chodzi pewnie o to że nawet ostro zajeżdzone xe daje sobie niezle radexxxGlaDxxx pisze:To c20xe miały jakieś problemy z pierścieniamy czy coś ? Pierwsze słysze, możesz rozwinąć tematPiaseczeq pisze:Astra GSi objeżdża nawet VR6 mk3, goście dolewają olej wiadrami, wszystko jest zje_bane ale ta wersja "sportowa" wyszła Oplowi dobrze.?
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Miałem 3 ople i jeśli chodzi to trwałość silników to ciężko jest wskazać słabe punkty tych silników. Kumpla astra Gsi ma 260tys i chodzi jak zegarek nie dolewa oleju wiadrem i wiem że chodzi na ful syntetyku 5w50.Z tego co wiem opisywane problemy z c20xe są one powodem nieludzkiego katowania i maksymalnych oszczędności na obsłudze a nie jakiś wad owej jednostki. W każdym bądź razie silnik bardzo fajny o godnej uwagi dynamice.
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Tak jak napisał marcin78 że problem jest z głowicą - > po prostu jest źle zaprojektowana, nie wytrzymuje obciążenia i przy wyższych przebiegach "olej ucieka prawie tak szybko jak paliwo", oczywiście kwestia dbania o samochód też jest sprawą kluczową, i na jaki egzemplarz trafisz.xxxGlaDxxx pisze:To c20xe miały jakieś problemy z pierścieniamy czy coś ? Pierwsze słysze, możesz rozwinąć temat ?
No i rzeczywiście nawet te zajeżdżone egzemplarze dają sobie rade. Nie czarujmy się, jak ktoś kupował Astrę GSi albo Kadetta GSi to po to żeby zapier_dalać a nie śmigać do sklepu czy kościoła w niedziele. Generalnie nie głupie auta, sam mam Recaro z Kadetta GSi w moim G40, ale jak patrze w Krakowie kto nimi jeździ i jak są "Tuningowane" to mnie muli.
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
Tak dla ścisłości,w xe montowane były cztery rodzaje głowic,KS400,KS700,859,no i kultowa COSCASTa,różnica?,materjał z którego jest zrobionaPiaseczeq pisze:Tak jak napisał marcin78 że problem jest z głowicą - > po prostu jest źle zaprojektowana, nie wytrzymuje obciążenia i przy wyższych przebiegach "olej ucieka prawie tak szybko jak paliwo", oczywiście kwestia dbania o samochód też jest sprawą kluczową, i na jaki egzemplarz trafisz.xxxGlaDxxx pisze:To c20xe miały jakieś problemy z pierścieniamy czy coś ? Pierwsze słysze, możesz rozwinąć temat ?
No i rzeczywiście nawet te zajeżdżone egzemplarze dają sobie rade. Nie czarujmy się, jak ktoś kupował Astrę GSi albo Kadetta GSi to po to żeby zapier_dalać a nie śmigać do sklepu czy kościoła w niedziele. Generalnie nie głupie auta, sam mam Recaro z Kadetta GSi w moim G40, ale jak patrze w Krakowie kto nimi jeździ i jak są "Tuningowane" to mnie muli.
Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB
-
jawor87
- Użytkownik

- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
dołączając do kwestii astry gsi...jakie czasy robi do 100km/h? i czy abf z jakoś krótką skrzynką może z nią ścigać sie jak równy z równym?
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Nasze 16V - wykresy z hamowni
przez yahoo_p » 20 lis 2010 23:50
195,5KM@6718RPM 214Nm@6055RPM
Baza: ABF
Mody: wałki Schrick 276/276,
regulowane kółko rozrządu dBilasa,
kolektor 4-2-1 Supersprinta,
wydech przelot 55mm,
dolot 3 cale z przerobioną puchą i obrobioną przepustnicą
soft by Genowefa
Auto jeździ bez awaryjnie półtora roku i cały czas jest frajda z jazdy(cytat) może niech kolega powie co może c20xe próbował się chyba z 7 razy
przez yahoo_p » 20 lis 2010 23:50
195,5KM@6718RPM 214Nm@6055RPM
Baza: ABF
Mody: wałki Schrick 276/276,
regulowane kółko rozrządu dBilasa,
kolektor 4-2-1 Supersprinta,
wydech przelot 55mm,
dolot 3 cale z przerobioną puchą i obrobioną przepustnicą
soft by Genowefa
Auto jeździ bez awaryjnie półtora roku i cały czas jest frajda z jazdy(cytat) może niech kolega powie co może c20xe próbował się chyba z 7 razy
Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
marcin 78, to powiedz jeszcze, jak wyglada wyścig C20XE z moim AFNem i ARLem
.... bo w koncu dużo sie słyszy, że tdi engines are for older citizens

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
.Twoje TDI i SDImasakra pisze:marcin 78, to powiedz jeszcze, jak wyglada wyścig C20XE z moim AFNem i ARLem.... bo w koncu dużo sie słyszy, że tdi engines are for older citizens
![]()
Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Czy moim AHU w mk3 90Ps mam szanse z kreski z takimi autkami jak:
1 mazda 323f((89 KM) 132 Nm)
2 mazda 6 (2,0l MZR-CD - Cylindry - R4, Paliwo - Olej napędowy, Moc - 136 KM lub wersja 121KM)
po chipe bedzie jakaś szansa na mazdę 6? przecież to jest tak ciężki że szok
1 mazda 323f((89 KM) 132 Nm)
2 mazda 6 (2,0l MZR-CD - Cylindry - R4, Paliwo - Olej napędowy, Moc - 136 KM lub wersja 121KM)
po chipe bedzie jakaś szansa na mazdę 6? przecież to jest tak ciężki że szok
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Zależy jaki zrobisz chip i jak ogarniasz start. Moc/Masy to ważna rzecz sam się o tym przekonałem jak przesiadłem się na POLO G40 niby 135KM ale przy 800Kg z wielu nowych mocnych aut robi wiatrak. Dobry program + dobry start + dobra zmiana biegów i powinieneś złoić mazde
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
- xxxGlaDxxx
- ...

- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
ffsapher, z mazda 323f mozesz iść równo ewentualnie wynik na twoja krzyść jak dobrze pojedziesz, a co do mazdy 6 to nawet po chipie może byc ciężko ( zakładając że chip będzie w granicach rozsądku typu 110-120 koni) 
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
mazda ma 121 KM a waga 1485 kg (Sedan)/1510 kg (Hatchback)/1540 kg (SportKombi)
czyli odpowiednio: 81 KM / tone ; 80 KM / tone ; 78,5 koni / tone
zakładając że zrobi program na 110KM a masa golfa to 1175kg (5d) wychodzi 93,6 KM / tone
czyli prostą matematyką ZJESZ TĄ MAZDE NA ŚNIADANIE

czyli odpowiednio: 81 KM / tone ; 80 KM / tone ; 78,5 koni / tone
zakładając że zrobi program na 110KM a masa golfa to 1175kg (5d) wychodzi 93,6 KM / tone
czyli prostą matematyką ZJESZ TĄ MAZDE NA ŚNIADANIE
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
- xxxGlaDxxx
- ...

- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Stosunek moc/masa to jedno, a przełożenia skrzyni, opony, warunki na drodze, umiejętności kierowcy to drugie. Jeździłem mk3 AFN w serii więc moc zbliżona do 90 konnego + chip i jeździłem Mazdą 6 2.0 ( co prawda była 4 letnia i miała 70tys najechane) i powiem ze Mazda robiła o wiele lepszą robotę 
[EDIT] Zobaczyłem na autocentrum i diesle były takie:
2.0 MZR-CD 121KM, 2002-2008
2.0 MZR-CD 136KM, 2002-2008
2.0 MZR-CD 120KM, 2002-2008
2.0 MZR-CD 143KM, 2005-2008
No mi przyszło akurat jeździć tym najmocniejszym więc może dlatego takie odczucia
[EDIT] Zobaczyłem na autocentrum i diesle były takie:
2.0 MZR-CD 121KM, 2002-2008
2.0 MZR-CD 136KM, 2002-2008
2.0 MZR-CD 120KM, 2002-2008
2.0 MZR-CD 143KM, 2005-2008
No mi przyszło akurat jeździć tym najmocniejszym więc może dlatego takie odczucia
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
1127kg w dowodzie wbite mamPiaseczeq pisze:
zakładając że zrobi program na 110KM a masa golfa to 1175kg (5d) :
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


