2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
mam problem z moim silnikiem..
objawia się to tak ze czasami przy gwałtownym przyśpieszeniu czuć jakby auto łapało jakiegoś muła i czuć że coś go hamuje...
a największym objawem jest to że przy 4500tys. (mniej więcej dokładnie tyle) zaczyna przerywać i nie chce przeskoczyć na wyższe obroty tylko tak przerywa przy tych 4500...
wymieniłem nie dawno pompę paliwa, kable, i filtr paliwa, po wymienię filtra paliwa jakby odczułem różnice bo się wkręcał normalnie ale teraz znów problem wrócił po krótkim czasie, (chyba nie możliwe by tak szybko się filtr zabrudził ) jeszcze do ostatniego tankowania dolałem dodatku k2 do czyszczenia układu paliwowego,
co do filtra powietrza to jeżdżę na stożku, przepustnica jest czysta a jak wypiąłem wężyk z regulatora ciśnienia paliwa to nie śmierdzi...
co to może być:?:
objawia się to tak ze czasami przy gwałtownym przyśpieszeniu czuć jakby auto łapało jakiegoś muła i czuć że coś go hamuje...
a największym objawem jest to że przy 4500tys. (mniej więcej dokładnie tyle) zaczyna przerywać i nie chce przeskoczyć na wyższe obroty tylko tak przerywa przy tych 4500...
wymieniłem nie dawno pompę paliwa, kable, i filtr paliwa, po wymienię filtra paliwa jakby odczułem różnice bo się wkręcał normalnie ale teraz znów problem wrócił po krótkim czasie, (chyba nie możliwe by tak szybko się filtr zabrudził ) jeszcze do ostatniego tankowania dolałem dodatku k2 do czyszczenia układu paliwowego,
co do filtra powietrza to jeżdżę na stożku, przepustnica jest czysta a jak wypiąłem wężyk z regulatora ciśnienia paliwa to nie śmierdzi...
co to może być:?:
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
kat wywalonytobi19761 pisze:Kata już nie masz?
(wydech w ogóle jest jest z RPka)
cotrollu pisze:Hall
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
Hall, taki czujnik.zielu pisze: trollu napisał(a):Hall
co
Jest w aparacie zapłonowym. Przerabiałem to w wakacje jak gasł na gorącym, to akurat była wina czujnika położenia wału ale raz zauważyłem ze odcina przy ok 4500-5000 obr i ma muła od 3000. wymieniłem halla i jak ręką odjął. zresztą opisywałem to juz na forum
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
a jak go dokładnie sprawdzić
bo na forum znalazłem informacje ale nie konkretne... wiem ze gdzieś diodę trzeba podłączyć i powinna mrugać czy coś. a dokładniej
bo na forum znalazłem informacje ale nie konkretne... wiem ze gdzieś diodę trzeba podłączyć i powinna mrugać czy coś. a dokładniej
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
dodam jeszcze ze silnik odpala równie dobrze na ciepłym jak i zimnym silniku i obroty na biegu jałowym również równo trzyma zawsze...
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
odpalanie na ciepłym a zimnym to bardziej od czujnika położenia wału zależy - przynajmniej u mnie tak było jak był padnięty.
co do sprawdzania Halla to ja sie nie bawiłem - kupiłem używkę i hula. tam są 3 piny, o ile dobrze kojarzę to 1 i 3 trzeba by zewrzeć,a le nie jestem pewien. Spróbuj go odpiąć - silnik na pewno będzie pracował tylko nie wiem czy będzie jakaś zmiana.
Ja bym go obstawiał w ciemno - opisałeś przypadłości typowe dla jego awarii
co do sprawdzania Halla to ja sie nie bawiłem - kupiłem używkę i hula. tam są 3 piny, o ile dobrze kojarzę to 1 i 3 trzeba by zewrzeć,a le nie jestem pewien. Spróbuj go odpiąć - silnik na pewno będzie pracował tylko nie wiem czy będzie jakaś zmiana.
Ja bym go obstawiał w ciemno - opisałeś przypadłości typowe dla jego awarii
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
pewnie nie dostaje paliwa tyle ile ma dostac, posprawdzaj filtr paliwa, ew regulator cisniena paliwa.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
najpierw przeczytaj co było napisanespawacz pisze:pewnie nie dostaje paliwa tyle ile ma dostac, posprawdzaj filtr paliwa, ew regulator cisniena paliwa.
zielu pisze:wymieniłem nie dawno pompę paliwa...i filtr paliwa...wypiąłem wężyk z regulatora ciśnienia paliwa to nie śmierdzi...
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
Chlopie wez jeszcze 1 ten filtr wymien.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
a czy jeśli czujnik jest sprawny to po odłączeniu kostki powinna być jakaś różnica
bo odłączyłem ją i nie było kompletnie żadnej
bo odłączyłem ją i nie było kompletnie żadnej
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
zdaje się od razu silnik przechodzi w tryb awaryjny, jest słabszy i ma niższe odcięcie obrotów, ale chyba nie 4500 tylko ok 5000
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
albo za pomocą miernika jak sprawdzić ten czujnik żeby nie rozbierał i nie wymieniał na darmo... (nie mam aktualnie możliwości podłączenia do VAGa)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości