2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)

Post autor: zielu » ndz gru 12, 2010 13:02

mam problem z moim silnikiem..
objawia się to tak ze czasami przy gwałtownym przyśpieszeniu czuć jakby auto łapało jakiegoś muła i czuć że coś go hamuje...
a największym objawem jest to że przy 4500tys. (mniej więcej dokładnie tyle) zaczyna przerywać i nie chce przeskoczyć na wyższe obroty tylko tak przerywa przy tych 4500...
wymieniłem nie dawno pompę paliwa, kable, i filtr paliwa, po wymienię filtra paliwa jakby odczułem różnice bo się wkręcał normalnie ale teraz znów problem wrócił po krótkim czasie, (chyba nie możliwe by tak szybko się filtr zabrudził :?: ) jeszcze do ostatniego tankowania dolałem dodatku k2 do czyszczenia układu paliwowego,

co do filtra powietrza to jeżdżę na stożku, przepustnica jest czysta a jak wypiąłem wężyk z regulatora ciśnienia paliwa to nie śmierdzi...

co to może być:?:


Obrazek

Awatar użytkownika
tobi19761
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:42
Lokalizacja: toporowice

2,0 8V ady

Post autor: tobi19761 » ndz gru 12, 2010 13:18

Kata już nie masz?


tobi

Awatar użytkownika
trollu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt cze 29, 2010 12:08
Lokalizacja: SKL / Cz-wa
Kontakt:

2,0 8V ady

Post autor: trollu » ndz gru 12, 2010 13:32

Hall


Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.

Post autor: zielu » ndz gru 12, 2010 13:56

tobi19761 pisze:Kata już nie masz?
kat wywalony
(wydech w ogóle jest jest z RPka)
trollu pisze:Hall
co :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
trollu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt cze 29, 2010 12:08
Lokalizacja: SKL / Cz-wa
Kontakt:

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.

Post autor: trollu » ndz gru 12, 2010 14:08

zielu pisze: trollu napisał(a):Hall


co :?:
Hall, taki czujnik.
Jest w aparacie zapłonowym. Przerabiałem to w wakacje jak gasł na gorącym, to akurat była wina czujnika położenia wału ale raz zauważyłem ze odcina przy ok 4500-5000 obr i ma muła od 3000. wymieniłem halla i jak ręką odjął. zresztą opisywałem to juz na forum


Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.

Post autor: zielu » ndz gru 12, 2010 14:54

a jak go dokładnie sprawdzić :?:
bo na forum znalazłem informacje ale nie konkretne... wiem ze gdzieś diodę trzeba podłączyć i powinna mrugać czy coś. a dokładniej :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.

Post autor: zielu » ndz gru 12, 2010 18:30

dodam jeszcze ze silnik odpala równie dobrze na ciepłym jak i zimnym silniku i obroty na biegu jałowym również równo trzyma zawsze...


Obrazek

Awatar użytkownika
trollu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt cze 29, 2010 12:08
Lokalizacja: SKL / Cz-wa
Kontakt:

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.

Post autor: trollu » ndz gru 12, 2010 19:22

odpalanie na ciepłym a zimnym to bardziej od czujnika położenia wału zależy - przynajmniej u mnie tak było jak był padnięty.
co do sprawdzania Halla to ja sie nie bawiłem - kupiłem używkę i hula. tam są 3 piny, o ile dobrze kojarzę to 1 i 3 trzeba by zewrzeć,a le nie jestem pewien. Spróbuj go odpiąć - silnik na pewno będzie pracował tylko nie wiem czy będzie jakaś zmiana.
Ja bym go obstawiał w ciemno - opisałeś przypadłości typowe dla jego awarii


Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.

Post autor: spawacz » ndz gru 12, 2010 21:42

pewnie nie dostaje paliwa tyle ile ma dostac, posprawdzaj filtr paliwa, ew regulator cisniena paliwa.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.

Post autor: zielu » ndz gru 12, 2010 22:00

spawacz pisze:pewnie nie dostaje paliwa tyle ile ma dostac, posprawdzaj filtr paliwa, ew regulator cisniena paliwa.
najpierw przeczytaj co było napisane
zielu pisze:wymieniłem nie dawno pompę paliwa...i filtr paliwa...wypiąłem wężyk z regulatora ciśnienia paliwa to nie śmierdzi...


Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.

Post autor: spawacz » ndz gru 12, 2010 22:04

Chlopie wez jeszcze 1 ten filtr wymien.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.

Post autor: zielu » pn gru 13, 2010 14:42

a czy jeśli czujnik jest sprawny to po odłączeniu kostki powinna być jakaś różnica :?:
bo odłączyłem ją i nie było kompletnie żadnej


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.

Post autor: Paweł Marek » pn gru 13, 2010 15:04

zdaje się od razu silnik przechodzi w tryb awaryjny, jest słabszy i ma niższe odcięcie obrotów, ale chyba nie 4500 tylko ok 5000


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.

Post autor: zielu » pn gru 13, 2010 15:11

albo za pomocą miernika jak sprawdzić ten czujnik :?: żeby nie rozbierał i nie wymieniał na darmo... (nie mam aktualnie możliwości podłączenia do VAGa)


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości