Witam Panów i prosiłbym o poradę
Mam ostatnio taki mały dylemat z moim golfikiem z silnikiem 1.6 JP,ponieważ ostatnio zauważyłem że delikatnie poci mi się pompa wtryskowa od strony sterowania przyspieszacza wtrysku.W związku z tym mam do was pytanie.Czy warto mi ją samemu wyjąć i uszczelnić? Co może być spowodowane,że pompa mi się tam poci? Czy może lepiej to zostawić i nie zawracać sobie tym głowy? Bo mam okazję kupić drugi silnik z passata B3 1.6 TD z klimą i nie wiem czy warto jednak tą pompę uszczelniać.
Z góry dziękuję za porady.
Poci się pompa 1.6 D JP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14298
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Poci się pompa 1.6 D JP
Wyciek może być w 2 miejscach-spod dekla przyspieszacza,czyli na łączeniu z korpusem pompy lub na ośce.Sebus_500 pisze:poci mi się pompa wtryskowa od strony sterowania przyspieszacza
W obu przypadkach trzeba wymienić o-ring i będzie dalej śmigać

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4072507" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Poci się pompa 1.6 D JP
Ja uszczelniłem..
Powodem u mnie było to że ktoś zapomniał wsadzić podkładki która wciska oring do środka i trzyma na swoim miejscu... Mi go wypchało i ciekło.. Sam bez niczego zmieniłem.. Tyle że ja się nie bałem bo mam 3 pompy w garażu na części jako dawcy
Ogólnie da rade samemu zmienić, tylko powoli i dokładnie
i w czystości!!! Dolny oring żeby zmienić trzeba pompę sciągnąć z auta... górny jak by się uparł to na założonej pompie zmieni.. ale wygodniej po sciągnięciu denka...



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości