witam wiec polatałem sobie na ręcznym trochę na śniegu kapcia po mieliłem i auto mi się zagrzało i termostat się otworzył się i się rozwalił i brak ogrzewania było i nie wiadomo co jest
słabe ogrzewanie mam termostat nowy płyn chłodniczy nowy układ niby nie zapowietrzony na 1 biegu wiatraków czuć cieple powietrze ale na kolejnych większych z chwila zaczyna lecieć zimne powietrze
węże nie są napuchnięte korek od zbiorniczka wyrównawczego odkręca się prawidłowo bez wylewu płyn
czekam na jakie propozycje uszczelka pod głowicą nówka zrobiony kapitalny remont
słabe ogrzewanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
słabe ogrzewanie
Porównaj temperaturę węzy na wejściu i wyjściu z nagrzewnicy - to da mniej więcej pogląd czy chłodniczka ma przejście.
Dwa do kontroli linki za panelem sterowania oraz przy klapie i sama klapa ciepłe/zimne
Dwa do kontroli linki za panelem sterowania oraz przy klapie i sama klapa ciepłe/zimne
Re: słabe ogrzewanie
to wszystko działa poprawnie zanim latałem na recznym i termostat wymienilem to było dobrze wszystko
a i jeszcze jedno jak skutecznie odpowietrzyc nagrzewnice
a i jeszcze jedno jak skutecznie odpowietrzyc nagrzewnice
golf III 1.6L 1993r. i co wiecej napisac nowe autko wczesniej vw polo II 91.r 1.0L
słabe ogrzewanie
najlepiej na wężach, odpalasz sprzęta, popuszczasz opaski i lekko odchylasz węże aby powietrze uciekło. Rób to raczej na zimnym żeby się nie poparzyć i uwaga na króćce, jak są stare to mogą pęknąć i wtedy wymiana nagrzewnicy... Sprawdź sobie jeszcze drożność wężyka od odpowietrzenia (ten cieńki do zbiorniczka).marcinutt pisze:a i jeszcze jedno jak skutecznie odpowietrzyc nagrzewnice
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości