Wolne obrotyw MKII -poradźcie coś !!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pepo7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 16:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Wolne obrotyw MKII -poradźcie coś !!!!

Post autor: pepo7 » śr maja 17, 2006 18:43

Mam może banalne pytanie czy wolne obroty tez reguluje sie w gaźniku w przypadku instalacji LPG czy tylko przy benzynie ? i nie moge odpalić na benzynie autka bo mi taki psełdo mechanik właśnie regulował wolnymi obrotami przed tym bylo OK a teraz gazu niet i chciałem z benzynki odpalić a tu kicha az sie rozrusznik zgotował a nie odpalil .Poradźcie coś bo jutro do pracy muszę samochodem a do stacji LPG nie mam zamiaru pchać .Pozdrawiam !!!


lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr maja 17, 2006 21:00

A co to jest silnik o oznaczeniu 2G???? Opisz jaki masz gaznik i silnik... ogolnie musisz miec odpalone auto i dopiero na cieplymn silniku sie reguluje... jesli nie chce odpalic to nacisnij przed odpaleniem 2 - 3 razy gaz i dopiero potem odpalaj... moze to pomoze...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 17, 2006 21:10

pepo7 pisze:wolne obroty tez reguluje sie w gaźniku
oczywiście że tak. W gaźniku ustawiasz odpowiednie uchylenie przepustnicy (wkręt regulacyjny na gaźniku składu mieszanki nie ma dla LPG znaczenia). Z kolei w instalce LPG ustawiasz skład mieszanki. W pierwszej generacji śróbą na reduktorze, w drugiej podłączjąc komp. do sterownika instalki i również śróbą na reduktorze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pepo7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 16:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: pepo7 » czw maja 18, 2006 10:35

Silnik 1.3 2G a gaźnik 2E zrobiłem rano wykrecona dysza od wolnych obrotów podkreciłem i jade a po p0oudniu na regulacje.Pozdro!!


lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości