Zamiana kostki stacyjki z nowszej wersji mk2 do starszej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
Zamiana kostki stacyjki z nowszej wersji mk2 do starszej
Witam, czy podejdzie kostka z wersji po 89r do tej starszej w mk2? Czy też trzeba wymieniać całą stacyjkę z obudową? Szukam na forum odpowiedzi ale znalazłem tylko opisy wymiany kostki itp.,
Choć życie ciąży a psychika siada... nie poddaję się, to moja zasada!
Zamiana kostki stacyjki z nowszej wersji mk2 do starszej
nie jestem pewny ale one sie chyba tylko roznia tym ze jedna ma jeden pin wiecej ,czyli to włanczania radia po włozeniu kluczyka
VW NA ZAWSZE
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
Zamiana kostki stacyjki z nowszej wersji mk2 do starszej
Przeglądałem na allegro i jedne są okrągłe a drugie bardziej prostokątne, u mnie jest ta okrągła i właśnie chodzi mi o ten pin "s" bo u mnie go nie ma a chciałbym włożyć taką w której jest.
Choć życie ciąży a psychika siada... nie poddaję się, to moja zasada!
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
Zamiana kostki stacyjki z nowszej wersji mk2 do starszej
Nie doczekałem się odpowiedzi a więc poszperałem parę godzin po necie i to co się dowiedziałem o kostkach będzie widoczne na fotkach.
Na pierwszym zdjęciu jest kostka taka jak w moim mk2 bez pinu "s" czyli przed 89r.
Na drugim jest identyczna przed 89r lecz posiada pin "s" i jest od transportera t2 i t3 ale pasuje też do golfa i innych starszych modeli grupy vw, skoda itp. Czyli jak by ktoś potrzebował w swojej starszej wersji pin "s" to wystarczy wymienić kostkę jak poniżej.
Na ostatniej fotce jest kostka po 89r posiada pin "s" ma inne rozmieszczenie pinów i kształt a czy pasuje do stacyjki starszego typu to nie wiem, wydaje mi się że tak ale wtedy trzeba też zmieniać kostkę przy wiązce. Te nowsze kostki były też montowane w mk3, chyba mk4 ogólnie to w większości vw po 89r ale do którego roku to nie wiem.
Może komuś pomoże ten post a jak coś napisałem nie tak to proszę poprawić a nie wymądrzać się.
Na pierwszym zdjęciu jest kostka taka jak w moim mk2 bez pinu "s" czyli przed 89r.
Na drugim jest identyczna przed 89r lecz posiada pin "s" i jest od transportera t2 i t3 ale pasuje też do golfa i innych starszych modeli grupy vw, skoda itp. Czyli jak by ktoś potrzebował w swojej starszej wersji pin "s" to wystarczy wymienić kostkę jak poniżej.
Na ostatniej fotce jest kostka po 89r posiada pin "s" ma inne rozmieszczenie pinów i kształt a czy pasuje do stacyjki starszego typu to nie wiem, wydaje mi się że tak ale wtedy trzeba też zmieniać kostkę przy wiązce. Te nowsze kostki były też montowane w mk3, chyba mk4 ogólnie to w większości vw po 89r ale do którego roku to nie wiem.
Może komuś pomoże ten post a jak coś napisałem nie tak to proszę poprawić a nie wymądrzać się.
Choć życie ciąży a psychika siada... nie poddaję się, to moja zasada!
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Zamiana kostki stacyjki z nowszej wersji mk2 do starszej
Obie kostki stacyjki występowały zarówno z jak i bez styku S - zależnie od wyposażenia auta. Nie ma znaczenia, czy kupisz w sklepie stacyjkę np. do transportera itp - to jest ten sam numer katalogowy, więc dostaniesz dokładnie taka sama stacyjkę jak do golfa. Jeżeli chodzi o sama stacyjkę - numery katalogowe starej i nowej stacyjki są inne. Stad nie wiadomo, czy kostka podpasuje, czy nie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości