Po wymianie strumienicy wyraźnie wolniejszy - TDI 90 KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt maja 16, 2006 17:40

nic dodac nic ujac, wszystko zostalo powiedziane, ale sie usmialem :D buahaha rzeczywiscie znawca tlumikow chyba do kombajna :rotfl:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: golftdi » wt maja 16, 2006 19:25

Ok, przynajmniej się pośmialiście. Na wstępie nie zaznaczyłem że się na tym znam.
Pojechałem do gościa i on wyciął starą strumienice i założył nową, nie wiedziałem że nie jest to część seryjnie montowana. Czyli najlepiej będzie jak do niego pójdę i zażądam zwrotu pieniędzy i niech wstawi rurkę?



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » wt maja 16, 2006 19:42

golftdi, niemartw sie nie zawsze jest tak niemiło wiec usmiechnij sie i niełam a glfik bedzie napewno smigać i nie krępuj sie nastepnym razem o cos pytac w końcu jestes itak anonimowy i niema sie czego wstydzic a "kto pyta nie błądzi" najlepiej nastepnym razem najpierw zapytaj z co skłoniło cie do pojechania do tłumnikowca co było nie tak z autem?


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: golftdi » wt maja 16, 2006 19:58

Tłukło się coś z tyłu wiec stwierdziłem że to coś z wydechem, no i pojechałem, gość powiedział że silnik się dusi, zalecił wymianę strumienicy :) .
No i to pomogło jeśli chodzi o te dźwięki ale samochód jakiś słabszy się stał.

Dobra jutro idę do niego i zobaczymy co z tego wyjdzie, podejrzewam że nie będzie chciał się za to brać i będzie twierdził że wszystko jest Ok , zobaczymy.

A może niech wstawi tą starą część?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt maja 16, 2006 23:22

golftdi pisze:Pojechałem do gościa i on wyciął starą strumienice i założył nową, nie wiedziałem że nie jest to część seryjnie montowana.
Pstryknij moze fotke tego co wymieniłeś bo mnie ciekawość zeżre :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Jak ci ją wytnie to niech się potem

Post autor: zenonpl » śr maja 17, 2006 00:32

nią porządnie w głowę rypnie !!!wstaw rurkę przelotową o tej samej średnicy bo kata tam dawno już nie ma a twój poprzednik to był dopiero fachura strumienica do TDI :kac: JASNE !!!! zrób porządnie ten wydech bo autko słabe będzie



golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: golftdi » śr maja 17, 2006 08:42

Nie mam aparatu ale dokładnie tak to wygląda:

Obrazek

Z tego co wiem to katalizator jest na swoim miejscu a przed nim jest strumienica.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr maja 17, 2006 10:18

golftdi pisze:Z tego co wiem to katalizator jest na swoim miejscu a przed nim jest strumienica.
no to masz tam ładnie popieprzone - strumienica przed katalizatorem na tak krótkim odcinku - jak on to wogóle wspawał?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr maja 17, 2006 10:29

Corvax pisze:
golftdi pisze:Z tego co wiem to katalizator jest na swoim miejscu a przed nim jest strumienica.
no to masz tam ładnie popieprzone - strumienica przed katalizatorem na tak krótkim odcinku - jak on to wogóle wspawał?
Zaczynam watpic czy on ma tam jeszcze katalizator. Jesli nie kontrolowal goscia co robi bardzo prawdopodobne ze spawacz zabral sobie jego kata - te przeciez sa w cenie. Golftdi lepiej poloz sie pod autem i sprawdz czy masz kata.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32782
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr maja 17, 2006 10:35

Corvax pisze:
golftdi pisze:Z tego co wiem to katalizator jest na swoim miejscu a przed nim jest strumienica.
no to masz tam ładnie popieprzone - strumienica przed katalizatorem na tak krótkim odcinku - jak on to wogóle wspawał?
moze wstawił mu w złącze elastyczne :rotfl:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr maja 17, 2006 10:42

djtom pisze:moze wstawił mu w złącze elastyczne
jesli juz to wymienił bo jedno juz tam jest, a miedzy złaczem elastycznym a katem jest może ze 25 cm rury na dodatek gietej :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: golftdi » śr maja 17, 2006 13:15

sorry, zle sie wyrazilem, mialem na mysli to ze strumienica jest przed katalizatorem ale od silnika

No i bylem u tego goscia, stwierdzil ze cos bylo nieszczelne ale nie chcial kaski oddac. Cos tam porobil, teraz chyba troche lepiej chodzi.

Za wspawanie rurki chcial znowu kase :shock: , narazie dalem sobie spokoj

Dzięki raz jeszcze za odzew.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr maja 17, 2006 13:31

golftdi pisze:sorry, zle sie wyrazilem, mialem na mysli to ze strumienica jest przed katalizatorem ale od silnika
Przeciez wszyscy zrozumieli gdzie niby wspawal..
No i bylem u tego goscia, stwierdzil ze cos bylo nieszczelne ale nie chcial kaski oddac. Cos tam porobil, teraz chyba troche lepiej chodzi.
Chyba nie oznacza ze dobrze chodzi.. za slabo go straszyles ;)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob maja 20, 2006 12:04

Ja bym go pałą potraktował :mlotek:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości