroty...

Post autor: saliczek » śr gru 29, 2010 15:37

spoko , napisz tylko kiedy chciałbyś mniej więcej pożyczyć



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości