kolejna pomoc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kolejna pomoc
witam.w poprzednim poscie prosilem o pomoc odnosnie utraty mocy -zasugerowaliscie wymiane filtra paliwa.wymienilem filtr ale moc powrocila na 2/3.jadac na chwile jest ok a za chwile znowu jest na2/3 tak jak by sie dlawil,dzisiaj doszlo jeszcze straszny stuk tak jak by zaczely tluc zawory a raczej jeden zawor.czy ten brak mocy moze byc spowodowany rozregulowana pompa -pseudo majster krecil mi cos tam przy ostatniej wymianie rozrzadu.a czy stuki mogly sie pojawic od dodania denaturatu do on.pozdrawiam
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- gluchy1984
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
- Lokalizacja: Warszawa
kolejna pomoc
Moja rada jest taka żeby natychmiast zaprzestac jazdy,
Ja miałem kiedyś w TD sytuacje że zaczął mi tak tłuc i przyczyną było wyrobienie sie klina na kółku od rozrządu.
Przy odpalaniu w niskich temp mogło sie to zdarzyć.
Taka moja rada - niedoświadczonego zbytnio użytkownika .
Ja miałem kiedyś w TD sytuacje że zaczął mi tak tłuc i przyczyną było wyrobienie sie klina na kółku od rozrządu.
Przy odpalaniu w niskich temp mogło sie to zdarzyć.
Taka moja rada - niedoświadczonego zbytnio użytkownika .
- gluchy1984
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
- Lokalizacja: Warszawa
Re: kolejna pomoc
potocznie tłuczenie mi sie napisałó, mniej więcej kojarze o jaki dzwięk chodzi, spowodowane jest to chyba tzw spalaniem stukowym.szumi811 pisze:to znaczy to nie jest tluczenie tylko jakby jeden zawor klekotal
Jeżeli to wina tego kółka na wale to automatycznie zmienił Ci sie kąt wtrysku co za tym idzie moment optymalnego ciśnienia przy spalaniu mieszanki nie koordynuje sie pracą zaworów, które w skutek tego na swoim bardzo minimalnym luzie zaczynają klekotać. Ja tak to widzę.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kolejna pomoc
A ja miałem,że wtrysk się zawiesił i tłukł jak choleragluchy1984 pisze:Ja miałem kiedyś w TD sytuacje że zaczął mi tak tłuc i przyczyną było wyrobienie sie klina na kółku od rozrządu.
Puki co mamy w temacie "pitolenie o Szopenie",bo autor nie był łaskaw podać ani marki wozu,ani o jaki silnik chodzi...
- gluchy1984
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
- Lokalizacja: Warszawa
kolejna pomoc
w końcu mamy rok szopenowski
A tak serio to gdzieś po starych postach Kolegi autora coś wyczytałem o 1.9 D
Jak by nie było na tym etapie każda wskazówka cenna. Jako nowicjusz staram sie jak mogę
A tak serio to gdzieś po starych postach Kolegi autora coś wyczytałem o 1.9 D
Jak by nie było na tym etapie każda wskazówka cenna. Jako nowicjusz staram sie jak mogę
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kolejna pomoc
Sprawdzić czy ustawienie znaków rozrządu jest poprawne.Jeżeli nie,to rozbiórka rozrządu i kontrola klina na wale.Jeśli jest w porządku,to odpalić,przysłuchać w którym cylindrze tłucze się i na obrotach popuścić nakrętkę przy wtryskiwaczu (uwaga na oczy!) jak ucichnie,to może znaczyć,że wtrysk się zawiesił i dlatego tłucze.Zapewne jest to głośny metaliczny stukot.Miałem to samo i to też w 1Y.Dałem mu mocniej w i przebiło go-ucichł.szumi811 pisze:1y
Można też wykręcić wtryskiwacz i podjechać do pompiarza,żeby przebił go na próbniku.
kolejna pomoc
dzisiaj rano zauwazylem ze nic nie stuka a zaczynaja sie stuki jak silnik sie nagrzeje
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kolejna pomoc
Czy to jest takie cykanie,a później przechodzi w stukot?szumi811 pisze:zaczynaja sie stuki jak silnik sie nagrzeje
Olej nagrzewa się i robi się rzadszy,więc któraś ze szklanek może nie trzymać ciśnienia i stuka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości