Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
torogolf
- Mały gagatek

- Posty: 66
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
- Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała
Post
autor: torogolf » wt lis 30, 2010 19:25
Witam jakiś miesiąc temu kupiłem fajnego golfika 3. Ale gdy zacząłem jeździć to zaczeło ubywać płynu wieć są 2 opcje uszczelka lub głowica i wypadło na głowice co troche szarpneło za portfel. Nie miał problemu z odpalaniem chodził rewelacyjnie :p po wmontowaniu głowicy zapalił bez problemu. pochodził na wolnych obrotach z 30min później sie okazało że silnik nie wychodzi powyżej 3 tys. obrotow (tak jakby odcinał zapłon, brak paliwa) POMÓŻCIE czym to może być spowodowane? Pompa wtryskowa??? Wtryskiwacze??? Co zauważyłem że zaczał b.dużo palić kolo 10-12l co jest nie mozliwe na ten silnik, a druga rzecz to taka że jak silnik odciał przy tych 3 tys. to czasem zaświeca sie kontrolka od oleju ze 2 -3 razy a oleju jest dosyć. Pomożcie bo nie wiem co robic a jeździć trzeba

Z góry dzieki wielkie

-
andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia

- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
-
Kontakt:
Post
autor: andrew.zbyrko » wt lis 30, 2010 22:25
torogolf pisze:po wmontowaniu głowicy zapalił bez problemu. pochodził na wolnych obrotach z 30min później sie okazało że silnik nie wychodzi powyżej 3 tys. obrotow (tak jakby odcinał zapłon, brak paliwa)
czyli po wymianie szczelki wogóle nie wchodzi na obr? jeżeli wykręcałeś śruby drążone dopływu/przelewu (te od których wychodzą wężyki) paliwa przy pompie moze pomyliłeś je miejscami, ta od przelewu ma w środku dławik, jego brak powoduje spadek ciśnienia w pompie i objawy w/w z obrotami, istnieje mozliwość że łopatki na pompie wstępnej(odśrodkowej) sie zawiesiły, lub niedrożne wężyki filtr paliwa, stawiam na to pierwsze.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
-
Bartek_R
- Pasza dla Świń

- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
-
Kontakt:
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14259
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » śr gru 01, 2010 12:18
VireWolf88 pisze:rozrząd na sto procent na znakach?
To raz,a dwa:
torogolf pisze: jak silnik odciał przy tych 3 tys. to czasem zaświeca sie kontrolka od oleju ze 2 -3
W związku z tym mam pytanie-czy robiłeś swoją głowicę,czy założyłeś jakąś używaną,bo spadek ciśnienia może powodować kiepską pracę hydro-popychaczy i silnik nie będzie pracował jak należy.Jeżeli założyłeś używaną,to być może szklanki są zbyt luźno w gniazdach i nie mogą nabić się olejem

Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
+ Climatronic
+ grzane skóry i inne wodotryski

-
torogolf
- Mały gagatek

- Posty: 66
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
- Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała
Post
autor: torogolf » śr gru 01, 2010 18:07
Rozrzad jest na znakach! jest uszczelka wymieniona i głowica po regeneracji zrobiona( nie kupiona). Kurde żeby sie nie okazało że to pompa!

a powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz czy w filtrze paliwa ten koło silnika on ma być cały napełniony ropą czy nie? No nic bede musia w sobote troche pokumać nad tym moze sie uda

dzieki za rady ;p
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14259
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
torogolf
- Mały gagatek

- Posty: 66
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
- Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała
Post
autor: torogolf » śr gru 01, 2010 20:19
TO może być przyczyną

Tylko jak go odpowietrzyć!? Bo ja nie mam pojecia :/
-
kret077744
- Forum Master

- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Post
autor: kret077744 » śr gru 01, 2010 20:24
najlepiej kup nowy, napełnij ropą i podłącz

lub zanim dojedziesz do sklepu podłącz węzyki omijając filtr i zobaczysz czy to wina filtra.
-
t0mal
- VW Baron

- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » śr gru 01, 2010 21:51
torogolf, Najpierw rozrząd!!! Czy po odpaleniu popiskuje pasek alternatora, pomimo, że jest dobrze napięty?
-
torogolf
- Mały gagatek

- Posty: 66
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
- Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała
Post
autor: torogolf » pt gru 03, 2010 15:12
Wiec tak filtr paliwa wymieniony, przewody od baku sprawdzone i nic! Bezpośrednio z bańki podłaczona pompa i tez nic! ;( teraz juz zostaje tylko pompa wtryskowa
-
kret077744
- Forum Master

- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Post
autor: kret077744 » pt gru 03, 2010 15:27
poluzuj paliwowody od wtrysków, pokręć i zobacz czy paliwo idzie na wtryski

jesli tak to kąt przyspieesz. jak to nic nie da to pompa do wykrecenia i wtryski też bym dał od razu do sprawdzenia.
-
t0mal
- VW Baron

- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » pt gru 03, 2010 20:15
torogolf, a rozrząd? Popiskuje pasek alternatora z rana?
-
torogolf
- Mały gagatek

- Posty: 66
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
- Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała
Post
autor: torogolf » pt gru 03, 2010 22:18
Przyśpieszałem kat nic to nie dawało. Rozrzad dobry nic nie popiskuje z rana. Dziś akurat sie przejechałem do mechanika bo już zgłupiałem :/ on powiedział że coś z ciśnieniem oleju musi być nie tak. Zanim zrobiłem głowice chodził igiełka krecił do 4500-5000 no poezja :p teraz rozrzad tak samo założony i tak daje w dupe. Ja już sie poddaje nic już nie wiem

-
t0mal
- VW Baron

- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » sob gru 04, 2010 01:48
To masz jakąś nie lichą historię i niestety możemy nawróżyć Ci jak z fusów.
Jeśli to by były wtryski to silnik strasznie by klekotał i kulał po opaleniu rano. Co mi jeszcze przychodzi do głowy to podwieszające się zawory wtedy silnik szarpie i się dławi przy około 3000tys. obr/min przyczyną jest gęsty olej (zimny silnik i pedał w podłodze) albo zawieszony zawór regulacji ciśnienia oleju w pompie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości