regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
regulacja LDA
koldzy zakładam nowy temat bo do starego nikt juz nie zaglada ...chce obrócic pin w LDA ale całyczas sie "boje" ze cossie posypie w starym temacie sa zdjecia pompy z lda i tam góra jest płaska a u mnie jest na samej górze taka nakretka i zastanawiam sie czy to w czyms nie pzeszkadza??
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: regulacja LDA
Rozbieraj bez obaw, ta nakrętka ustala początkowe położenie trzpienia (naciska go w dół). W samym LDA, nie ma co zepsuć . Pamiętaj tylko, że jak wciśniesz gaz to wyjdzie Ci bolec ze środka i trzeba go wsunąć śrubokrętem. Nic na siłę i wszystko będzie w porządku
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
regulacja LDA
ja nie bede piłował tj podłkładki tylko obróce sam trzepin ...bedzie juz cos czuc??
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
regulacja LDA
Będzie wyczuwalna różnica Zanim go przekręcisz to zaznacz sobie oryginalne położenie pina - będziesz miał punkt odniesienia.lukiskwuki pisze:bedzie juz cos czuc??
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:54
- Lokalizacja: Czechowice
Re: regulacja LDA
Witam. Chciałem sie podpiąć do tematu. Czy obracając tylko pina (bez krecenia dawką i bez zwiekszania ciśnienia doładowania) bedzie jakaś róznica? Jeszcze pytanie do podkładki: jeśli ją podpiłuje, i bede chciał wrócić do tego co było to można cos tam podłożyć? pzdr
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
regulacja LDA
więcej uzyskasz zwiększając dawkę i ciśnienie turbo:)
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:54
- Lokalizacja: Czechowice
regulacja LDA
Domyślnie bede zwiększał dawke i ciśnienie, ale na początek chciałem tylko pin obrócic i tak przez jakiś czas pojeździć... zastanawiam sie tylko czy ma to sens, czy bedzie jakaś róznica...
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
regulacja LDA
już samo obrócenie pina powoduje zwiększenie ilości podawanego paliwa na wolnych obrotach
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
regulacja LDA
no roznica jest:) hhihih tylko zaczoł padac snieg i pupa z sensownych testów ..niestety nigdy tego nie rozbierałem i membrana przykiła mi sie do grzybka gdy ja odkleiłem od grzybka nie było juz mozliwosci zaznaczenia połozenia dawnego ..była tam kropeczka ori ale nie wiem w którym miejscu wczesniej była obróciłem pina na oko i juz czyc róznice ale bede jeszcze tym krecił ...fajna sprawa hehehe
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
regulacja LDA
koledzy dzisiaj przy okazji obrócenia boost pina sprawdziłem sobie stan turbiny ...zdjołem dolot i przed wirnikiem oleju nie było za duzo ...zeby wyczyscic wlot turbiny wystarczyła czyta reka ..ale nei jestem pewien czy ruch wirnika taki 1mm góra dół jest dopuszczalny???? bo wdłuz nie ma wogole .....aha i gdzie dokładnie jest WG w garet t3 bo za kija nie moge go zlokalizowac
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
regulacja LDA
Po wężyku powinieneś dojść...
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
regulacja LDA
a mozesz napisac które to jest to WG i czy palcem jestem w stanie to ruszyc czy jakos tak???
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
regulacja LDA
Nr 7 na foto. Jedynie możesz dotknąć obudowy. Mechanizmem nie ruszysz, bo jest wewnątrz obudowy
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
regulacja LDA
koi dzieki ...musze zaopatrzyc sie w wskaznik cisnienia ....a co sadzisz o stanie mojego turbo....?bo nie wiem jak sie do tego odniesc
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości