2e zwiekszenie osiagow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
- Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)
2e zwiekszenie osiagow
witam macie jakiś pomysł żeby zwiększyć moc tego silnika bez dość dużych kosztów
wydech już wymieniony na 2,5 cala końcowy tłumik sport Remusa
co da sie jeszcze z tym zrobić
wydech już wymieniony na 2,5 cala końcowy tłumik sport Remusa
co da sie jeszcze z tym zrobić
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
i co jedzie lepiej czy gorzej?? ja bym zaczął od dopowadzenia silnika do seryjnych 115koni a dopiero potem bawił się w tuningi. Na pierwszy ogień poszła by głowica i obrobienie kanałów, potem przepustnica, wałek, regulowane kółko, dobry liczony wydech i dolot, wystrojenie tego wszystkiego i powinno kilkanaście kuni przybyć... pytanie tylko czy warto pakować sie w koszta... bo niestety ale tanio nie da się nic dobrze w tym silniku zrobić...jest, że tak powiem mało rozwojowy. Ale powodzenia.ThcPiotr pisze:stożek jest, wymieniony dolot tez zimne powietrze jest
zapłon sam przyspieszyłem na oko
wydech wymieniony od samego kolektora
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
- Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)
hmmm silnik jest po remoncie wszystkie filtry i płyny wymienione głowica była ściągana uszczelniacze rozrząd kompletny i wszystkie pierdołki wymieniany
oleju nie bierze chodzi równiutko jak powinien
cudów nie oczekuje od tego silnika ale ale pare koni wiecej mu by sie przydało
mógłbyś trochę więcej powiedzieć o tej przepustnicy
[ Dodano: 13 Lip 2010 14:00 ]
oleju nie bierze chodzi równiutko jak powinien
cudów nie oczekuje od tego silnika ale ale pare koni wiecej mu by sie przydało
mógłbyś trochę więcej powiedzieć o tej przepustnicy
[ Dodano: 13 Lip 2010 14:00 ]
tak myślę ze dużo lepiejrysiektr pisze: i co jedzie lepiej czy gorzej?? .
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
chodzi o powiększenie średnicy przepustnicy oraz wypolerowanie, ewentualnie wymiana talerzyka na większy, ewentualnie możesz pobawić się z wymianą przepustnicy na taką od innego modelu VAGa ale o większej średnicy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
ale on jest troszkę innej budowy, nie ma korkowca, jest inna elektronika sterująca przepustnicą. Chyba że jakoś wpasuje tam przepustnice od 2Etoffic pisze:załóż kolektor z ADY/AGG + porting głowy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
2e zwiekszenie osiagow
Lekko odświeżę temat... oto zdj. 2E z kolektorem ADY
- przepustnica z 2E pasuje bez problemu,
- regulator biegu jałowego został seryjny z 2E
- przepustnica z 2E pasuje bez problemu,
- regulator biegu jałowego został seryjny z 2E
2e zwiekszenie osiagow
Odkopię trochę temat, chociaż nie jest za stary.
Czy zmiana kolektora ssącego w 2E na kolektor od ADY coś w ogóle daje ?
Fakt ma trochę mniejszą komorę przez rozejściem ka każdy cylinder, ale dalej jest chyba to samo ( ta sama średnica kanałów itp. co w kolektorze z 2E ).
Czy w ogóle zmiana w 2E z oryginalnego kolektora na taki od ADY zmieni chociażby trochę charakterystykę pracy silnika na lepsze ? Jeżeli tak, to chyba jest to najtańsze i najmniej wymagające przeróbki rozwiązanie dające coś.
Pytam bo mam 2E i interesuje mnie chociażby trochę poprawa charakterystyki, przebiegu momentu, chociaż o tyle żeby było to minimalnie odczuwalne na lepsze, bo w cuda w tym silniku nie wierze, a sam silnik jest mało rozwojowy . Przynajmniej za choler... jest to nie opłacalne ( wsadzi się kupę $$$, a dostanie się 5-10km ).
Na chwilę obecna, to muszę doprowadzić silnik do normalności ( sonda wisi i pali dosyć sporo, świece i wydech okopcony ), ale jak by zmiana kolektora miała dać minimalnie odczuwalne coś, to nawet dzisiaj kupię kolektor, bo i tak muszę wyjąc listwę wtryskową, więc "robota po drodze" by była z przekładką kolektora.
No i oczywiście jak się mają wtryski i listwa wtryskowa z 2E w tym kolektorze od ADY ? Czy to jest p&p czy trzeba coś przerabiać, rozwiercać ?
Czy zmiana kolektora ssącego w 2E na kolektor od ADY coś w ogóle daje ?
Fakt ma trochę mniejszą komorę przez rozejściem ka każdy cylinder, ale dalej jest chyba to samo ( ta sama średnica kanałów itp. co w kolektorze z 2E ).
Czy w ogóle zmiana w 2E z oryginalnego kolektora na taki od ADY zmieni chociażby trochę charakterystykę pracy silnika na lepsze ? Jeżeli tak, to chyba jest to najtańsze i najmniej wymagające przeróbki rozwiązanie dające coś.
Pytam bo mam 2E i interesuje mnie chociażby trochę poprawa charakterystyki, przebiegu momentu, chociaż o tyle żeby było to minimalnie odczuwalne na lepsze, bo w cuda w tym silniku nie wierze, a sam silnik jest mało rozwojowy . Przynajmniej za choler... jest to nie opłacalne ( wsadzi się kupę $$$, a dostanie się 5-10km ).
Na chwilę obecna, to muszę doprowadzić silnik do normalności ( sonda wisi i pali dosyć sporo, świece i wydech okopcony ), ale jak by zmiana kolektora miała dać minimalnie odczuwalne coś, to nawet dzisiaj kupię kolektor, bo i tak muszę wyjąc listwę wtryskową, więc "robota po drodze" by była z przekładką kolektora.
No i oczywiście jak się mają wtryski i listwa wtryskowa z 2E w tym kolektorze od ADY ? Czy to jest p&p czy trzeba coś przerabiać, rozwiercać ?
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
2e zwiekszenie osiagow
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=15&t=314318" onclick="window.open(this.href);return false;
moze ten link cos pomoze.
moze ten link cos pomoze.
2e zwiekszenie osiagow
Zaluz dedykowany kolektor rurowy 4-2-1 i dopasuj do tego kolektora reszte wydechu i tez bendziesz zadowolony z jazdy
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
2e zwiekszenie osiagow
rozbijają mnie teksty typu silnik jest nie rozwojowy , on jest nie rozwojowy kosztem 200 zł ale jak byś , wysmarował 2 tyś to myślę że spokojnie ok 130 koni uzyskasz .
od początku
1.Dolot na ori puszcze + wkładka 2.Kolektor dolotowy ADY obróbka i przepustnica . Koszt ok 200 zł
2 Wałek sportowy allegro ok 500 zł
3 obrobienie głowicy lub głowica chyba z ABA , nie pamiętam oznaczenia wersja na meksyk i stany 200 zł
4 kolektor wydechowy wydech na przelocie ostatni tłumik od 2.0 16V 400zł
5 ECU zapłon zgranie tego wszystkiego plus lekki zamach stoczony
koszty ok 2000 2500 zł efekty szkoda gadać do tego na koniec krótka skrzynia i z ABFem możesz stawać SERYJNYM . pozdro
od początku
1.Dolot na ori puszcze + wkładka 2.Kolektor dolotowy ADY obróbka i przepustnica . Koszt ok 200 zł
2 Wałek sportowy allegro ok 500 zł
3 obrobienie głowicy lub głowica chyba z ABA , nie pamiętam oznaczenia wersja na meksyk i stany 200 zł
4 kolektor wydechowy wydech na przelocie ostatni tłumik od 2.0 16V 400zł
5 ECU zapłon zgranie tego wszystkiego plus lekki zamach stoczony
koszty ok 2000 2500 zł efekty szkoda gadać do tego na koniec krótka skrzynia i z ABFem możesz stawać SERYJNYM . pozdro
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
2e zwiekszenie osiagow
ja u kumpla w jettcie za musiałem założyć listwę wtryskową od ADY gdyż... w ADY masz każdy wtrysk osobno zaś w 2E, którego kumpel kupił była listwa zintegrowana (tak to zresztą wyglądało) z wtryskami...Gawior pisze:No i oczywiście jak się mają wtryski i listwa wtryskowa z 2E w tym kolektorze od ADY ? Czy to jest p&p czy trzeba coś przerabiać, rozwiercać ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości