Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: xxxGlaDxxx » ndz lis 28, 2010 21:02

A rzeczywiście, pomyliło mi sie z Clio Williams :bigok: Widziałem takiego na wyścigach we Wrocławiu na Rakietowej, trzeba przyznać że zawija asfalt. A co do Renault 19, jeżeli ten "williams" to 1.8 16V to ABF wciągnie takie coś jedną dziurką od nosa ;)



Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: mepha » ndz lis 28, 2010 22:32

Już wszystko wiem nazwa Williams jaką podałem wzięła się z stąd iż po otwarciu maski w tej R19 na silnik widnieje duży napis Williams auto. Oba auta są w super stanie gdyż znam ich właścicieli od lat. R19 ma silnik 1.8 16V jednak nie jest seryjny ponieważ legitymuję się mocą równą golfowi około 150KM seria 135KM.



Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Piaseczeq » czw gru 02, 2010 21:17

michael511 pisze:Renault 19 williams 6 sekund do setki? Kto Ci takich bajek naopowiadał. To Clio williams z mocniejszym 2.0 150KM ma jakoś 7,8 o ile dobrze pamiętam. Myślę, że 19 williams przegrałby z Golfem ABF, ale jak to w takich autach, wszystko zależy od stanu technicznego.
7.8s do setki ma katalogowo ale czy tyle wyciśnie to kwestia skilla kierowcy, przyczepność i kupa innych czynników, to mocniejsze Clio 2.0 16V 197 KM w nowszej budzie (clio 3) ma 6.9s do setki. Więc ABF zostałby zmielony.


"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: jarekkoval » pt gru 03, 2010 22:44

Oprocz katalogowych czasow 0-100 dla danego auta patrzcie tez na jakim biegu osiaga ta predkosc.
Np. Renault Megane Coupe 2,0 8v ma 10s do setki tylko dlatego ze spece dali dluzsza 2jke i przesuneli odcinke ale chwyt jest :)
Ladnie to tez widac po czasach Corrado G60 i VR6. G ma do paki 8,2s ale juz musi zapiac 3jke, a VR ma 6,9 ale na dwojce :)
a roznica koni tylko 14 o masie nie wspomne :)



Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Piaseczeq » sob gru 04, 2010 02:15

No zgadza się, ale to kwestia skrzyni jest. Czy długa czy krótka. Chyb każdy się zgodzi że porównywanie danych katalogowych to bajka i najlepiej jest stanąć koło w koło na kresce i sprawdzić nie tylko możliwości auta, ale także skill kierowcy. Takie dowody są najlepsze i najbardziej miarodajne.


"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: SToRM » sob gru 04, 2010 11:07

jarekkoval pisze:G ma do paki 8,2s ale juz musi zapiac 3jke, a VR ma 6,9 ale na dwojce :)
a roznica koni tylko 14 o masie nie wspomne :)
Tyle ze 6.9 ma VR6 w corrado 2.9 - 192 KM - czyli to co szlo na europe. I jakos nie umiem sie doliczyc zeby to bylo tylko 14 KM wiecej niz G60.



Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Piaseczeq » sob gru 04, 2010 11:48

kolega nie doczytał że VR6 w Corrado w wersji na Europę był tylko i wyłącznie 2.9 ABV


"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: jarekkoval » sob gru 04, 2010 15:53

SToRM, jak juz to 190koni mistrzu poza tym dane katalogowe czesto sie roznia
a swoja droga bardziej chcialem przedstawic fakt osigania 100wy na danym biegu...



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: SToRM » sob gru 04, 2010 18:02

jarekkoval pisze:a swoja droga bardziej chcialem przedstawic fakt osigania 100wy na danym biegu...
Jak zmieniasz bieg 5 sekund to bardzo mi przykro :(
jarekkoval pisze:SToRM, jak juz to 190koni mistrzu poza tym dane katalogowe czesto sie roznia
Nie mniej nie roznia sie tak, zeby podawac ze na rynek europejski podawac wychodzil motor 2.8..

BTW, ABF na fabrycznej skryzni CDA stowke osiaga spokojnie na drugim biegu. Wkladajac mu skrzynke 2Y ktora to jest duzo krotsza i bardziej odpowiada charakterystyce tego motoru powoduje ze stowe osiagamy na trzecim biegu. I mimo tego auto na tej skrzyni jest szybsze.



caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: caro86wlkp » sob gru 04, 2010 23:06

400 konne auto z wagą 1200kg i 1700kg jakie będzie miało czasy do 100km/h?
dokładniej to interesuje mnie jaka będzie różnica w czasach przez większą wagę. pół sekundy czy więcej?



Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Piaseczeq » ndz gru 05, 2010 00:20

500 kilo różnicy w wadze, różnica w czasie do 100kM/h będzie ogromna. Napewno więcej niż 1s


"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: BENITO » ndz gru 05, 2010 12:13

Piaseczeq, nie gdybaj, nie znasz przełożeń skrzyni.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: caro86wlkp » ndz gru 05, 2010 12:38

przełożenie identyczne. wszystko identyczne tylko masa inna. dla przykładu to samo auto tylko po zapakowaniu kompletu osób i bagażu. będzie większa różnica niż pół sekundy?



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: bradley » ndz gru 05, 2010 14:29

Niekoniecznie. Bardzo mocne auto z napedem na tyl kiedy sie dociazy z tylu (os napedowa) moze uzyskiwac lepsze wlasciwosci trakcyjne od nieobciazonego.
Jesli mialaby byc to przednia oska to po dodaniu bagazu bardziej odciazamy przednia os czyli przyspieszenie bedzie gorsze. A o ile, sa takie wzory matematyczne :) Jest jeszcze program w javie (nie pamietam nazwy) ale podawal rozne dane choc czasem rzeczywistosc okazywala sie inna w przyspieszeniach 2 roznych aut.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość