Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
A rzeczywiście, pomyliło mi sie z Clio Williams Widziałem takiego na wyścigach we Wrocławiu na Rakietowej, trzeba przyznać że zawija asfalt. A co do Renault 19, jeżeli ten "williams" to 1.8 16V to ABF wciągnie takie coś jedną dziurką od nosa
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Już wszystko wiem nazwa Williams jaką podałem wzięła się z stąd iż po otwarciu maski w tej R19 na silnik widnieje duży napis Williams auto. Oba auta są w super stanie gdyż znam ich właścicieli od lat. R19 ma silnik 1.8 16V jednak nie jest seryjny ponieważ legitymuję się mocą równą golfowi około 150KM seria 135KM.
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
7.8s do setki ma katalogowo ale czy tyle wyciśnie to kwestia skilla kierowcy, przyczepność i kupa innych czynników, to mocniejsze Clio 2.0 16V 197 KM w nowszej budzie (clio 3) ma 6.9s do setki. Więc ABF zostałby zmielony.michael511 pisze:Renault 19 williams 6 sekund do setki? Kto Ci takich bajek naopowiadał. To Clio williams z mocniejszym 2.0 150KM ma jakoś 7,8 o ile dobrze pamiętam. Myślę, że 19 williams przegrałby z Golfem ABF, ale jak to w takich autach, wszystko zależy od stanu technicznego.
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Oprocz katalogowych czasow 0-100 dla danego auta patrzcie tez na jakim biegu osiaga ta predkosc.
Np. Renault Megane Coupe 2,0 8v ma 10s do setki tylko dlatego ze spece dali dluzsza 2jke i przesuneli odcinke ale chwyt jest
Ladnie to tez widac po czasach Corrado G60 i VR6. G ma do paki 8,2s ale juz musi zapiac 3jke, a VR ma 6,9 ale na dwojce
a roznica koni tylko 14 o masie nie wspomne
Np. Renault Megane Coupe 2,0 8v ma 10s do setki tylko dlatego ze spece dali dluzsza 2jke i przesuneli odcinke ale chwyt jest
Ladnie to tez widac po czasach Corrado G60 i VR6. G ma do paki 8,2s ale juz musi zapiac 3jke, a VR ma 6,9 ale na dwojce
a roznica koni tylko 14 o masie nie wspomne
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
No zgadza się, ale to kwestia skrzyni jest. Czy długa czy krótka. Chyb każdy się zgodzi że porównywanie danych katalogowych to bajka i najlepiej jest stanąć koło w koło na kresce i sprawdzić nie tylko możliwości auta, ale także skill kierowcy. Takie dowody są najlepsze i najbardziej miarodajne.
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Tyle ze 6.9 ma VR6 w corrado 2.9 - 192 KM - czyli to co szlo na europe. I jakos nie umiem sie doliczyc zeby to bylo tylko 14 KM wiecej niz G60.jarekkoval pisze:G ma do paki 8,2s ale juz musi zapiac 3jke, a VR ma 6,9 ale na dwojce
a roznica koni tylko 14 o masie nie wspomne
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
kolega nie doczytał że VR6 w Corrado w wersji na Europę był tylko i wyłącznie 2.9 ABV
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
SToRM, jak juz to 190koni mistrzu poza tym dane katalogowe czesto sie roznia
a swoja droga bardziej chcialem przedstawic fakt osigania 100wy na danym biegu...
a swoja droga bardziej chcialem przedstawic fakt osigania 100wy na danym biegu...
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Jak zmieniasz bieg 5 sekund to bardzo mi przykrojarekkoval pisze:a swoja droga bardziej chcialem przedstawic fakt osigania 100wy na danym biegu...
Nie mniej nie roznia sie tak, zeby podawac ze na rynek europejski podawac wychodzil motor 2.8..jarekkoval pisze:SToRM, jak juz to 190koni mistrzu poza tym dane katalogowe czesto sie roznia
BTW, ABF na fabrycznej skryzni CDA stowke osiaga spokojnie na drugim biegu. Wkladajac mu skrzynke 2Y ktora to jest duzo krotsza i bardziej odpowiada charakterystyce tego motoru powoduje ze stowe osiagamy na trzecim biegu. I mimo tego auto na tej skrzyni jest szybsze.
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
400 konne auto z wagą 1200kg i 1700kg jakie będzie miało czasy do 100km/h?
dokładniej to interesuje mnie jaka będzie różnica w czasach przez większą wagę. pół sekundy czy więcej?
dokładniej to interesuje mnie jaka będzie różnica w czasach przez większą wagę. pół sekundy czy więcej?
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
500 kilo różnicy w wadze, różnica w czasie do 100kM/h będzie ogromna. Napewno więcej niż 1s
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Piaseczeq, nie gdybaj, nie znasz przełożeń skrzyni.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
przełożenie identyczne. wszystko identyczne tylko masa inna. dla przykładu to samo auto tylko po zapakowaniu kompletu osób i bagażu. będzie większa różnica niż pół sekundy?
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Niekoniecznie. Bardzo mocne auto z napedem na tyl kiedy sie dociazy z tylu (os napedowa) moze uzyskiwac lepsze wlasciwosci trakcyjne od nieobciazonego.
Jesli mialaby byc to przednia oska to po dodaniu bagazu bardziej odciazamy przednia os czyli przyspieszenie bedzie gorsze. A o ile, sa takie wzory matematyczne Jest jeszcze program w javie (nie pamietam nazwy) ale podawal rozne dane choc czasem rzeczywistosc okazywala sie inna w przyspieszeniach 2 roznych aut.
Jesli mialaby byc to przednia oska to po dodaniu bagazu bardziej odciazamy przednia os czyli przyspieszenie bedzie gorsze. A o ile, sa takie wzory matematyczne Jest jeszcze program w javie (nie pamietam nazwy) ale podawal rozne dane choc czasem rzeczywistosc okazywala sie inna w przyspieszeniach 2 roznych aut.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości