Witam
Dzisiaj na trasie zaczęło bardzo szybko ubywać paliwa....
Wysadziło wężyk przelewowy z króćca 1 wtryskiwacza (wężyki zmienione miesiąc wcześniej) zacisnęłem go opaską plastikową i dalej jazda. Kawałek było ok, ale potem wysadziło wężyk z przelewu na 2 wtrysku. jakoś się doturlałem do domu sporym kosztem....ON . W garażu przedmuchałem wężyki i wtryskiwacze i sprawdziłem śrubę przelewową na pompie, ale problem jest nadal. Silnik pracuje równo, czyżby któryś wtryskiwacz miał tak duże przecieki że ciśnienie wali w przelew? jest taka możliwość?
A może to ze względu na podniesione ciśnienie paliwa w pompie ?
M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy
Sprawdż drożność podgrzewacza na powrocie na fitrze paliwa .Miałem dokładnie to samo ,dziad podgrzewacz robił taki opór na powrocie że wężyki na przelewach wysadzało jeden po drugim ,zanim doszedłem do tego że to podgrzewacz ,kilka razy miałem cały silnik zachlapany ropąpitru pisze:Dzisiaj na trasie zaczęło bardzo szybko ubywać paliwa....
Wysadziło wężyk przelewowy z króćca 1 wtryskiwacza (wężyki zmienione miesiąc wcześniej) zacisnęłem go opaską plastikową i dalej jazda. Kawałek było ok, ale potem wysadziło wężyk z przelewu na 2 wtrysku. jakoś się doturlałem do domu sporym kosztem....ON . W garażu przedmuchałem wężyki i wtryskiwacze i sprawdziłem śrubę przelewową na pompie, ale problem jest nadal. Silnik pracuje równo, czyżby któryś wtryskiwacz miał tak duże przecieki że ciśnienie wali w przelew? jest taka możliwość?
A może to ze względu na podniesione ciśnienie paliwa w pompie
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy
coś zapchane, powiedz mi jak zwiększyłeś ciśnienie w pompie to coś majstrowałes przy układzie przestawiacza kąta wtrysku?
masz zaworek ori od tego układu czy założyłeś inny( jaką masz kombinacje). jak u Ciebie wygląda spalanie?
Ja ostatnio robiłem eksperymenty z zaworkami i przestawiaczem i jednak na ori kombinacji pali najmniej.
masz zaworek ori od tego układu czy założyłeś inny( jaką masz kombinacje). jak u Ciebie wygląda spalanie?
Ja ostatnio robiłem eksperymenty z zaworkami i przestawiaczem i jednak na ori kombinacji pali najmniej.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy
Pompa jeszcze ori aaz. Ciśnienie na pompie podniosłem na ori zaworku, ale wbiłem go duuużo mocniej ok.0,5mm. W pompie jeszcze nic nie zmieniałem oprócz boost pina. turbo k24 1,1bara. Najwięcej czasu zajeła mi regulacja kąta wtrysku. Rozrząd na słuch a potem kilka dni po kawałeczku przesuwałem dźwignię wyprzedzenia kąta wtrysku aż do zadowalającego stanu. Nadal korzystam z silownika zmiany kąta wtrysku działa jak w aaz. Pali idealnie jedyny mankament z którym nauczyłem się już żyć to szarpanie w zakresie 1600-1800rpm.
Ze spalaniem trudno powiedzieć teraz było ok 6l, ale podejżewam że ostatnio dużo paliwa mi uciekało przez wężyki przelewowe. Na początku jak wsadziłem obecnego 1z palił ok 5l w cyklu mieszanym.
Ze spalaniem trudno powiedzieć teraz było ok 6l, ale podejżewam że ostatnio dużo paliwa mi uciekało przez wężyki przelewowe. Na początku jak wsadziłem obecnego 1z palił ok 5l w cyklu mieszanym.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 183 gości