1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: Gacekk » śr lis 24, 2010 13:04

Witam. Posiadam Jettę 1.8 16v PL ke-jetronic. Jak jest mniej paliwa ( o ile 10-15 to mało) to przy załączaniu duzej przepustnicy przerywa na różnych obrotach (4-7tys.) jakby przerwy w dostawie paliwa. Jak mam więcej paliwa, np.pół baku bądź wiecęj, to mogę kręcić do końca i jest ok. Co to może być??


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: toffic » śr lis 24, 2010 16:09

Sprawdź czy działa ci ta pompa paliwa w zbiorniku



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: Gacekk » śr lis 24, 2010 18:03

Jedna napewno działa bo ją mocno slychać. A jak zobaczyć czy ta w zbiorniku działa?? Na sluch?


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: RasPL » śr lis 24, 2010 19:40

na przepływ
a jak jedną mocno słychać to szykuje się wymiana


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: Gacekk » śr lis 24, 2010 20:05

Czemu sądzisz, że się kończy?? Słychać tą pod podłogą i wolałbym nie musieć jej kupować nowej :( Na razie sprawdzę tą w baku i zobaczymy dalej


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: Gacekk » śr lis 24, 2010 20:05

Jeszcze filterek zmienię.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: toudi » ndz lis 28, 2010 20:08

mialem to samo..jakbylo malo paliwa to gasp...padla pompa w baku.alei tak kupilem dwie nowe


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: Gacekk » pn lis 29, 2010 09:24

No ja mam taką nadzieję, że to ta w baku. Teraz na dniach się za to wezmę. Ile dawałeś za pompki??


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: toudi » pn lis 29, 2010 22:10

dobaku chyba kolo 150 i pod spod 200..


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: Gacekk » pn lis 29, 2010 23:56

Dziś sprawdzałem na wtyczce jest napięcie a pompka na 90% nie chodzi. Jutro wezmę nową pompkę i zobaczymy co i jak.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: Gacekk » czw gru 02, 2010 11:28

Pompka w baku nie działała. Wsadziłem nową i jest ok.

Temat można zamknąć.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: toudi » pt gru 03, 2010 02:27

flacha sie nalezy :helm: :helm: :helm:


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: Gacekk » pt gru 03, 2010 10:46

toudi, i toffic, to dla was. :kufel: :kufel: :pub:


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

1.8 16V PL problem jak jest mniej paliwa

Post autor: toffic » pt gru 03, 2010 10:47

Dziękować :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości