Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Wszystko o sterownikach silnika. Standalone, komputery oryginalne, itp...

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: _Bolec_ » pn gru 06, 2010 00:21

evolution, nie chcesz pisać co i jak, nie pisz, nikt Cie do tego nie zmusi. Wywody o tym ile $$$ wydałeś na testy, dochodzenie do wprawy w pisaniu softu zachowaj dla siebie. Próbuje Cie zrozumieć żę jednak Ty aby zdobyć wiedzę jaką obecnie posiadasz musiałeś wydać szmal i szanuje to. Ale nie napinaj się tak gdy ktoś o nią prosi. Nie masz zamiaru odpowiadać nie odpowiadaj, zamilcz.



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: arturkw » pn gru 06, 2010 13:36

fusse pisze:o starego kibla sprzed 15 lat
hehe dzięki moze start ale jary :P


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: evolution » pn gru 06, 2010 17:50

ffsapher pisze:evolution, nie chcesz pisać co i jak, nie pisz, nikt Cie do tego nie zmusi. Wywody o tym ile $$$ wydałeś na testy, dochodzenie do wprawy w pisaniu softu zachowaj dla siebie. Próbuje Cie zrozumieć żę jednak Ty aby zdobyć wiedzę jaką obecnie posiadasz musiałeś wydać szmal i szanuje to. Ale nie napinaj się tak gdy ktoś o nią prosi. Nie masz zamiaru odpowiadać nie odpowiadaj, zamilcz.
ty sie tak zgrywasz czy masz tak na codzien??? jak nacodzien to z serca wspolczuje... zacytuje pierwszy post ktory napisalem w tym temacie czyli na pytanie artura
evolution pisze:arturkw, takie pytanie to tak jakbys poprosil o gotowy soft. na necie jest duzo informacji ile daja max wartosci, wiec wystarczy poszukac skopiowac i miec nadzieje ze nie odfrunie nic... normalnie zaden tuner nie sprzeda ci takich danych
jak dla mnie tam informacje co ma zrobic sa napinasane w tym poscie. nikomu nie dam danych jak poprowadzic doladowanie w skali obrotow i to jasno napisalem gdyz nie lubie rozmawia z ludzmi idacymi na latwizne ( wymysl o kogo mi chodzi :smoke: ),jak i podanie danych dobrych i sprawdzonych moze wywolac przy niezbyt udanym tuningu wysranie sie suszary i jest klopot, oraz napisalem gdzieszukac informacji na wlasny uzytek a propo tego i arturkw ide o zaklad ze sobie juz poradzil z tematem...
co do napinania.. mocno napinasz sie ty i slowa zamilcz wypowiedziane przez ciebie proponuje bys sobie wzial do serca. zamiast probowac zrozumiec rzecz dla ciebie niepojeta proponuje zaczac patrzyc i czytac ze zrozumieniem :pub:
arturkw pisze:
fusse pisze:o starego kibla sprzed 15 lat
hehe dzięki moze start ale jary :P
nikt nie pisze ze stary to trup :) a wrecz przeciwnie , wytrzymalosciowo jest najlepiej w starych silnikach


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: arturkw » pn gru 06, 2010 18:02

evolution pisze:nikt nie pisze ze stary to trup :) a wrecz przeciwnie , wytrzymałościowo jest najlepiej w starych silnikach
moze i tak :)
a co do doladowania to mowie poraz n-ty nie robie sobie żadnego softu i nikomu go nie zlecam pytam dla własnej wiedzy i nie chodzi mi jak poprowadzić doładowanie do jakich obrotów bo kazdy tuner inaczej to robi, chodzi mi tylko o ciśnienia (stałe lub w peaku) jakie znoszą te suszarki :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: _Bolec_ » pn gru 06, 2010 18:16

evolution pisze: ty sie tak zgrywasz czy masz tak na codzien??? jak nacodzien to z serca wspolczuje...
dobra to ja nic nie piszę w tym temacie bo jestem głupi i sie zgrywam na dodatek, proszę o usuniecie moich postów z tego tematu bo pan evolution wie najlepiej, niech zamilczy najmądrzejszy...



wojtkuju
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 17:02
Lokalizacja: krzepice

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: wojtkuju » pt gru 24, 2010 14:09

Witam, mam następujące pytanie czy mozna z apomocą winolsa lub innego programu zmienic numer sterownika i numer softu, mianowicie chcę wrzucic wsad z Vw golfa silnik AXR do Skody Octavia tez silnik AXR, roznia sie numerami sterownika, w VW jest:
038906019AT
0281010974
366203
a w Skodzie:
038906019PB
0281012920
378317



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: evolution » pt gru 24, 2010 14:33

mozna tylko po co???


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

wojtkuju
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 17:02
Lokalizacja: krzepice

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: wojtkuju » pt gru 24, 2010 14:42

no bo nie moge wgrac soft z iinymi numerami sterownika chyba ze sie myle, a jak to zmienic w winolsie bo mi nie wychodzi.



Awatar użytkownika
spanky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: pn maja 25, 2009 20:35
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: spanky » pt gru 24, 2010 14:48

wojtkuju pisze:no bo nie moge wgrac soft z iinymi numerami sterownika chyba ze sie myle, a jak to zmienic w winolsie bo mi nie wychodzi.
mylisz sie

p.s co do zmiany numeru streownika,softu , to tak jak bys chcial zalozyc but numer 43 majac stope w rozmiarze 45 ... jak zmienisz numer na podeszwie z 43 na 45 to myslisz ze go wtedy zalozysz ? :bajer:
Ostatnio zmieniony pt gru 24, 2010 14:52 przez spanky, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtkuju
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 17:02
Lokalizacja: krzepice

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: wojtkuju » pt gru 24, 2010 14:52

a jak wgram to nie bedzie zadnych bledow??lub nie wywali sterownika przy wgrywaniu??



wojtkuju
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 17:02
Lokalizacja: krzepice

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: wojtkuju » pt gru 24, 2010 14:58

p.s co do zmiany numeru streownika,softu , to tak jak bys chcial zalozyc but numer 43 majac stope w rozmiarze 45 ... jak zmienisz numer na podeszwie z 43 na 45 to myslisz ze go wtedy zalozysz ? :bajer:
Ale to jest ten sam silnik, te same mapy tylko adresowanie jest inne, a chce to zrobic poniewaz nie wiem co sie dzieje, zmodowalem oryginalny wsad ze skody tak samo jak wsad w golfie, w golfie turbina laduje od dolu a w skodzie nie laduje, nie wiem gdzie jest blad, dlatego chce wrzucic wsad z golfa zeby zobaczyc czy bedzie ladowalo od dolu.



Awatar użytkownika
spanky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: pn maja 25, 2009 20:35
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: spanky » pt gru 24, 2010 15:01

wojtkuju pisze:
p.s co do zmiany numeru streownika,softu , to tak jak bys chcial zalozyc but numer 43 majac stope w rozmiarze 45 ... jak zmienisz numer na podeszwie z 43 na 45 to myslisz ze go wtedy zalozysz ? :bajer:
Ale to jest ten sam silnik, te same mapy tylko adresowanie jest inne, a chce to zrobic poniewaz nie wiem co sie dzieje, zmodowalem oryginalny wsad ze skody tak samo jak wsad w golfie, w golfie turbina laduje od dolu a w skodzie nie laduje, nie wiem gdzie jest blad, dlatego chce wrzucic wsad z golfa zeby zobaczyc czy bedzie ladowalo od dolu.
czyli nie zmodowales ale skopiowales ... a to WIELKA różnica ... :chytry:
zacznij od diganozy auta w ktorym cokolwiek chcesz zrobic ...

p.s to że w jednym aucie soft daje oczekiwane rezultaty nie znaczy ze w innym aucie [nawet z takim samym silnikiem] da identyzne rezultaty, to nie takie proste jak sie wydaje ... :bajer:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Re: Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: zaprzal » pt gru 24, 2010 15:04

wojtkuju pisze:
p.s co do zmiany numeru streownika,softu , to tak jak bys chcial zalozyc but numer 43 majac stope w rozmiarze 45 ... jak zmienisz numer na podeszwie z 43 na 45 to myslisz ze go wtedy zalozysz ? :bajer:
Ale to jest ten sam silnik, te same mapy tylko adresowanie jest inne, a chce to zrobic poniewaz nie wiem co sie dzieje, zmodowalem oryginalny wsad ze skody tak samo jak wsad w golfie, w golfie turbina laduje od dolu a w skodzie nie laduje, nie wiem gdzie jest blad, dlatego chce wrzucic wsad z golfa zeby zobaczyc czy bedzie ladowalo od dolu.
jezeli chodzi o to co mi wysylales na chiptuners.org to chyba totalnie nie wiesz co robisz....
nawet nie skopiowales tego poprawnie, ehh


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

wojtkuju
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 17:02
Lokalizacja: krzepice

Chiptuning TDi - VP 37 oraz PD

Post autor: wojtkuju » pt gru 24, 2010 15:05

ok, a mozesz napisac jak zmienic numery sterownika i softu w winolsie??



ODPOWIEDZ

Wróć do „ECU forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości