Wężyki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mindcrasher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Wężyki

Post autor: mindcrasher » śr maja 17, 2006 12:00

Witam wszystkich.

Mam do Was takie pytanie, bo w sumie to nie wiem czy sobie tym zawracać głowe. Otóż moje wężyki przy wtryskiwaczach wyglądaja tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02b ... 63ada.html

te dwa są suche lecz w stanie jak widać

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13a ... 6b101.html

te natomiast są wiecznie wilgotne i się zastanawiam czy nie tracę na tym troche paliwa.

Co o tym sądzicie?? Też tak niektórzy z Was mają, czy raczej wypadałoby je zmienić??
Dzięki i pozdrawiam



bm86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: bm86 » śr maja 17, 2006 12:13

Wężyki przelewowe powinno się wyminiać przy każdym ich zdjęciu, a szczególnie trzeba uważać na ten który wraca do pompy bo kiedy sie sam wypnie w czasie jazdy to można stracic sporo paliwa. Lepiej je wymień bo to groszowe sprawy a roboty pare minut, bo lepiej mieć spokój na dłuższy czas :hmm:



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » śr maja 17, 2006 13:34

Pierwsze zdjęcie wężyk suchy, ale zpęczniały - nie ma na co czekać wymiana.
Drugie foto - wężyk mokry - nadpęknięty bądz wyrobiona końcówka przy wtryskiwaczu - można obciąć po 0,5 cm końcówek i wcisnąć na wtryskiwacz z powrotem (jeśli nie jest uszkodzony na długości).
Koszt nieorginalnego węża to 10 zł za metr, orginalnego w ASO 70 zł/metrr. Tobie wystarczy 50 - 60 cm. U siebie założyłem nieorginalne (ze względu na różnicę w cenie) jeżdzę już tak pół roku i nic się nie dzieje.



Awatar użytkownika
fryta79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: fryta79 » śr maja 17, 2006 16:29

cześć jak będziesz zmieniał wężyki to zmień sobie na taki gumowe w parcianym obszyciu nie zakładaj samych gumowych bo to wielka lipa



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » śr maja 17, 2006 16:52

te z parcianym obszyciem mozna gdzieś dostac poza ASO?


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

bm86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: bm86 » śr maja 17, 2006 17:18

szerszeniak pisze:te z parcianym obszyciem mozna gdzieś dostac poza ASO?
Pewnie że można ja mam takie. Zapłaciłe grosze za nie teraz już nie pamiętam. A jak potrzebuje to znajomy ma w sklepie u siebie tanio.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr maja 17, 2006 17:20

szerszeniak pisze:te z parcianym obszyciem mozna gdzieś dostac poza ASO?
Ja placilem chyba 5zl za metr ale bez obszycia..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » śr maja 17, 2006 17:56

z otoczka lniana czy bez PRZEDE WSZYSTKIM powinien być przystosowany strikte do paliwa ON lub Pb w innym wypadku paliwo wejdzie w reakcje z materiałem wężyka, spuchnie i pęknie !!!!!!! :bigok:


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » śr maja 17, 2006 18:31

Ja miałem takie węzyki z takim materiałem i mi popękały wiec sobie mysle ze trzeba wymienic wiec kupiłem wydawało by sie ze podobne i pojezdziłem na nich ok 2 miesiecy i znowu trzeba wymienic teraz kupiłem specjalne werzyki do ON i jest GIT
martini44 pisze:powinien być przystosowany strikte do paliwa ON lub Pb w innym wypadku paliwo wejdzie w reakcje z materiałem wężyka, spuchnie i pęknie !!!!!!!
jest dokładnie tak jak pisze kolega nie możesz zapodac werzyka od powietrza czy innych rzeczy bo bedziesz miał kiche


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr maja 17, 2006 23:30

Koszt 1 mb.w oplocie 3 zł....Niedawno kupowałem bo sie troche przedawniły i ropa sikała na silnik.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości