Skrzywiony drążek kierowniczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skrzywiony drążek kierowniczy
Jak w temacie , przy wyciąganiu gałek przez breche , poprostu drążek mi się lekko skrzywił , i zastanawiam się czy to będzie miało duży wpły na zbieżność , ale po jej ustawieniu .
Wiem że się nie przekręci o 180 st . , ale minimalnie pewnie pracuje , i czy takie coś nie będzie negatywnie wpływać na tą zbieżność .
A jeśli tak , to czy podejdzie drążek z przekładni bez wspomagania do przekładni z wspomaganie , czy te same długości mają i rozmiar gwintu ?
Wiem że się nie przekręci o 180 st . , ale minimalnie pewnie pracuje , i czy takie coś nie będzie negatywnie wpływać na tą zbieżność .
A jeśli tak , to czy podejdzie drążek z przekładni bez wspomagania do przekładni z wspomaganie , czy te same długości mają i rozmiar gwintu ?
Ostatnio zmieniony śr lip 16, 2008 09:56 przez marceliii, łącznie zmieniany 1 raz.
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
w katalogu identycznie wygladaja ale to tylko rysunekmarceliii pisze: jeśli tak , to czy podejdzie drążek z przekładni bez wspomagania do przekładni z wspomaganie , czy te same długości mają i rozmiar gwintu ?
[ Dodano: Pon Maj 15, 2006 22:59 ]
slowo łom uzywaja tacy ludzie co chodza na włamy a brecha to u "mechanikow"
Chodzi o to że jak nim kręce w koło to koło przez chwile przesóa sie w jedną strone a za chwile w drugą ,. Wiem że podczas jazdy nie obróci się drążek o 180 st więc mocno koło nie będzie pracować , ale może przy minimalnym przekręcaniu tego drążka , zbieżność tez się będzie minimalnie przestawiać , tylko jak bardzo ?
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
marceliii pisze:Chodzi o to że jak nim kręce w koło to koło przez chwile przesóa sie w jedną strone a za chwile w drugą ,. Wiem że podczas jazdy nie obróci się drążek o 180 st więc mocno koło nie będzie pracować , ale może przy minimalnym przekręcaniu tego drążka , zbieżność tez się będzie minimalnie przestawiać , tylko jak bardzo ?
moze potem scinac opone
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
A wiecie co panowie ... olac zbierznosc... ale skrzywiony drazek moze np przy wpadnieciu w dziure skrzywic sie jeszcze bardziej a nawet zlamac... a wtedy zbierznosc to bedzie twoj ostatni problem nad ktorym sie bedziesz zastanawial... jak juz go skrzywiles to bezwzglednie wymien go na nowy... koszt ok 30 zl a od tego moze zalezec twoje i innych zycie...
Najlepsze jest to że to wspomaganei od trójki , i teraz się okazało że gałki drążków sa wkręcone do końca po obu stronach , a i tak jest zbyt duża zbieżność , więc będe je musiał skrócić o dwa zwoje na kazdej stronie , te drążki , bo więcej i tak nie można .
Teraz niech mi ktoś powie czsy z maglownicy z trójki można bez jej wyciągania wyciągnąć te drążki , bo widze że tam niema żadnej przeciwnakrętki , tylko się śrube nakręca kluczem 32 .
Ciekawe czy będą pasować drążki z maglownicy z dwójki ?
Teraz niech mi ktoś powie czsy z maglownicy z trójki można bez jej wyciągania wyciągnąć te drążki , bo widze że tam niema żadnej przeciwnakrętki , tylko się śrube nakręca kluczem 32 .
Ciekawe czy będą pasować drążki z maglownicy z dwójki ?
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 280 gości